Tips, ervaringen & aanraders #10

Haha mijn kind houd juist van pepermunt, dus die eet deze als snoepjes. We lastig idd dat je daar niet gewoon meerdere smaakjes van hebt en dus iets kunt kiezen wat je kind wel lekker vindt.

2 likes

Zou je die roter niet gewoon kunnen halveren :sweat_smile:?

1 like

Heeft inderdaad een bittere nasmaak🥲 dus begrijp het wel

@lightbox ik zal nurofen als 2e optie in gedachten houden haha

1 like

Even snel een vraagje, want ik heb hier een klein meisje dat hartverscheurend huilt bij het verschonen van de luier door hele rode billen.
Ik had hier iets gelezen over zinkolie en een crème die ook voor doorligplekken ofzoiets wordt gebruikt?
Andere wondermiddeltjes zijn ook welkom

2 likes

Zink olie helpt hier goed!

4 likes

4 likes

+1 voor deze. Is er ook in een zalf.

5 likes

Ah top dankjewel!

Ja, die Cavilon is hier al vaak een redder geweest. Helpt ook heel snel. En verder idd goed smeren met zinkolie, dat helpt ook al heel goed in het beschermen van de huid.
Sterkte, het is zo zielig he?

2 likes

Hoi, wie heeft er tips voor een goede babyfoon waar je sowieso 2 toestellen op aan kunt sluiten? Met camera. Mag via wifi. Ik heb nu luvion zonder wifi maar heb echt amper bereik!

Ja breekt echt m’n hart.
Ik heb direct Cavilon crème en spray besteld. En heeft Kruidvat of Etos zinkolie?

3 likes

Tapo! Heel makkelijk camerasysteem. Wij kochten het bij Coolblue.

1 like

Qute q-connection signal (geen wifi)

4 likes

Wij hebben deze

Goede camera’s, accu gaat best lang mee, je kan schakelen tussen de camera’s of hij wisselt zelf en we wilden liever niet via wifi.

2 likes

Deze hebben wij nu met 1 camera maar is idd uit te breiden. Bevalt ons goed

Ja van dr swaab.

4 likes

Wolvet!

2 likes

Heb je tepelzalf toevallig thuis? Bij mij ging de luieruitslag snel weg daardoor, denk door de wolvet/lanoline die er in zit.

1 like

In principe heeft iedere drogist en apotheek zinkolie. Van dr Schwaab.

1 like

Ik deed verschonen met wattenschijfjes en amandelolie ipv billendoekjes. Verder zink olie en bepanthen (dikke, dikke laag) helpt hier ook goed