Waar kopen jullie sokken met antislip voor kleine maatjes die babysokken net ontgroeid zijn? Kind zit nu in schoenmaat 23, ik kocht eerst altijd de babysokken bij kruidvat en hema maar hij is uit de 18-24 maanden maat gegroeid. Kindersokken bij hema hebben geen antislip en H&M is heel lelijk qua pasvorm
Hema heeft ook nog 24-30 maanden van die anti slip babysokken (het kaartje heeft dan een roze blokje). Ik weet niet met welke schoenmaat dat correspondeert, maar proberen waard?
Ja dat is een hele specifieke ervaring hoor, waarschijnlijk hebben mijn hormonen destijds ook meegespeeld.
Het was een kinderwagen met een (nep)leren laagje erop en ik vond het niet fijn dat er al beschadigingen op zaten, niet gezien bij aankoop en dat werd best wel snel nog lelijker. Ook bleken er wat onderdelen te missen/niet bij te zitten (dekje over de reiswieg, bekerhouder, matrasje) waardoor ik alsnog best wat geld moest uitgeven om het compleet te maken.
Grimm’s is vooral ruwer en zit de verf echt ‘in’, veel andere regenbogen zijn glad en zit de verf meer ‘op’ als een laagje. Ik heb de regenboog niet maar ik merk dat grapat (zelfde afwerking als Grimm’s) veel mooier blijft dan glad houten speelgoed van bv Little Dutch. Daar zitten met weinig spelen al een paar goede butsen in de verf terwijl het Grapat speelgoed met heel intensief spelen na een jaar nog mooi is. Ik twijfel over een regenboog maar zou zelf om die reden voor Grimm’s kiezen.
Die regenbogen zijn trouwens goed op Vinted te vinden.
Oh wat stom, dacht dat 18-24 maanden de grootste maat was Thanks!
Mijn kinderen van 11 en 8 bouwen er nogsteeds mee. Ze zoeken plaatjes op google om na te maken, die zijn er echt in alle niveaus.
Thanks allemaal, het wordt dus grimms.
Weet jij toevallig (of iemand anders) wat een beetje een gemiddelde prijs is 2de hands?
Ik zie de grote nu op Vinted voor 40-50 euro maar geen idee of dat normaal of gemiddeld is voor tweedehands. @eerstehulpbijspelen (instagram) laat regelmatig tweedehands dingen zien en had dacht ik ook een keer een reel gemaakt met hoe je herkent of het echt Grimm’s is of namaak maar kan die zo snel niet terugvinden.
Deze doe ik overigens wel over de gewone sokken heen doordat de hele onderkant anti slip is gaat dat niet echt in schoenen.
Echt ideaal voor op de opvang ook.
Dankjewel
Hahaha wilde het net komen delen
Wat mij verteld was niet mee te nemen, maar ter plekke werd toch verwacht dat ik het mee had: eigen flesje.
Weet niet of je flesvoeding zou gaan geven.
Ik vind dit zo gek he, dat er geen duidelijke lijn is onder ziekenhuizen wat je als kraamvrouw mee moet nemen en wat niet. Dit maakt het toch super onduidelijk en onzeker! Vind je het gek dat aanstaande ouders met hele hutkoffers aankomen
Wij kregen namelijk wel (pre-fab) flesjes + flesvoeding van het ZH, en zoogcompressen, tepelzalf, luiers, kraamverband, oneindig veel gaasbroekjes, kolf, alles eigenlijk. Volgens mij is alleen de kleding en tandenborstel uit de vluchtkoffer gebruikt.
Ik heb zoveeeeel TikToks gekeken over vlucht koffers en dat dus ook maar allemaal meegesjouwd - maar die vrouwen maken elkaar daar helemaal gek joh, zoveel heb je echt niet nodig
Enige tip die ik heel fijn vond waren eten, drinkflessen met zo’n tutje (drinkt makkelijker als je ligt) en AA drank voor mezelf voor een suikerboost.
Hoe vallen de dilling boxpakjes? Mijn baby zit nu in maat 50-56. Kan ik nog een 56 bestellen of vallen ze klein?
Alles van Dilling valt groot. Mijn kind past net het boxpakje maat 80 niet meer in de lengte van de armen en benen terwijl ze al maat 86-92 draagt. Maar maat 62 ga je waarschijnlijk echt lang mee doen.
Ze vallen groot!