Helemaal mee eens hoor. Hun straffen is voldoende ipv een hele groep. Ik vind alleen de cryptische omschrijving van haar bijzonder. Benoem gewoon meteen wie je bedoelt.
Ik zit een beetje met een flessen/speen puzzel. Hopelijk kan iemand me helpen!
De Dr Brown smalle hals was geen succes, de brede leek van wel maar daar doet hij tegenwoordig ruim een halfuur over en is het laatste stukje echt drama. Hierdoor drinkt hij nu elke dag zo’n 100/120 ml minder dan normaal (geen mega ramp natuurlijk) De Philips Avent drinkt hij in 10 minuten leeg wat weer voor extra kramp etc zorgt.
Zou speen 2 op de Dr Brown helpen? Hij is 2,5 maand maar nog wel klein en drinkt qua schema meer zoals 1,5 maand oud.
Speen 2 gewoon proberen, misschien drinkt hij wel weinig omdat het zoveel moeite kost.
Toen onze dochter lang over de fles ging doen was een speen groter de oplossing.
Iemand tips voor een hele dunne zomerslaapzak? Ik zie ze o.a. voorbij komen bij Jolein, Hema enz maar vind het lastig om een keuze te maken omdat de fotos niet heel scherp zijn soms
Hema heeft slaapzakken van hydrofiele stof…die zijn echt dun.
Ik heb twee dunne van Ergopouch
Van Lodger! Maar die lijkt (op het oog) erg op
die hydrofiele van Hema.
Kom na googlen deze ook tegen:
Ja deze vind ik ook top
Ik heb lodger en hema gehad en vond die van lodger veel dunner! Heb die ook nu voor de zomer weer gekocht (via vinted voor 2 euro haha)
De allerdunste zijn die van Lodger! Nog dunner dan bijv Hema.
Lodger is alleen niet goedkoop dus de meeste kocht ik via Vinted/Marktplaats. Ze vallen overigens vrij smal dus bij twijfel zeker een grotere maat nemen.
Jaa dankjulliewel! Ik ga dan voor de Lodger en kijken of ik een goede deal kan vinden!
Zoon van 2,5 en haat dino’s, wat ik vaak koop:
Bobo Choses
Carlijnq
Donsje
Moschino
Mini Rodini
Rylee + Cru
Stelle McCartney
The Animals Observatory
Tiny Cottons
Sproet & Sprout
H&M
(Mini) Boden
Hanna Andersson
Tea Collection
Ralph Lauren
Maed For Mini
Lil Atelier
Ik koop wel redelijk vaak van de meisjes afdeling trouwens
Iemand tips om splinter uit een kinderteen te halen?
Ze weigert. Gaat al hysterisch huilen als we ernaar kijken. Ze kan wel lopen maar nu na paar dagen is die er nog niet uit.
Naar dokter gaan lijkt me ook zo overdreven en wordt ook drama.
Omkopen lijkt niet te helpen. Ze vind het heel spannend en gedachte dat ie eruit moet is al drama.
Ze mocht bij mij oefenen, zelf oefenen, opa/oma, in haar slaap wordt ze wakker, niks helpt en mn geduld is beetje op.
Misschien een beetje onaardig, maar even in de houdgreep en dan eruithalen?
Ja die van lodger vind ik echt geweldig! Lekker zacht en dun. Op Vinted kan je ze ook goed vinden vaak
De hydrofiele van Jollein is ook fijn en dun, dus wat mij betreft ook een aanrader als je die tegenkomt.
Met een leeg spuitje eruit zuigen
Uiteindelijk ook geprobeerd. De kleine makkelijke splinter ging er wel uit maar was alsof ze gemarteld werd
De grotere moet wat langer. @Chippie die methode ken ik nog niet. Volgens mij heb ik nog wel leeg spuitje liggen.
Ik was ook zo’n kind vroeger en dit was het enige wat hielp en nog kan ik panisch worden, is ook totaal niet rationeel mja
Haha goed om te weten.
Denk dat ik haar idd nog keer in de houdgreep moet doen. Maar dan met spuitje erbij en alles wat nodig is. Vraag nu wel hulp erbij want alleen is niet te doen.