+1 voor deze. Is er ook in een zalf.
Ah top dankjewel!
Ja, die Cavilon is hier al vaak een redder geweest. Helpt ook heel snel. En verder idd goed smeren met zinkolie, dat helpt ook al heel goed in het beschermen van de huid.
Sterkte, het is zo zielig he?
Hoi, wie heeft er tips voor een goede babyfoon waar je sowieso 2 toestellen op aan kunt sluiten? Met camera. Mag via wifi. Ik heb nu luvion zonder wifi maar heb echt amper bereik!
Ja breekt echt m’n hart.
Ik heb direct Cavilon crème en spray besteld. En heeft Kruidvat of Etos zinkolie?
Tapo! Heel makkelijk camerasysteem. Wij kochten het bij Coolblue.
Qute q-connection signal (geen wifi)
Wij hebben deze
Goede camera’s, accu gaat best lang mee, je kan schakelen tussen de camera’s of hij wisselt zelf en we wilden liever niet via wifi.
Deze hebben wij nu met 1 camera maar is idd uit te breiden. Bevalt ons goed
Wolvet!
Heb je tepelzalf toevallig thuis? Bij mij ging de luieruitslag snel weg daardoor, denk door de wolvet/lanoline die er in zit.
In principe heeft iedere drogist en apotheek zinkolie. Van dr Schwaab.
Ik deed verschonen met wattenschijfjes en amandelolie ipv billendoekjes. Verder zink olie en bepanthen (dikke, dikke laag) helpt hier ook goed
Wij zweren thuis bij Waterwipes. Bij andere doekjes kreeg mijn jongste snel rode billen.
Dat heb ik in huis, dus dat ga ik meteen vandaag proberen. Fijn om (in ieder geval het gevoel te hebben) er iets aan te kunnen doen
Ik ben me alvast aan het oriënteren op Sint cadeautjes zodat ik de aankopen een beetje kan spreiden en op Marktplaats kan kijken. Misschien kunnen we hier wat cadeau inspiratie met elkaar delen? Ik heb zelf kinderen van 8,7 en 2
Ik wil 4 dingen geven volgens dat ‘willen-nodig-dragen-lezen’ lijstje. Ik dacht aan:
Lezen:
- Boek over zindelijk worden voor de peuter
- Boek griezel avi’s voor de 7jarige die lezen haat
- Weet ik nog niet, misschien iets over gevoelen/emoties voor mn humeurige 8jarige pre-puber, of een tekenboek
Dragen:
- Onesie voor de 8jarige
Nodig:
Echt geen idee nog, de komende tijd even aankijken of ze nieuwe laarzen/pyjama’s/whatever nodig hebben, maar misschien ook sportlessen voor de 7jarige (als hij zn zwemdiploma haalt) of een e-reader voor de 8jarige.
Iets wat ze willen:
Misschien word dit wel 1 groot cadeau, of dingen als magnatiles want dat vinden ze alle 3 leuk.
Ik hou door het jaar heen ook een lijstje bij, en koop soms al wat kleine schoencadeautjes. Zo heb ik bij Action een set voor van die krimpsleuterhangers meegenomen.
Verder op de lijst (kinderen zijn dan ruim 5.5):
Nieuwe rugzak voor school
Onesie
Badspeelgoed (denk aan zo’n knikkerbaan die je aan de muur of badrand kunt plakken, ze gaan hier erg graag in bad)
Klei set die opdroogt, van bijv Hay clay
Avi Disney leesboekje
Boekje om figuren te leren tekenen (dochter tekent heel erg graag)
Stef Stuntpiloot
Pimpampet
Edit en een wekker denk ik dat ook wel leuk is. Vervanging van de slaaptrainers die ze een beetje aan het ontgroeien zijn
Op het lijstje voor mijn 1 jarige:
Warme sloffen
Een reserve knuffel van haar slaap knuffel
Een driewieler met duwstang (als iemand tips heeft graag, het liefst eentje met voetensteun aangezien ze voorlopig nog niet zal fietsen)
Smartmax/Houten poppetjes/puzzel