De grijze en gele joolz aer+ waren vorige maand iets van 300 ofzo bij prenatal! Maar ja heb je nu niks meer aan
Een regenhoes of voetenzak kan je ook universeel kopen en dat staat regelmatig tweedehands te koop. Dat gaat met een stang en voetenplankje lastiger denk ik.
Wat is het nu van zoān stang dan? Ik heb dat wel bij mijn kinderwagen maar ik zou niet weten waarom ik daar extra voor zou betalen?
Mijn moeder deed de kleinkinderen vaak in de buggy zonder de gordels vast en wel de stang ervoor als ze wat ouder zijn en braaf blijven zitten.
En ik had bij mijn vorige buggy de stang ervoor gegaan en toen bleef de buggy haken met voorwielen en klapte naar voren, en volgens mij kwam ze niet op haar gezicht terecht door die beugel, maar het gebeurde zo snel en ik was geschrokken dat ik er niet zo op gelet heb en haar snel weer overeind zette. Maar het heet ook wel een valbeugel dus misschien is het ook wel extra veilig als de buggy toch valt ofzoā¦.
Vraagje voor de mensen met een maxicosi standaard in de bakfiets: laat je de maxicosi zitten als je de fiets ergens neerzet of zeul je deze altijd mee? Dat lijkt me logischer alleen zo onpraktisch
Ah zo. Hier kunnen ze echt niet in de wagen zonder gordel. Dan zakken ze als een pudding in elkaar.
Ah de memo van braaf blijven zitten hebben mijn kinderen gemist. Doe dus altijd die riempjes dicht dus dan is die stang echt onnodig.
Maar het is toch een valbeugel in principe? Voor als de kinderwagen naar voren kanteld het kind niet plat op zijn gezicht/lijf valt?
Ja ik ken ook wel iemand waarbij de buggy voorover is gekanteld op een dorpel en toen heeft die beugel de klap gelukkig ook opgevangen.
De riempjes vastmaken lijkt me sowieso wel veilig. Misschien ligt het aan mijn rijkunsten, maar braaf blijven zitten of niet, als je oneffenheden hebt kan de buggy toch wel eens onverwacht voorover schieten. Collega van mij haar kind heeft zo een schedelbreuk opgelopen.
Ja dat is dan wel heel raar van Joolz bij zon dure wagen
Dan is het toch achterlijk dat dat er niet al standaard bij zit.
Zeker achterlijk!! Vind ook dat het er zeker met oog op veiligheid standaard bij hoort te zitten.
Ik zou bijna zeggen overweeg een andere wagen . Joolz is ook vrij prijzig en al deze accessoires zaten er bij mij (uppababy) er standaard bij, behalve voetensteun niet.
Beide wel, net wat handiger was in de setting. Bij bvb de supermarkt liet ik de maxicosi vaak in de fiets en dan kind in de draagzak. Zeker met de regentent op de fiets was het loshalen van de maxicosi meer gedoe dan ām laten zitten.
Jaaa ik begrijp het vind het ook duur, maar ben van plan om de kinderwagen weg te doen en de buggy te gebruiken
Hebben jullie nog aanraders qua websites/adresjes/webshops met leuke geboortekaartjes?
(Niet voor mijzelf.)
Blauw roze geboortekaartjes, stokvis⦠daar komen die van ons vandaan
Made for Moments!
Die van ons kwam bij StudioPie vandaan.
Bladergoud. En ald je custom wil: Ingrid Wuijster.