Tips, ervaringen & aanraders #10

Nuby heeft ook een fijne met echt hard rietje.

1 like

Het is een zacht rietje inderdaad! Ik heb deze en heel tevreden over.

3 likes

Ooh, ja je hebt gelijk. Mijn neefje had deze dacht ik ter vervanging van die flubberrietjes. Maar dit is dan niet wat je zoekt.

1 like

Het is een zacht rietje maar wel dik en gemaakt om in te bijten. gaat hier al 2 jaar mee terwijl eerdere rietjesbekers allemaal kapot zijn gebeten.

2 likes

Ik had precies deze en de eerste dag dat we hem gebruikten was ie al lek. :cry: Aan de onderkant ook dus geen user error. Maar als jij goede ervaring hebt geef ik het misschien nog een kans.

@Feather en @Loes ik ga hier nog eens over nadenken welke ik neem, bedankt voor jullie ervaringen in ieder geval!

1 like

Ik heb een laken maar qua dikte zijn de rietjes volgens mij gelijk.

1 like

Hij is hier al geregeld op de grond gesmeten en geen druppeltje water gezien. Dus inderdaad hier wel echt goede ervaring, maar heb hem pas een maand of 2 in gebruik.
Heb wel een andere kleur (oud model bij de prijsmepper gekocht).

Aah ik werd al helemaal blij toen ik die in het rijtje zag staan haha. Helaas

1 like

Biertjes met een persoonlijk etiket

Deze heeft een hard rietje.

1 like

Dit vond ik met mijn nieuwsgierige 3,5 jarige ook echt een aanrader!

Ik heb ook nog een heel ander soort aanrader, voor wie van sprookjes houdt: het boek De dertig mooiste verhalen van de sprookjesverteller van Thé Tjong-Khing. Mooi verteld, niet te lang en ook leuk voor de voorlezer want niet alleen standaard sprookjes.

1 like

Het militair museum wordt verbouwd en daardoor is entree nu maar 7,50. Je kan best wat nog zien en doen daar en vooral: de speeltuin is nog open.
Alleen al daarvoor vind ik het al waard

5 likes

Sorry maar ik zou voor het vrouwelijke equivalent gaan: een speciaal biertje. Even inspirerend als douchefoam :sob::joy:

3 likes

Oeps ons kind mag ineens een maand eerder afzwemmen en ik heb geen idee wat voor cadeautje we kunnen geven… ze houdt van knutselen, verkleden, buiten spelen.

2 likes

Of ook gewoon een douchefoam!

3 likes

Hier krijg ze gaatjes als ze haar A haalt! En zoon krijgt Minecraft :sweat_smile:

1 like

Ariel verkleedkleren voor jullie eigen zeemeermin!

Pakketje van SES om te knutselen.

Voor buiten: springstok, stelten, skippybal, zo’n bal met een rand waar je op kan staan, glijbaan

En goed dat ze af mag zwemmen!!

5 likes

Is dit een aanrader met peuters? Zat hier toevallig gister naar te kijken.

1 like

Ze durft nog geen gaatjes hahahaha ze is nog iets te bang voor de pijn! :joy:

5 likes

Ik heb dit boek besteld voor mn ex!

1 like