Buik, rug of aan z’n zij… vind het echt zielig voor hem steeds! #loedermoeder Maar volgens mij doe ik alles goed qua aantrekken. Zal een proberen randjes naar binnen te vouwen aan de bovenkant.
Ja snap ik. Dat omkleden met zo’n kleintje is ook zo’n gedoe. Dat kan je inderdaad nog proberen en de plakkers goed, strak dichtplakken. Ook al ben je bang dat hij dan misschien te strak zit. Dat gebeurd niet zo snel.
Dat had ik ook met mn zoontje echt zielig inderdaad, doe je wel piemeltje omlaag in de luier? En hier hielp het ook vaak om zn nestje wat hoger te zetten net als bij een verkoudheid
Doe je ook dat randje bij de benen naar buiten?
Ja!
Volledige ligstand
De Joolz Aer heeft een half verstelbare rugleuning, terwijl de Joolz Aer+ een volledig verstelbare rugleuning en voetensteun heeft. Hierdoor kan de Joolz Aer+ worden aangepast aan de groeiende behoeften van het kind. De Joolz Aer+ heeft dus een extra platte ligstand gekregen.
Dit kan ik beamen. Ik vind zelf totbot fijner, maar bij mij kleine baby (3weken, 3300gram) werkt popolini nu beter. Heb het xs ovebroekje nu.
Wij zijn pas net overgestapt en hadden in de kraamweek Kruidvat, Pampers en Woensel & pip, maar ik vond die woezel & pip luiers een partij kut zeg. Ze stinken en lekken snel door, moet elke keer alles weer in de biotex. Had ik met de andere merken geen last van.
Wat lastig zeg Wij gebruiken in de nacht een luierbroekje over een gewone luier tegen het doorlekken, maar ik weet niet of dat handig is bij zo’n klein babytje.
Hier gelukkig wat beter, 1 nacht 0 geslapen dat was verschrikkelijk. Alleen maar krijssen en au en koorts.
Nacht 2 was ietsje beter, wel nog tussen ons in en veel wakker. Vannacht voor t eerst weer in eigen bedje en ze lijkt minder prik en jeuk te hebben.
Het zit hier bij de dame vooral ook in schaamstreek en dat pikt enorm.( hoofdhuid enige plek waar t niet ziet) Erop letten dat ze genoeg drinken helpt ook. En 2 x per dag dus zon zemelenbad.
Zitten wel lelijke plekken/korstjes in gezicht waarvan ik hoop dat t mooi geneest.
Denk dat wij de piek gehad hebben. Hopelijk bij jullie ook snel beter!
@Blush wij zijn door continu doorlekken overgestapt op wasbare luiers in de nacht en tot nu toe nooit meer doorgelekt (nu 1,5 maand?)
Ik ben een kleine twee jaar geleden heel actief geweest op het forum, maar door gebeurtenissen heb ik mezelf afgemeld. Hopelijk mag ik weer mee komen schrijven.
Je hebt toch de hele dag om die slaapzak te wassen te drogen dan voor vanavond
Haar bericht was om 4:45, dus ik ga er van uit dat ze het over de resterende nacht had Hoe dan ook is een extra altijd handig natuurlijk.
Je had hem eventueel ook met een hydrofielen doek kunnen inbakeren @Blush. Hoop dat jullie nog wat hebben kunnen slapen.
Haha ja ging om de rest van de nacht en ochtend!
Weet iemand of deze rompers stretch zijn? Of heeft iemand tips voor fijne katoenen/bamboe stretch rompers met spaghetti bandjes? Die van Hema zijn uitverkocht.
Wel in maat 98/104, die zie ik niet vaak…
Misschien bij Zeeman? Daar hebben ze die rompers wel, (die hele rekbare met ribbeltjes stof volgens mij) ik twijfel alleen of ze tot zo groot gaan.
Edit: heb de website ff gecheckt en ze gaan wel tot die maat alleen via de webshop allemaal uitverkocht. Wellicht in de winkel!
Wat is jullie ervaring met een step? Mijn dochter (20 maanden) is helemaal gek van steps. Wil er de hele tijd op als ze andere kindjes ziet steppen. Nu zat ik te kijken naar een step. Kwam op een Scoot & ride uit met mogelijkheid tot een ‘stoeltje’ er bij. Wat gezien haar leeftijd denk ik beter is. Maar ik denk dat ze het dan niet meer bijzonder vindt/ het niet als step ziet. Behoorlijk aan de prijs zijn ze ook. Kan ik dan beter gewoon voor een goedkoper alternatief gaan voor een van de decathlon bijvoorbeeld?
Ik heb de scoot and ride en m’n kind vindt hem geweldig maar niet doen. Dat stuur kan dus niet sturen zoals een normaal stuurtje, je moet kracht zetten ofzo en beetje leunen.
Ook idd veels te duur. Hier gebruikt ze 'm al wel vanaf 14 maanden wekelijks, dus dat verzacht de pijn.
Je hebt ze (stepjes, niet dit merk) iig ook met zitje en duwstang, dat lijkt me ideaal. Maar met 20 maanden kunnen ze ook al wel snel zelf lopeb denk ik.
Ik zou persoonlijk gewoon zo’n decathlon stepje kopen (mijn kind heeft die al een paar jaar, blijft goed werken). Dat blijft ook de komende jaren ook leuk.
Dit. En heeft gekleurde lampjes in de wielen. Gegarandeerde hit.