Kinderboekenmuseum in Den Haag, dat ligt naast het centraal station
Spoorwegmuseum, waterspeeltuin, andere speeltuinen in de buurt opzoeken, ov museum in Rotterdam is alleen 1x per maand open geloof ik, ver van hier, met de waterbus naar Rotterdam.
Plaswijck Park!
Familieparadijs in Zwijndrecht. Ze hebben daar van alles. Beneden is een soort Monkey Town en op de bovenverdieping zijn er aparte ruimtes met allemaal verschillende soorten speelgoed. Mijn 3 jarige kan zich daar echt de hele dag vermaken
Naar het lokale zwembad? Vind mijn kind echt fantaaaasstisch (en daarna is ze lekker moe).
Van een bezoekje aan de boerderijwinkel (waar je ook door de stallen kunt lopen en een ijsje kan eten etc) word ze ook heel blij.
haha zo random dit (doch herkenbaar)
Sinds ik bevallen ben (7 maanden geleden) heb ik af en toe zoān opvlieger/zweet uitbraak. Ik heb het in de nacht nu ook zo warm. Eerst had ik daar niet zoān last van.
Het vervelende is ook dat ik in een warm huis woon maar wel aan een drukke weg dus met raam open slapen is ook irritant.
Gaat dit nog over? š«
Geen speurtocht maar ben as we speak bezig met het klaarzetten van de knutselbox om tasjes te versieren van Suus. Ziet er allemaal heel netjes uit en communicatie is ook heel vlot.
Dus in die zin zou ik een speurtocht van haar ook wel aandurven (maar zou het zelf niet doen ivm het weer )
Ik heb het nog steeds. Ik loop alleen nog maar in een shirt. Vooral sochtens heb ik het zoooo warm. Vanaf ongeveer de lunch is het weer normaal en draag ik soms een trui of vest
Die van mij is in de zomer jarig dus ik hoop er gewoon op. Fijn dat jij een goede ervaring had! Dan gaan we het denk ik doen, het ziet er zo leuk uit
Hoi, wij gaan volgende week verhuizenā¦dat betekent ook afscheid van de opvang van onze dochter. Ze heeft daar 1.5 jaar gezeten.
Wat zouden jullie als afscheidscadeautje doen? Ze heeft ongeveer 7 leidsters. En er worden geen cadeautjes/traktaties aan de kindjes gegeven, dus dat scheelt.
Ps. Chocola hebben we al heel vaak gegeven
Ik gaf bij elk afscheid van juffen glittersokken. Bedoel⦠glitters maken alles leuker en sokken draagt (bijna) iedereen.
Gelijk een vraag van mij: mijn baby van 3 maanden heb ik tot nu toe gebadderd in een wasmand van IKEA. Dat werkte prima, maar nu wordt ze eigenlijk net te groot om er lekker in te passen. Ik heb ook een gewoon bad in de badkamer, maar het voelt wat overdreven om telkens het halve bad vol te laten lopen voor die paar minuten wassen. Wat gebruiken jullie om je baby te wassen? Een bad-zitje? Iets anders? Of toch maar het bad laten vollopen? Ik heb zelf geen probleem met baby mee onder de douche, maar mijn man vindt dat een nogal enge onderneming dus dat hebben we tot nog toe niet gedaan.
Oh man, ik heb dit ook en dacht dat het gewoon nog hoorde bij de hormoonwissel na de bevalling. Maar als dit nog maanden (of jaren @Yzile) duurt⦠Ik loop sinds de bevalling op slippers ipv schoenen en heb elke nacht zulke zweetaanvallen, heel irritant.
Stokke flexibath. Nu de xl voor twee kinderen hiervoor de normale.
Wat is elke keer? Mijn dochter gaat haar hele leven 2 keer per week in bad. Daarbuiten was ik haar, zo nodig, gewoon met een washandje en water. Eerst op het aankleedkussen en nu bij de gootsteen (bijna 2 jaar). Voor het bad zelf gebruik ik een Stokke flexibath. Bevalt heel goed en die zou je ook in het bad kunnen zetten.
Ik gebruik zoān inzet in het grote bad, maar baby gaat maar 1 keer per week in bad dus valt mee met het waterverbruik dan. En anders dat douchen toch gewoon een keertje proberen? Hydrofiel tegen je aan leggen en baby daar tegenaan, dat scheelt misschien met glibberen en dus ook met de angst van je vriend?
Onder de douche of ook in een wasmand (geen idee, ooit bij Aldi gekocht geloof ik). Wasmand is echt ideaal, babybadje was al snel te klein.
Ik heb een babydam , via vinted gekocht.
Die plaats je in t grote bad en dan heb je een half of 1/3 bad. Echt mijn beste baby/kinderaankoop.
Gebruik m nog steeds. Wij hebben een heel groot bad en duurt zo lang voordat er een laagje inzit en met de dam is t zo gefixt.
Ja ik vind het ook echt rot! Maar wat ik ook heb is dat ik soms heel moe ben (door de gebroken nachten) en dan heb ik het altijd koud. Dus ik heb het vaak koud en dan opeens zoān zweetaanval . Soms voelt het gewoon bijna als koorts.