Maar dat klinkt wel heftig. Ik neem aan dat zo’n diëtiste wel vaker zo’n vraag krijgt. Misschien een domme gedachte, maar mijn oma deed vroeger met een kwastje ei over de appeltaart. Zou je het niet op die manier over een bananenbrood of iets kunnen smeren? Dat lijkt me heel weinig ei.
Knoopje losmaken, elastiek trekken, knoopje vast maken in knoopsgat.
Het lastige aan vervangen voor iets gezonders lijkt me de hoeveelheid ei dat verwerkt zit in een product. Lijkt me lastig om dat 1 op 1 te vervangen.
Ik heb zelf een ei-allergie. Ik weet niet hoe erg de ei-allergie van je kind is of dat je kind het ei al ‘proeft’/merkt na het eten. Ik merk altijd wel of er ergens ei in zit (als kind al) en zou daarom weerstand hebben om iets met ei te eten. Kan me nog herinneren als kind (was wel wat ouder) dat ik absoluut weigerde om iets te eten met ei.
Vraag me daarom af of ze daarom beginnen met koek/cake etc. Naar mijn weten komt bewerkt ook minder hard aan dan onbewerkt. Wentelteefjes/bananenbrood lijkt me ook veel ei om mee te starten. Ik zou dan eerder denken aan bijv aan een heel brood met 1 ei er in verwerkt (en dan een beetje geven).
Ik weet dat de fijne-zwarte-zwangerschapslegging-vraag vaak terug komt, maar de zoekfunctie helpt me echt niet fijn verder (of een beetje verouderd en niet meer bij H&M dat specifieke model bijvoorbeeld)
Dus bij deze de vraag! Vind het wel fijn als het niet te dun tricot is, mooie gladde stof die niet te glimmend (sportlegging?) mag ook.
Verder dacht ik max 40? Die Blanqi overweeg ik mocht ik er verder niet echt uitkomen…
Ik ben heel bemieuwd naar de havermout muffins, maar je links leiden bij mij allebei naar het wafel recept (en nu wil ik ook een wafelijzer )
Van oysho, en ik vond die van noppies ook fijn!
Ik zeg ook Oysho!
Hoe doen jullie het met een baby in de auto tijdens de kou/winter? Een jasje in de maxicosi mogen ze niet aan, maar mag een voetenzak dan wel? Ik heb een winterbaby (januari) maar tijdens de newborn periode bleef hij natuurlijk voorbeeldig stil liggen en deed ik een dekentje om. Nu schopt hij telkens alle dekens af zodra ze 5 minuten om zijn
Ik heb die vraag een aantal dagen geleden ook gesteld haha! Vind het maar een puzzel.
Heb nu voetenzak in de wandelwagen, dus ga er nog maar eentje erbij halen voor maxicosi. Lijkt me toch het makkelijkste… en dan heeft ‘ie een dun wollen jasje aan!
Dat lijkt mij wel hoor! Wij hadden er 1 van Jollein. Het gevaar van (dikke) jasjes is dat bij een grote impact kinderen toch onder de schouderbanden van de autostoel door kunnen schieten. Dat heb je bij een voetenzak niet.
Wij hadden zo’n dilling kinderwagenpak, dat was (vond ik) dun genoeg om wel in de maxicosi aan te kunnen doen, kun je ook de voeten en handjes van dichtklappen.
Ja Oysho!
Dank allemaal! Ga deze proberen!
Ik heb zo’n dikke voetenzak van jolleinn
Ik had ook een voetenzak van Jollein, maar hij trapte dat ook op een gegeven moment af of vond hij niet meer fijn (misschien alleen voor het stukje buiten even) maar ik vond hierboven paar dagen terug de tip van Engel Natur jasje ook wel echt een goeie, voelde voor mij ook altijd niet te dik maar wel warm genoeg voor de Maxi cosi.
Engel jasje! Ook een januari baby. En eventueel een dekentje er over heen toen ze nog klein waren
Ja die is fijn, maar ook de gewone van Oysho is al erg oregnancy proof. En de “gewone” zwangerschapsbroeken van Oysho ook!
Ik had er een van lululemon, en deze zit lekkerder en bleef langer mooi.
Over de maxicosi. Ik heb zo’n dikkere voetenzak van Jollein maar krijgt dat er met geen mogelijkheid netjes in. Heb die nu in de kinderwagen liggen en voor de maxi cosi een wikkeldeken besteld aangezien we die toch voornamelijk in de auto of voor een snelle boodschap gebruiken, maar ook dat zit er niet zo lekker in. Wel beter dan die dikke voetenzak. Ze moet nog in het newborn zitje (tot wanneer moet dat eigenlijk?) en die doe ik dus over de wikkeldeken heen. Hij zit zo:
Is dat dan goed? Ik kom er echt niet uit met die dingen hahha kan ook nergens een goed voorbeeld vinden, overal zit dat ding er perfect in op die verkoopplaatjes.
Op dat inzetje staat tot 60cm.
Ik zou de zak zelf eerder op de inzet doen ipv ertussen weet niet of je het nu heel strak kan aantrekken of dat de deken zorgt voor ‘wrijving’? Ik had toen zelf nog niet een stoel met inzet zoals deze…
En had dit:
In plaats van een deken…
Ja las overal dat die inzet juist erin moet. Maar net getest met baby en t zit voor geen meter dus ik geef het op. Dan maar een losse deken eroverheen zoals we nu doen. Dacht voor als het straks echt veel kouder wordt maar dit is niks. Ik kan het gewoon niet denk ik hahah