Tips, ervaringen & aanraders #10

Verschilt dan ook per soort haar misschien, al is dat van m’n oudste best vol en stug.

Ik bedoelde ook ‘onzin voor ons’, nu lijkt het net of ik het sowieso onzin vind voor iedereen.

4 likes

In dit artikel staan goede tips, even naar onder scrollen voor shampoo. Maar ook fijn om de andere producten eens te bekijken.

Wij gebruiken Neutral. Maar baal altijd van de grote fles, gaat nooit op.

3 likes

Wij gebruikten al vrij snel shampoo maar vooral ook crème spoeling want krijg het niet doorgekamd zonder :sweat_smile:? Een grote pluizige krullenbol van heel dun haar :crazy_face:

1 like

Oh nee maakt mij verder ook niet uit wat iedereen doet. Ik was het ook zo min mogelijk hoor. Maar toch moet het dus soms wel omdat er een heel dagmenu in is gesmeerd.

1 like

Hier ook alleen iets van zeepvrij spul als haar haar volgeplekt is met yoghurt of zoiets. Zeker niet elke keer. Dan kam en spoel je het makkelijker uit. Haar komt ook al tot over schouder dus is dan wel prettig (2 jaar).
@Fishing is spray ooit wat van die detangler van Yari green line kruidvat erin voor het douchen zodat t haar al zachter is als er echt veel klitten in zitten aan de achterkant. (Van t woelen in bed ofzo)

1 like

Hebben jullie tips voor een leuke plek/natuurgebied om te wandelen met de wagen? Met ook horeca in de buurt eventueel.

Weer een kinderwagen vraag 🫠 maar welke accessoires zijn fijn voor de joolz aer buggy? Voetensteun, regenhoes, beugel, voetenzak? Irritant dat er zoveel geld gaat naar de accessoires maar het is wel fijn voor het gebruiksgemak…

1 like

Ik heb zelf de aer+ en heb voetensteun, die zit er altijd op en vind ik handig. Kind is nu 21 maanden en ik vindt het fijner voor haar als ze haar benen lekker kan laten liggen.

Verder heb ik de beugel, maar wel de aer versie en die moet je er altijd afhalen bij inklappen, die gebruik ik eigen nooit. De aer+ versie klapt mee in dus kan je er altijd op laten zitten. Ik denk misschien als ze ouder is dat ik hem wel ga gebruiken, of als de voetenzak eruit gaat maar nu niet echt nodig, ze zit gewoon in de gordels en ook tot nu toe in een voetenzak (van easywalker) dus genoeg geborgenheid.

Het regenscherm heb ik ook maar dochter vindt het niet fijn als die er op zit en trekt het eraf. En eigenlijk loop ik amper in de regen. Dus die gebruik ik ook bijna nooit.

1 like

Ik heb alleen die voetenzak en dat is wel een aanrader. Maar met lekker weer in aantocht niet direct nodig.

Ik twijfel hierdoor om voor de bugaboo butterly te gaan. Daar zit een regenhoes bij (toch wel fijn met het weer hier) en al een voetenplankje.

2 likes

Oh goed dat je het zegt van de beugel, ik zal erop letten dat ik de versie voor de plus koop…

En de regenhoes is misschien niet eens nodig, als ik een voetenzak heb

@Ludo jaa ik zou m dan inderdaad pas in de winter aanschaffen als mn zoontje 1,5 is, maar dan heb ik nog even de tijd voor een evt aanbieding

@Vloeistof die ziet er ook goed uit! Wel is de laagste prijs als ik google 460 euro, maar het scheelt weinig volgens mij met de joolz aer & losse accessoires

1 like

Allemaal niet gebruikt. Beugel wel gekocht maar vond ik af doen aan het gemak van de wagen. Regenhoes ontkom je misschien niet aan maar vond ik wel hele slechte kwaliteit en niet fijn in gebruik

2 likes

Een rondje in Nationaal Park Zuid Kennemerland. Bij de parkeerplaats zit meteen een cafe en daar kun je je rondje starten.

3 likes

Jaa goed dat je het zegt van de regenhoes, nu herinner ik me weer dat ik het drogen ervan irritant vond🫠

Hoe oud is je kind? Wij hebben deze winter geen voetenzak gebruikt (anderhalf jaar was ze). We deden d’r wel vaak een skipak of ielms pak met extra vestje aan. Dan kon ze ook zorgeloos zelf spelen. Winter ervoor wel een voetenzak gebruikt.
Hier de bugaboo cameleon en ze kan nog steeds niet bij het voetenplankje. De regenhoes van de bugaboo is wel echt goed dus daar ben ik heel blij mee.
Ook die stang hebben we maanden niet gebruikt en daar was niemand rouwig om. Als alles extra geld kost zou ik extra kritisch zijn op wat je echt nodig hebt.

1 like

Regenhoes (zit die er niet standaard bij?). Verder heb ik geen accessoires gekocht (mijn kind was net 1 toen ik m kocht)

2 likes

Nee zit er niet meer bij. :money_mouth_face: letterlijk niks zit er bij behalve de reiszak.

3 likes

Wij hebben hem gekocht toen ons kind 1,5 was en we hebben er niets bij gekocht. Uiteindelijk was een voetensteun niet overbodig geweest want ik vond haar in het begin niet zo mooi in de buggy zitten. Nu ze wat groter zit ze er wel goed in.

Een regenhoes zou ook overbodig zijn voor ons want we gaan toch niet in de regen wandelen. Mocht er een bui komen waar we echt doorheen moeten dan doen we de kap helemaal naar beneden zodat alleen de benen een beetje nat worden.

2 likes

Nu 9 maandjes en ik wil het gebruiken vanaf de zomer als hij net 1 is… zo een ielm pak is ook handig inderdaad, staat al op mijn to-buy lijstje.

@itakepictures nopee ik hou al een tijdje aanbiedingen in de gaten en helaas…

@Kryptonite yep denk dat een voetensteun ook handig is!

1 like

Ja ik ben vorige week naar Babypark geweest en heb daar de Joolz Aer+ en de Bugaboo butterfly getest en gekeken naar de verschillen.
Joolz heeft maar twee standen in de rugleuning maar kan wel iets platter. De bugaboo kan je trapsgewijs instellen. De bugaboo heeft een grotere mand onderin maar de joolz is iets lichter. Verder zijn het bijna dezelfde buggy’s haha.

2 likes