Tips, ervaringen & aanraders #10

Hier ga je niet komen met het ov. Ov is hier in de regio echt huilen haha

2 likes

Maritiem museum heeft tot eind oktober verbouwing/sluiting van het professor plons deel. Misschien goed om te weten voor de fans hier.

1 like

Nuby heeft ook een fijne met echt hard rietje.

1 like

Het is een zacht rietje inderdaad! Ik heb deze en heel tevreden over.

3 likes

Ooh, ja je hebt gelijk. Mijn neefje had deze dacht ik ter vervanging van die flubberrietjes. Maar dit is dan niet wat je zoekt.

1 like

Het is een zacht rietje maar wel dik en gemaakt om in te bijten. gaat hier al 2 jaar mee terwijl eerdere rietjesbekers allemaal kapot zijn gebeten.

2 likes

Ik had precies deze en de eerste dag dat we hem gebruikten was ie al lek. :cry: Aan de onderkant ook dus geen user error. Maar als jij goede ervaring hebt geef ik het misschien nog een kans.

@Feather en @Loes ik ga hier nog eens over nadenken welke ik neem, bedankt voor jullie ervaringen in ieder geval!

Ik heb een laken maar qua dikte zijn de rietjes volgens mij gelijk.

1 like

Hij is hier al geregeld op de grond gesmeten en geen druppeltje water gezien. Dus inderdaad hier wel echt goede ervaring, maar heb hem pas een maand of 2 in gebruik.
Heb wel een andere kleur (oud model bij de prijsmepper gekocht).

Aah ik werd al helemaal blij toen ik die in het rijtje zag staan haha. Helaas

1 like

Biertjes met een persoonlijk etiket

Deze heeft een hard rietje.

1 like

Dit vond ik met mijn nieuwsgierige 3,5 jarige ook echt een aanrader!

Ik heb ook nog een heel ander soort aanrader, voor wie van sprookjes houdt: het boek De dertig mooiste verhalen van de sprookjesverteller van Thé Tjong-Khing. Mooi verteld, niet te lang en ook leuk voor de voorlezer want niet alleen standaard sprookjes.

1 like

Het militair museum wordt verbouwd en daardoor is entree nu maar 7,50. Je kan best wat nog zien en doen daar en vooral: de speeltuin is nog open.
Alleen al daarvoor vind ik het al waard

5 likes

Sorry maar ik zou voor het vrouwelijke equivalent gaan: een speciaal biertje. Even inspirerend als douchefoam :sob::joy:

3 likes

Oeps ons kind mag ineens een maand eerder afzwemmen en ik heb geen idee wat voor cadeautje we kunnen geven… ze houdt van knutselen, verkleden, buiten spelen.

2 likes

Of ook gewoon een douchefoam!

2 likes

Hier krijg ze gaatjes als ze haar A haalt! En zoon krijgt Minecraft :sweat_smile:

1 like

Ariel verkleedkleren voor jullie eigen zeemeermin!

Pakketje van SES om te knutselen.

Voor buiten: springstok, stelten, skippybal, zo’n bal met een rand waar je op kan staan, glijbaan

En goed dat ze af mag zwemmen!!

5 likes

Is dit een aanrader met peuters? Zat hier toevallig gister naar te kijken.

1 like