hier een 9 maanden oude baby die in 1x 4 tanden er uit moet werken, die wilde ook de eerste paar dagen haast niet drinken uit zn fles
ik probeerde ander drinken dan normaal, limonade krijgt hij sowieso al zo goed als niet (behalve als zn zus een restje laat staan haha) en deze maakte ik dan iets sterker zodat hij mss zou denken oe lekker of koude thee en dat uit verschillende gekke bekers in de hoop dat nieuwsgierigheid het zou overwinnen
paracetamol werkte bij ons wel, dentinox erop wrijven ook, knijpfruitjes in de koelkast leggen, harde dingen als soepstengels en na 2 nachten van half 7 tot half 1 huilen op schoot las ik ergens dat het hoofdeind vh bedje overeind zetten helpt omdat blijkbaar tanden krijgen iets met druk op de oren doet. dus dat gedaan en schijnt ook wel iets te helpen.
hij heeft eigenlijk vooral een paar dagen op knijpfruit en soepstengels geleeft tussen het huilen en ongelukkig zijn door - vond het wel schelen dat ze met deze leeftijd niet meer zo kwetsbaar en afhankelijk van flesvoeding zijn dus als hij een paar dagen haast niet binnen krijgt is dat niet zo’n ramp