Gebruik je overdag al wasbare luiers of zou je dat dan voor de nacht willen aanschaffen? Ik denk dat dat laatste niet per see handig is/zou het persoonlijk een beetje zonde vinden om om de 2 nachten 2 luiertjes te moeten wassen ipv een hele luierwas.
Je zou ook alleen een wollen overbroekje of een gewoon wasbaar overbroekje kunnen kopen voor s nachts en over de wegwerpluier doen. Ik doe dat altijd als we een paar nachten van huis zijn en wegwerp gebruiken ipv wasbaar. Ik vind wol dan zelf fijner omdat dat heel lekproof is en je ook lang (hier soms weken) achter elkaar kan gebruiken. Het nadeel is dat je het apart moet wassen en nieuwere broekjes vervolgens ook moet behandelen met lanoline. Een normale gaat hier korter mee, ca 3 a 4 nachten, voor het in de was moet maar wissel ik wel om de nacht zodat het goed droogt/lucht. Voordeel van normale overbroekjes is dat je ze gewoon mee wast met je normale 60 graden was.
@colalight ik heb ook rond die leeftijd de eerste schoentjes gekocht en vond dat heel lastig door haar voet. Echt nog zo’n bol babyvoetje inderdaad dat nergens in paste. Dat plat wel af als ze langer, vaker en meer gaan lopen. Haar eerste schoentje was een soepele leren veterschoen omdat je daar het lipje goed van naar voren kan trekken en met de veters strak maakt. Deze waren van Falcotto. En altijd Bergstein regenlaarzen gehad, Hema kwam en komt ze niet in. Vans past ze inmiddels wel, stuggere leren schoenen heeft ze nog een te hoge wreef voor. Dus het verandert ook door de tijd!
Maat 23/24 klinkt ook best groot voor 14 maanden, heb je dat laten meten? Ik heb de meetlat van shoesme en dat komt tot nu overeen met wat ze in de schoenenwinkel meten.