Bakje lauw water met 2 eetlepels baking soda erin, voet elke dag 10 minuten/15 min laten weken, bij mn dochter was ie na 4 dagen hierdoor er vanzelf uit gegaan!
Ik had dat idd gelezen, sceptisch of het werkte maar we gaan het testen! Anders de houdgreep
Anders trekzalf erop en een pleister.
Bedankt voor de tip ! Pleisters wil ze voor elk wissewasje.
Mijn dochtertje wordt bijna 1 en ik denk dat wij een pop voor haar gaan kopen. Ik dacht aan een Paola Reina, maar nu zie ik dat ze zachte en ‘harde’ poppen hebben (die dus kunnen zitten enzo). De zachte heeft ook al kleertjes aan. Wat vinden jullie leuker voor een kind en waarom? Of nog andere aanraders qua merken?
Ik heb die harde pop gedaan, aangezien de pop altijd mee moet eten etc. Dan maak ik m met een doekje schoon en klaar. Kleertjes in de wasmachine. Die zachte poppen zijn misschien wat lastiger schoon te maken
iig geen paolo reina want die geur kom je nooit meer vanaf
M’n dochter kreeg voor haar 1e verjaardag een harde Paola Reina pop en ze is er al drie jaar onafscheidelijk mee. Vind die poppen prima formaat voor dreumessen/peuters, en vind zelf de geur heerlijk.
Wat overdreven
ja persoonlijke mening natuurlijk. er wordt bij ons nog altijd driftig met die pop gespeeld en af en toe als alles 's avonds opgeruimd is en je zit op de bank komt er nog zo’n zweempje vanillegeur voorbij - haast net als in een horrorfilm ofzo hahaha
Eens. Wat een verschrikkelijke geur hangt om die pop heen, alles stinkt ernaar als ze er mee heeft gespeeld.
Ik dacht dat de geur bij ons na 3 jaar weg was, en dit weekend rook ik het opeens weer
~ the haunting ~
Hé maar waarom hangt er een geur rond die pop dan? Is het gewoon vanuit de productie? Of geven ze dat ding een geur mee?
Volgens mij wordt het vooral gebruikt om te verbloemen dat de weekmakers die nodig zijn voor het plastic heel erg stinken.
damn ik dacht dat dit een grapje was maar:
Poppen worden vaak gemaakt van vinyl. Nieuw vinyl geeft een nogal chemische geur af die lijkt op de geur van tenten, autobanden en opblaasboten. Niet echt lekker voor een pop dus. De chemische geur kan uit het vinyl worden gehaald maar deze extra bewerking maakt een pop wel een stuk duurder. Ook verdwijnt de geur mettertijd vanzelf maar dit kan tot wel een paar jaar duren. Daarom wordt er soms vanillegeur aan het vinyl toegevoegd. Dit maskeert de chemische vinylgeur totdat alle geur uit de pop is getrokken.
Ik ben op zoek naar een reisbedje en zag dat het Deryan tentje hier getipt werd. Maar op foto’s lijkt dat bedje me onhandig, zet je het dan op de grond of bv op een bed? Op de grond lijkt me niet heel chill/handig met een baby.
Heeft iemand ervaring met een Aeromoov bedje?
Ja ik vind het Aeromoov bedje iig superfijn! Op vakantie bijv ook meegenomen naar het strand, je kan hem makkelijk meenemen in de reistas en ook heel easy om in en uit te klappen.
Die van ons stond gewoon op een bed, en op het strand of aan het zwembad oid wel op de grond.
Hoi! Ik was aan het kijken naar een bakfiets, tot iemand me wees op een fietskar… leek me ook wel handig aangezien je dan op locatie meteen een soort kinderwagen hebt. Aangezien mijn kinderen nog klein zijn is dat wel handig (0 en 2)… hebben jullie hier ervaring mee? En welke wel/niet? Of overtuig me om toch voor een bakfiets te gaan!