Wij hebben in allebei de kinderkamers een eufy camera. Weet niet of het helemaal aan je eisen voldoet (er zit geen schermpje bij maar alleen via app op je telefoon) maar ik vind het top werken!
Ik ben voor de jongens fan van keen. Dichte neus en kan tegen water.
Teva-fan hier! Ziet eruit als een goed voetbed en door de klittenbandjes goed op maat te maken (als ze nog wat groot zijn). Ze vallen groot, maattabel op de website klopt wel goed. En ook veel op vinted te vinden als je niet de volle prijs wilt betalen.
@wiewatwaar @Feather @Kaasvlinder en anderen!
Ah wat een goede tips! De water kleur boekjes was ik helemaal vergeten, die schaf ik gelijk aan!
Thanks, hier kan ik wat mee
Teva voor sandalen, ze kunnen ook nat worden en je kunt ze wassen. Ik vind leren kipling sandalen ook heel schattig, maar die werden echt lelijk nadat ze nat waren geworden
Hush puppies voor mijn zoon en Shoesme voor mijn dochter. Leren voetbed en ze blijven iig 1 zomer fatsoenlijk ondanks spelen in zand etc
Hoelang ben je met een 2 jarige bij Fien en Teun park? Wij willen over een paar weken gaan maar kunnen eigenlijk maar een halve dag (10 tot 1). Is dat het wel waard? We betalen dan allemaal geen entree. Als we maand later gaan kunnen we wel hele dag maar is mān dochter niet meer gratis.
Ik twijfel dus, een hele dag is ook prima en dan kan ze in de draagzak een dutje doen? Maar is het een hele dag leuk voor haar? Ik weet van een vriendin dat haar neefje van 2 het eigenlijk niet zo boeiend vond.
Ik had dus idd een verkeerde shoes gekregenš„“ het was die voor de harvey 2. Het was niet eens in me opgekomen om op het hoesje te kijken, want ik kreeg hem bij de wieg.
Contact gehad met de klantenservice en inmiddels de juiste ontvangen haha. Die past wel (al vind ik dat ook best moeizaam gaan hoor hahaha)
Heeft iemand ervaring met Nutrilon Omneo? Zo ja, werkte het een beetje?
Ons zoontje van ruim drie maanden kampt nog steeds met hele erge buikkrampen. Ik weet dat het erbij hoort en het ooit overgaat maar ik kan het gekrijs niet meer aan. Net Omneo opgehaald en gaan er vanavond mee starten (hij had net een fles kruidvat voeding op). Ben heel benieuwd of het wat doet.
Bij mijn eerste kind inderdaad gebruikt. Ik had wel het idee dat het bij hem hielp. Maar 3 maanden is ook wel de piek van darmklachten. Zou het niet als wondermiddel zien. Wij deden ook altijd bar le duc water ipv kraanwater.
Als er maar gewoon iets meer rust komt zou dat al een hele opluchting zijn Je hebt huilen en je hebt krijsen en dat laatste neemt hier heel vaak de overhandā¦
Is een trofast kast makkelijk in elkaar te zetten? Ik wil dit doen maar mān 2 kids zijn ook thuis dus vraag me af of het een hopeloze missie gaat worden haha
Ben ik weer Vind dit ook lastig. Ik lees veel over 6 weken en dat het met 3/4 maanden vaak over is. Nu is elk kindje anders natuurlijk. CB zegt dat hij krampjes kan blijven houden tot hij vast voedsel eet en dat hij daar dan (waarschijnlijk) krampjes van krijgt
Ellende
Met een halve dag heb je het meeste wel gezien hoor! Mijn kinderen van 4 en 2 vonden het heel leuk! We waren op een rustige dag, hoefden nergens te wachten en zijn meerdere keren in de attracties geweest. Ook de show vonden ze erg leuk
Wij gaan in juni 2 weken op vakantie, mooi nog voor ze 5 wordt in juli. Laatste keer dat we buiten het vakantieseizoen om kunnen dus gebruik van maken.
En we willen voor het einde van het schooljaar ook graag nog een keer op woensdag naar de Efteling.
Ligt er denk ik een beetje aan of ze nƩt 2 is of al bijna 3. Voor een net tweejarige is het misschien nog niet superboeiend, maar vanaf 2.5 vinden ze het denk ik wel echt leuk.
Zijn veel dieren te zien, een paar āattractiesā en ook genoeg speelopties. Mij 2.5 jarige vindt de filmpjes van Fien en Teun al best leuk, dus dan is zoān optreden van Fien en Teun misschien ook wel leuk.
Je woont niet toevallig in Rotterdam? Want met de Rotterdampas kun je 1x gratis
Nee woon in Dordrecht maar ik heb de dordtpas dus we kunnen ook gratis!
Ik neig nu toch naar verzetten en voor haar betalen en de mogelijkheid de hele dag te gaan. Ze vindt dieren wel echt heel leuk. Ze wordt de week erna 2, of we gaan dus iets later en dan is ze echt net 2. Ik had al wel begrepen dat het niet heel veel leuks voor dr is. Ze vindt de show op videoland wel leuk
Als je lid bent vd anwb krijg je ook korting, miss nog een ongevraagde tip.
Mijn collega gaat morgen en die zegt dat haar kinderen van 2 en bijna 5 echt heel leuk vinden.
Ik zei nog dat mijn dochter de filmpjes van fien en teun niet zo leuk vindt, maar dat is bij haar ook niet maar de dieren en het spelen is al superleuk zegt ze.
Ik heb sinds kort een Eufy camera en vind het echt top. Is met een app, kunnen meerdere cameraās op. Maar mega scherp beeld en is super gevoelig, krijg met de kleinste beweging al een melding.
Daarvoor had ik een Alecto dvm200. Vond ik ook heel fijn en konden meerdere cameraās op. Maar wilde er eentje waarbij ik ook ās avonds het vuilnis weg kon gooien in de ondergrondse container en dat redde hij qua bereik nietš
Even een update:
Gisteren om 17 uur gestart met de voeding. 5 (!!!) uur achter elkaar geslapen. Normaal gesproken werd hij 2 uur (en met geluk 3 uur) na elke voeding krijsend wakker. Nu word hij wakker, jammert wat en is heel makkelijk troostbaar. Vannacht werd hij na 4 uur wakker, tussen ons in gelegd met zijn speen er in en toen heeft hij nog een uur geslapen tot de volgende fles. Vanochtend om 6 uur vond hij dat het tijd was om op te staan dus dat was ook prima. Wil nog niet te vroeg juichen maar het voelt echt alsof we onze vrolijke, gezellige baby terug krijgen