Ik zou luiers voor 72 uur meenemen en dan daar ter plekke kopen. Ik had de luiers die we niet voor de reis en eerste uren nodig hadden in een vacuumzakje. Zwemluiers is wasbaar heel makkelijk, 2 vind ik zelf handig mocht er eentje gelijk ondergepoept worden.
Twee extra grote, dunne hydrofielen. Die kan je altijd gebruiken als handdoek, speelkleed (ik had haar daar met ongeveer dezelfde leeftijd nog even op laten spelen op de luchthaven) om je kindje af te schermen tijdens het voeden of slapen in het vliegtuig, als dekentje/hoeslaken, etc.
Stapelbakjes kan je op veel verschillende manieren mee spelen: zoals het ‘hoort’, in het water, in het zand.
Draagzak vind ik voor vakantie eigenlijk wel een must, ook handig in het vliegtuig/op het vliegveld. En als je het hebt een buggy die goed plat kan met een dooky voor het slapen onderweg.
Voeding had ik een paar zakjes van Ellas Kitchen mee en als het nodig was, gaven we dat koud. Maar heb meestal gewoon gevraagd om gestoomde groenten en wat rijst/pasta/aardappelen. Ze dronk toen toch met name nog borstvoeding. Potjes vond ik niet zo in Spanje, veel met vis/vlees en dat geven wij zelf niet.