Hier ook net geïntroduceerd, 2,5 jaar oud: “Ik moet even de ogen van mijn schaap open maken, word maar wakker schaap, goedzo”
Benieuwd hoe lang dat ding het hier overleeft, gelukkig voor weinig geld een van vinted kunnen plukken
Ik vind ‘m ook handig maar misschien zou ik nu voor twee naast elkaar gaan want hier ook de hele tijd druk geweest met een kind er weer op leggen
Hier werkt het met 2,5 perfect. Elke ochtend ligt ze braaf te wachten en wordt ik wakker geschreeuwd met “MAMA!!! GROEN!!!”
Ik heb haar al uitgelegd dat ze ook best papa mag roepen maar dat zit er dan helaas nog niet in.
Hij staat ingesteld om 07:15. 10 minuten van te voren is hij oranje dus dan weet ze dat ze nog eventjes moet wachten. Als ze ‘s nachts wakker wordt zie ik haar altijd even kijken naar het lampje en dan draait ze zich weer om.
Hier werkt het in periodes wel en soms weer niet. We hebben hem nu 1,5 jaar denk ik en ze is 4. Laatst zei ze: ‘Ja, dit duurt allemaal zo lang’ ging ze alsnog roepen. En als ze dan vroeg wakker was, ging ze ook vaak hard zingen tot die aap wakker was. Dan is de hele hut nog wakker.
Nu doen we als we horen dat hij wakker is op het google apparaat een luisterverhaaltje voor hem aan en er staat wat ander speelgoed op zn kamer en dan kan hij nog wel een tijd op zijn kamer rommelen.
Welke heb je dat je kan instellen dat ie maar 10 minuten oranje is? Bij de meeste is het een half uur, maar dat is op zo’n leeftijd nog zo lang.
Deze hebben wij. In de app kun je 3 wekkers zetten voor bijvoorbeeld verschillende dagen.
En het gouden-, groene- en nachtlampje instellen met timers en helderheid.
Je kunt het gouden wacht lampje instellen van 1 tot 30 minuten.
Mijn dochter vind het erg leuk om in bad te gaan bij opa en oma. Thuis is er alleen een kleine douche. Mijn dochter is al 1 jaar, is een Stokke Flexi Bath nog de moeite waard om te kopen? Een flexi bath xl past helaas niet.
Ja kan makkelijk hoor. Zou het anders tweedehands zoeken.
Oh top! Daar ga ik haar echt blij mee maken. Ik ga eens zoeken naar dat bad. Heb je een idee tot welke leeftijd het ongeveer past?
Tot 4 jaar ongeveer geloof ik
Tot 3 jaar zeker, daarna afhankelijk van hoe speels/druk/groot je kind en behoefte is.
Heb je geen wasmand die je als bad kan gebruiken? Mijn kind is 2,5 en groot voor haar leeftijd en die gaat nog altijd in een wasmand in bad. Vind het zonde om een groot bad (half) te vullen iedere keer en dit werkt perfect en is gratis.
Maar ze hebben geen bad, alleen een kleine douche, staat er.
Daar kan je ook wel een wasmand inzetten toch?
Ik gebruikte op vakantie heel lang een van de ikea, ideaal.
Tot een jaar of 6 gebruikt.
Oh, ik dacht aan heel wat anders, haha. Maar dat was ook echt een domme gedachte, nu ik het uit wilde schrijven
Als je niet wil dat je kind omvalt in bad is een wasmand met gaten een handige vervanging van een badstoel. Bedoelde je dat misschien Wel een handige tip voor die situatie!
Ja, dat had ik idd in mijn hoofd, maar is best een dom idee om dat in een groot bad te zetten om water te besparen
Mijn drie jarige reus gaat nog altijd een babybad van mamaloes. Zelfs samen met haar ook niet klein uitgevallen broer van 1,5 past het nog.
Met een “gewoon” babybad kan je ook echt lang vooruit hoor! Volgens mij is dat ongeveer net zo groot als die IKEa wasmand eigenlijk.
Wij hebben ook geen bad namelijk haha
Ik heb een babydam, dat is een soort badwand die je erin plaatst. Echt mijn beste investering ooit, via vinted gekocht. Kun je zelf kiezen hoe groot je het bad maakt.