Ik heb een inpaklijst gemaakt die ik elke keer weer opnieuw gebruik en dan een beetje aanpas haha. Werkt super goed want als je op vakantie iets mist dan zet je dat er zo bij voor de volgende keer of als je iets niet hebt gebruikt kan het er weer af (behalve de âvoor geval van noodâ spullen dan). Heb helaas de paklijst niet meer van toen ze heel jong was anders had ik die kunnen delen.
Ik doe een UV shirt om in te zwemmen en UV pak om in te spelen! Idd twee meenemen zodat er eentje nat en eentje droog kan zijn. En ook twee wasbare zwemluiers.
Ik zag pas trouwens een hele goede tip voor in het vliegtuig. We hadden zelf al bedacht om een wasbaar overbroekje over de wegwerp luier te doen want dat verkleint de kans op lekkage. Nou was de tip om daarvoor een wasbare zwemluier te gebruiken zodat je die op locatie ook kan gebruiken in het zwembad (normaal overbroekje kan je beter niet mee zwemmen want door chloor wordt het lek). Helemaal niet aan gedacht en scheelt weer extra bagage! Ook handig voor ouders die wel wasbare zwemluiers hebben maar geen wasbare luiers gebruiken verder.