Tips, ervaringen & aanraders #10

Ja goeie, eens ook, maar als ik dat zeg laat hij zich alsnog niet helpen haha

3 likes

Ga even een afrader delen. Niet kopen deze unit. Passen alleen maar mini eieren in. Van de 24 eieren paste er twee in die klemmetjes. De verf heeft echt 0 pigment.

4 likes

Wat een jeugdherinneringen wel!

3 likes

Heeft iemand van jullie ervaring met de Thule Coaster fietskar? Baby is bijna 8 maanden en we wilden graag gaan fietsen, maar zie nu dat de infant sling alleen maar bedoeld is om te wandelen. Hebben jullie hier ervaring mee of wellicht tips voor een alternatief zitje voor de baby?

1 like

Wij hebben de Thule Chariot sinds onze baby 7,5 maand is. Nog niet gebruikt om te fietsen maar wel wandelen/hardlopen. Je hebt ook de baby support, daar mag je volgensmij wel mee fietsen en is vanaf 6 maanden. Dat is dus wel voor de chariot maar misschien past die ook bij jou?

2 likes

Ah leuk! Ik lees alleen niet zulke positieve reviews over die baby support. Ik twijfel nu om te kijken of het lukt om de maxicosi erin vast te zetten.

1 like

Ik moet zeggen dat we die van ons ook maar een paar keer hebben gebruikt. Het zag er zo krap en opgepropt uit (grote zus van 2 zit er naast). Onze jongste zit ook al heel goed en zelfstandig dus zit nu zonder iets erin en dat gaat prima (ze is nu bijna 9 maanden). Wie weet is voor jou de tussenoplossing ook maar kort nodig!

1 like

een maxi cosi in de fietskar zou ik afraden, die kan je niet bevestigen zoals in de auto en een maxi cosi heeft van zichzelf geen vering daarom wordt op de fiets en in de bakfiets aangeraden een geveerde houder te gebruiken maar die zijn er niet voor de thule coaster.

ik heb de sling gebruikt met aangepaste snelheid en zo veel mogelijk vlakke fietspaden. bij twijfel afstappen en verder lopen. in de handleiding staat alleen wandelen maar dat is een wereldwijd advies en niet specifiek voor de nederlandse fietspaden.

de baby supporter vond ik geen succes maar dat kwam vooral omdat het winter was en de baby supporter paste niet lekker met voetenzak maar ook niet met warme kleding.
beide zijn 2ehands wel te krijgen dan kan je zelf proberen wat voor jullie het beste werkt.

4 likes

Heeft iemand ervaring met Nutrilon Omneo? Er staat dat je eerst het water moet koken, afkoelen en daarna de melkpoeder toevoegen. Is het dan ook goed als je afgekoeld gekookt water in de flessenwarmers opwarmt? En kan het melkpoeder niet gewoon in de fles en dan opgewarmd worden? En laatste vraag: welke speen is geschikt op de smalle dr. Brown fles? Kortom, helemaal clueless hier :neutral_face:

1 like

Wij hebben 4 jaar geleden omneo gebruikt en jouw methode is prima. En wij hadden ook die dr brown fles en deden daar de dr brown spenen voor smalle hals op. Volgens mij wel een groter gaatje ivm dikkere voeding maar dat weet ik niet zeker meer.

1 like

Wij hadden die thule maar daar kun je geen maxi cosi in vastzetten.
En achteraf hadden wij liever een fietskar gehad met harde bodem.

1 like

Ik heb na de bevalling anderhalf jaar geleden pas nu een menstruatie gehad, maar wel buikpijn tijdens mn ovulatie. Bijna een soort harde buiken gevoel. Voor de zwangerschap voelde ik niks van de ovulatie. Is dit herkenbaar of moet ik toch even de dokter bellen?

1 like

Ik hoor heel vaak dat vrouwen na hun bevalling opeens wel hun eisprong voelen. Je hele hormoonhuishouding is over de kop gegaan dus het is niks om je zorgen over te maken!

4 likes

Het valt me op dat zoveel babykleertjes beige-achtig zijn. Alles wat ik tot nu toe heb gekregen is dat ook. Heb zelf nog bijna niks gekocht, maar de nesteldrang begint volgens mij eindelijk een beeeetje te komen haha. Alleen ik wil graag meer kleur!! Hebben jullie tips (merken) voor vrolijke babykleertjes? Wil proberen via Vinted dingen te vinden.

4 likes

Lindex
Mini rodini

2 likes

Hema, Zeeman, Next, H&M ook wel eens

3 likes

Bobo Choses
CarlijnQ

4 likes

Wij gaan na de Pasen een weekje naar Beekse Bergen, maar zijn wel van plan om ook wat buiten de dierentuin te gaan doen, vooral omdat er slecht weer ook op de planning staat. Zitten er hier Brabanders vlakbij Beekse die tips hebben om met een kind van 4 te doen (liefst binnenactiviteiten), we heben qua binnenactiviteiten alleen funzone Breda en Ballorig Tilbrug, maar ik ben echt niet goed in zoeken.

2 likes

Carter’s of Name It.
Heb zelf echt nog nooit iets van beige gehad en daar geen moeite voor hoeven doen.

6 likes

Ammehoela, ter stal, sissy boy, only, z8.

Sommige merken moeten wel je stijl zijn, maar het is wel fleurig.

2 likes