Ok. Ik heb een peuter en een baby en ik sleep nu steeds 2 tassen mee omdat mijn originele luiertas te klein is om ook alles voor de peuter mee te nemen. Plus ik vind mijn originele luiertas ook niet handig. Heeft iemand dé tip voor een grote rugtas waar voor beide kinderen alles in kan: reservekleren, luiers, verschoonmatje, doekjes, thermosfles, flesje, poedertoren etc? En dat ik die rugtas eventueel nog kan gebruiken als sporttas ofzo als we uit de luier era zijn?
Ik had deze bedacht als luiertas, maar vind hem te groot voor alleen spullen voor een baby haha. Dus misschien dan geschikt voor 2 kinderen: https://www.susanbijl.nl/nl/collections/the-new-24-7-bag
Ik gebruik een fjallraven kanken als luiertas. Heb dingen als reservekleding in een los zakje in de tas. Je hebt 2 vakken aan de buitenkant-zijkant waar je een fles of thermos oid in kunt doen.
Als je googlet op fjallraven kanken diaper bag krijg je allemaal hippe mommies die een tastour doen
Ik heb de Borealis van The North Face en die heeft lekker veel vakjes en kan ik later gebruiken als laptop tas. Ik vind hem heel handig, al is het niet de mooiste tas. Verschoonmatje doe ik bijvoorbeeld in het laptopvak, kleine dingetjes voorin, in het grote vak alle grote dingen. Zal ook heel lang meegaan denk ik, hij is best prijzig maar wel een investering. Herschel vind ik ook heel fijne tassen, die gaan ook heel lang mee, maar kon ik niet vinden wat ik wilde. Als je het niet erg vindt dat alles in een groot vak gaat zijn dat ook wel aanraders.
Ik heb van de hema van die organiser etuitjes dus dan is een groot vak ook makkelijker in te delen.
Dit zeg maar:
Maar ik heb de standaard fjallraven kanken alleen die vind ik te klein dus gebruik nu altijd mijn iets grotere fjallraven kanken die ik naar werk meenam nu altijd voor de kinderen.
Ja naar deze ben ik ook overgestapt, echt heel handig. Ook omdat je daar vak helemaal open kan klappen hoef je niet zo te graven.
Kapten & Son heeft nu ook van 1 of 2 modellen een luiertas gemaakt zag ik. En die tassen zijn ook flink groot!
Iemand verstand van Trip Trapp stoelen? Ik kan deze overnemen maar kom er niet goed achter of het nu oud of nieuw model is?
Het brede balkje onderin lijkt sowieso gek, want zie daar bij zowel oude als nieuwe modellen alleen maar dat dunne ronde balkje. Ik heb de newborn set voor het nieuwe model, vandaar mijn vraag
Dit lijkt geen echte tripp trapp. Die hebben hele andere poten
Ja dat dacht ik dus ook al een beetje! Grrr stond wel erbij in de advertentie. Thanks
Dit is volgens mij een stoel die ze bij Prenatal verkopen, maar zeker geen triptrap.
Stond er echt Stokke bij?
Nee niet Stokke maar wel trip trap… Is trip trap eerder het type stoel dan?
Maar heb inmiddels een echte gevonden die helemaal mooi opgeknapt is morgen ophalen! Dank voor het meekijken, nog een beetje rookie in dat soort dingen haha
Nee volgens mij wel ook echt van stokke maar misschien dacht ze dat haha, lijkt erop.
Het is geen type stoel maa rmisschjdn is het een beetje zoals “we hebben een quooker maar dan van het merk Franke” of “een maxicosi van Cybex”
Heeft iemand een Veloretti driewieler? Vanaf wanneer kon je kindje er op en vanaf wanneer is het leuk?
Ja wij hebben 'm. De oudste kreeg 'm toen ze nog geen 1.5 was en het heeft best even geduurd voordat ze erop kon fietsen. Denk ergens richting haar 2e verjaardag. Maar hangt ook af van de lengte van je kind. Later omgebouwd naar loopfiets.
Bij de oudste hebben we de driewieler-fase overgeslagen omdat we een Pukylino van Puky hadden (Aanrader! Kunnen ze veel eerder op dan de Veloretti). En die is 'm met circa 2.5 als loopfiets gaan gebruiken.
Ik vind het trouwens als loopfietsje een hele fijne en degelijke fiets, ziet er nog steeds mooi uit.
Als je kind jong is zou ik zeker naar de Pukylino kijken. Dat ding is zo fijn stabiel.
Mijn kind is 3 en die kan er pas sinds 3/4 maanden goed mee overweg. Maar het hanteren van voertuigen is ook wel echt helemaal niet haar ding. Scoot & go was ook een drama hier.
Ik vind hem dus echt praaaachtig en ben bezig met cadeau ideeën voor mijn baby zijn eerste verjaardag. Maarja als hij er pas op kan als hij 2 is… nog even over nadenken en er in verdiepen. Thanks voor de reacties