Er zitten 2 zwembaden op het park, daar kan je je ook heel goed vermaken!
Natuurmuseum in Tilburg.
Misschien dat er in de Lochal (enorme bibliotheek) ook wat dingen te doen zijn.
Die hebben we uiteraard op ons lijstje staan, @Fredje @Huismus bedankt voor jullie suggestisch, ik ga er even naar googlen.
Iemand tips wat we hier mee aan kunnen? Ben moedeloos aan het worden. Het krult aan de voorkant wel prima, maar achterkant is MEGA PLUIS. Als we het kammen wordt het erger. Ze loopt gewoon dus het is niet dat ze de hele dag ligt en daardoor zo veel pluis heeftā¦
Ik heb zelf gewoon mega steil haar en ben dit niet gewend. Heb al een anti frizz serum gekocht, maar daar wordt het ook een beetje goorig vanā¦
Edit: het is niet gewoon pluis, maar echt een soort touw incl wat klitten. We wassen het niet vaak, 1 a 2 x per week, met Weleda baby
Niet kammen op droog haar! Alleen na het wassen met een tangle teezer of tussendoor het haar met een plantenspuit of de tangle teezer nat maken een daarmee kammen. Misschien een klein beetje conditioner die het haar niet te zwaar maakt erin na het wassen zodat het minder droog is/makkelijker doorkambaar blijft. Heb zelf krullend haar en dit werkt voor mij echt het beste. Maar heb wel een minder kort koppie
Zit je op het park? Je hebt bij lake resort een zwembad en bij Safari resort ook. Er is animatie, een bowlingbaan en indoor speeltuintjes. Dus op het vakantiepark is ook veel te doen.
Hoe oud zijn de kinderen?
Efteling is natuurlijk ook in de buurt.
Haasje over (indoor speeltuin) is leuk als ze jong zijn. Anders zou ik voor Kabonk gaan, vind ik leuker dan funzone en dichterbij (andere kant van Breda).
Natuurmuseum is ook heel erg leuk, vanaf jaar of 4/5 denk ik.
Wat vinden jullie prettiger in gebruik met een dreumes?
- 1-delig uv-zwempak
- 2-delig uv-zwempak
- Geen voorkeur
0 stemmers
Met verschonen is tweedelig handiger vind ik
Als het nat wordt is het ook best koud. Mijn kind had dan snel blauwe lippen. Dus had nog een tweedelig ding erbij zodat ie dan snel even een droog shirt aan kon en niet te koud werd.
Wij deden het uv shirt ook wel eens aan als we bijv een eind gingen fietsen ⦠dus dan is 2 delig handiger!
Ik heb 1-delig met rits aan de onderkant. Anders zou ik ook 2-delig zeggen
Stella McCartney, Sproet en Sprout (heeft ook beige, dus dat zal je ook tegen komen ;))
Ik had het gezien nog inderdaad, we verblijven inderdaad in het lake resort. Maar omdat het geen vakantieperiode is, is er weinig animatie en zelfs de boot vaart niet (hoog water) en de bus twijfel. Bedankt voor je suggesties!
@Perzik kind is 4. Voor tot hoe oud is haasje over en vanaf welke leeftijd is kabonk? Natuurmuseum staat ondertussen ook op het lijstje. Bedankt voor je tips!
Ik snapte nog niet hoe dit een event kon zijn waarmee je een kind tevreden houdt, maar ik lig al een half uur te chillen op de bank terwijl mijn kind haar nieuwe beker een rondleiding door het huis geeft en hele gesprekken mee voert alsof ze een nieuwe beste vriend heeft
Deze wordt weer opgeborgen tot in het vliegtuig.
Wij waren er begin maart en er was was iets van animatie eind van de dag. Wij hebben ons iig op het park vermaakt, maar ze vonden de zwembaden ook geweldig en wilden t liefst de hele dag en alle dagen alleen maar zwemmen haha
ik gebruik liever 1-delig als ze nog niet zindelijk zijn want dan blijft alles beter bedekt en kunnen ze de zwemluier niet uittrekken. mocht verschonen tussendoor nodig zijn dan trek ik alles uit en daarna een droog setje aan want dat natte spul terug aan is koud.
vanaf (poging tot)zindelijkheid 2-delig anders kunnen ze niet zelfstandig naar wc/potje.
Mijn kind trekt zelf haar shirt en luier uit als ze maar even de kans krijgt dus ik heb een 1-delig pak met knoopjes onderaan voor spelen en een shirt voor zwemmen. Het moet toch allemaal verwisseld worden als het nat is en droogt zo!
Voordeel van 1-delig pak is dat je kind rond de buik/rug hele tijd beschermd is. Bij 2-delig is mijn ervaring dat het shirt altijd omhoog kruipt. Dus moet je in de gaten houden en goed smeren. Maar voordeel van 2-delig is dat het makkelijker verschoont en aan/uit kleedt.