Ik zit zelf dan een boerderij doen want dat is wel wat voor 1 jaar met al die diertjes. Een keuken heb wij nu met 2 jaar en nu kan ze er goed mee spelen maar denk tot een paar maanden geleden had ze er ws nog weinig mee gedaan. iig weinig fantasie spel, dat is nu wel aanwezig.
Maar ja sommige mensen hier zullen weer zeggen dat het keukentje een succes was vanaf 1 jaar.
Mijn ervaring is ook op=op en ik vind het irritant dat ze die producten dan zo onnodig lang op de website/in de app laten staan als ze het dan toch niet meer bijleveren.
Ja inderdaad. Hij gaat nu nog niet echt ‘koken’. Op de opvang mag hij soms even op de dreumesgroep spelen en dan gaat hij wel meteen naar het keukentje toe. Maar hij vindt vooral de deurtjes open en dicht doen interessant haha.
Ja dat is ook al leuk misschien een boerderij met deurtjes kopen dan haha
Ik heb dit ook wel eens gehad en vond dat vervelend. Soms werd ik daar achteraf dan boos om, heb ook een keer benoemd dat ik mijn kind niet wil opvoeden met een nadruk op hoe hij eruit ziet omdat ik dan zelf niet prettig vond in mn eigen opvoeding en daar had diegene die de opmerking maakte ook wel weer begrip voor.
Weten jullie of ze ergens goedkope crocs (look a likes) of andere handige instappers hebben? Bijvoorbeeld bij zeeman. T is om even in te schieten naar de trampoline ofzo.
Scapino sowieso, action ook maar geen idee van kwaliteit
Kruidvat ook vaak.
Deze is echt heel leuk inderdaad, ik heb ‘m ook sinds kort. En er zijn er nog meer van!
Doen jullie nog iets voor de dag van de leid(st)er/pedagogisch medewerk(st)er komende week?
Ik wil eigenlijk iets persoonlijks knutselen met m’n peuter, maar kan op Pinterest nog niets leuks vinden. Een cadeautje vind ik ook niet nodig, maar iets kleins gemaakt door het kind zelf lijkt me wel leuk.
Pff na een paar korte nachten met mijn baby die slecht slaapt is mijn vriend nu een paar uur met haar weg en heb ik even kunnen bijslapen. Voel me alleen wel een beetje schuldig alsof ik haar heb weggestuurd ofzo.
Etos sowieso.
Volgens mij blijven ze online staan totdat ze ook bij alle filialen uitverkocht zijn. Vind ik eigenlijk ook best logisch want wie weet is dat wel net een winkel bij jou in de buurt
Bij onze opvang wordt er elk jaar een template van een knutsel rondgemaild voor dag van de leidster. Als je niet wil knutselen maar ook geen cadeau per leidster: wij hebben vorig jaar het favoriete prentenboek van kind voor de groep gegeven, dat vonden ze heel leuk.
Bij ons verzorgt de ouderraad de cadeaus voor de leidsters. Maar ik geef haar vaste 3 leidsters een kaartje met daarin voor ieder een persoonlijke tekst over waarom we ze zo waarderen.
Dochter van 2 mag er wat in krassen en ik doe er een klein gelukspoppetje van Hema bij in de enveloppe.
Heb dit vorig jaar ook (aan andere leidsters) gegeven, en had het idee dat het in de smaak viel.
Bij ons deden ze een oproep om een kaartje in een bak te doen, zodat ze die dan allemaal in 1x kunnen geven. Nu is mn dochter daar pas 3 weken, dus kan er nog niet iets heel persoonlijks van maken haha. Maar plak er wel een foto van haar in
Mijn kinderen hebben nep-Crocs van Scapino en die doen het voor een dergelijk doel prima
Heb je haast? Anders zou ik Vinted proberen.
Jaa heb daar voor een klein prijsje de echte crocs gevonden.
We kregen sowieso een bericht vanuit de manager of we eraan wilden denken dat het dag van de leidster is .
Ik geef sowieso altijd iets aan de vaste leidsters. Vorig jaar losse thee, chocolade en een kaars erbij. De chocolade zat in een goudkleurige folie verpakt met de tekst je bent goud waard.
Dit jaar dus weer iets maar weet nog niet zo goed wat en heb 6 vaste leidsters dus ik wil het ook niet te bont maken.
Wij kregen een bericht of we wat willen knutselen. Prima, vind ik leuk. Maar nu nog even iets persoonlijks bedenken haha.
Z’n leidsters wisselen ook best vaak en hij zit er maar 1 dag per week, dus vind het lastig om dan echt een persoonlijk verhaaltje op een kaart te s schrijven bijvoorbeeld.