Dat is toch alsnog ieders keus. Klinkt nu net alsof je het echt belachelijk vindt wat een ander wel doet. Ik heb echt geen last van die prullenbak met luiers. Heb een gft, papier en plastic kliko maar ook daarvoor heb ik een afvalscheidingsprullenbak binnen. Ga niet steeds naar buiten voor elk ding. Anderen misschien wel. Prima toch.
Ja er staat toch ‘ik zie zelf niet in’.
Als jij het dagenlang binnen wil bewaren, be my guest. Ik vind niks belachelijk, ik kan het me zelf gewoon niet voorstellen.
Moet even denken aan mijn schoonouders die geen prullenbak in huis hebben. Voor elk dingetje lopen zij naar buiten toe. Zo ontzettend onhandig. Maar er zijn dus echt mensen die het zo doen.
Heeft iemand het buitenspeelkleed van HEMA wel eens gewassen?
Ik trek m net uit de kelder en hij is een beetje nat en vies geworden. Maar volgens Hema kan hij niet in de wasmachine Iemand die dit tóch succesvol heeft gedaan op bijv 30 graden en langzaam centrifugeren?
Bedoel je die met de rubberen onderkant? Die heb ik al een paar keer gewassen en dat ging prima. Ook niks bijzonders gegaan qua centrifugeren maar gewoon op het standaard katoen 30 programma.
Het drogen is wel wat onhandig omdat het soms wat drupt dus hou daar wel rekening mee met je vloer.
Ja die met een waterdichte onderkant. Maar niet echt rubber? Meer een soort regenpakkenstof. Deze van vorig jaar met een fusion van zee en landdieren
Ahhh nee dan is het denk ik wel wat anders dan die wij hebben. Die van ons heeft een onderkant zoals deze
Ja regelmatig. Op 30 graden, paar tennisballen erbij en daarna liggend laten drogen bovenop de droogmolen zodat de vulling niet naar 1 kant zakt. Gaat prima hier!
Hopelijk kan iemand mij hier helpen😅 Ik heb de Harvey 5 van easywalker en vandaag ging ik even weg en begon het te regenen. Maar die regenhoes past er dus niet fatsoenlijk op?
Zojuist weer een half uur lopen struggelen en het lukt echt met geen mogelijkheid is er iemand die weet wat ik verkeerd doe/ wat ik moet doen, ik word er bloedchagerijnig van haha.
Expectation
Reality
Die hoes lijkt wel te strak/te klein voor de wieg? Als ik de onderkant vastzet dan komt ie nooit over de kap, of als ik hem eerst over de kap trek, dan kom ik nooit bij de onderkant van de wieg.
Ook zou de rits aan moeten sluiten op die ronde dingen maar dat lukt me ook al niet
Ik heb zelf geen Easywalker, maar is dit precies de hoes van de Easywalker foto? Want ik zie onderaan de bak nog een stukje stof (geen raam), maar bij jou zit het raam-deel tot de rand van de bak. Kan je de hoes daar iets hoger vastzetten?
Heb je de kap ‘extra’ open? Weet niet of dat kan bij jouw wagen maar bij de wagen die ik heb zit een rits bij de zonnekap zodat hij verder naar beneden kan
Geen ervaring met deze wandelwagen, maar ik herken de struggle. Ik heb wel eens met een Joolz staan klooien, waarvan je zegt “als je het eenmaal weet is het vast heel gemakkelijk”, maar het lukte gewoon niet. Video op YT opgezocht en ik bleek iets over het hoofd te zien en ineens lukte het. Kortom, misschien is er een how to video te vinden? Succes!!
Ja dit zie ik ook beetje als ik naar de kap kijk… en anders… andersom? Dus het grote zwarte gedeelte wat je ziet aan de onderkant?
Ik heb ook de Harvey 3 en past perfect! Je kunt trouwens ook nog even in de hoes kijken of ie voor de bak is (je kunt de hoes tot een tasje vouwen en daar zit een labeltje met een bak of een zitje aan)
Is iemand weleens bij de Shoesme outlet geweest en was het de moeite waard? Er is sinds vrijdag een outlet geopend in Nijmegen, dat is niet om de hoek dus ben benieuwd of er hier ervaringen zijn!
2 jaar geleden was ik in de outlet in Rotterdam mega goed geholpen. Het waren de eerste schoenen voor mijn kind en de medewerker nam alle tijd om goed te meten en allerlei modellen te passen.
De prijzen varieerden van 10-40.
Dankjewel voor het meedenken en @Vloeistof
Ik heb de kap op gewone stand, niet op zonnestand zeg maar. Dat lijkt me lastig want dan kan ik de baby niet zien🤔 of snap ik het niet.
Deze hoes is meegeleverd met de wagen dus ik ga ervan uit dat het de goede is, maar ik ga even kijken.
@RosaB ik had al voor yt video’s gekeken, maar kon er helaas geen vinden over de hoes. Vandaar dat ik hoopte dat iemand hier kon helpen. Ik denk idd dat ik iets over het hoofd zie.
Ik ga nog even verder stoeien en het label checken haha
Heb je niet ook het zitje bij de wagen gekocht en per ongeluk de hoezen omgewisseld?
Ik heb de harvey 3 en paste heel goed en makkelijk te doen, ik vecht altijd met die van t zitje
Wij willen een speelhoek met bureau maken met de trofastkasten van IKEA. Op Pinterest zie ik vaak zo’n blad erop zodat er een bureautje ontstaat. Ik zie alleen niet zo’n plank te koop bij de IKEA en op Pinterest staat er niet bij hoe ze het maken. Iemand die weet hoe je dit voor elkaar kunt krijgen?
Hier een voorbeeld van wat ik bedoel
Je kunt bij bouwmarkten een plank precies op maat laten maken.
Dan moet je wel eerst informeren welk hout ze nog op maat maken. Want bij mijn Praxis is er ineens een regel dat bepaald hout niet meer gezaagd wordt ivm het stof Wij hebben zo wel een tafelblad laten zagen, maar een jaar later kon het ineens niet meer.