Ze durft nog geen gaatjes hahahaha ze is nog iets te bang voor de pijn!
Ik heb dit boek besteld voor mn ex!
Ik heb deze gekregen met moederdag. Echt een leuk boek
Ja! Als ze geïnteresseerd in voertuigen zijn sowieso.
Jahoor! Lekker klimmen en glijden. En mijn kind vindt de schilderijen ook wel leuk. Gaat ze alles benoemen wat ze ziet
Mijn ervaring is dat harde rietjes net zo goed worden stuk gebeten
Ik zette haar in haar schommelstoel bij mij in de douche (maar ik had er een van Fisher Price die t/m 3 jaar is, geen wipper zoals die bjorn)
Of later in de box.
Als de baby slaapt, of baby in eigen bedje en doe ik een kinderliedje aan op mn telefoon en zet ik die ergens zodat ze er naar kan kijken en douche ik super snel. Het 2e is niet slim want ja babys & schermtijd maar wel het meest veilig
Ja, dat laatste. Maar ik had pas een box rond 1 jaar, dus voor die tijd altijd in het stoeltje. Wasmachine aan hielp ook wel, haha.
Ik zag vanochtend dit artikel en ben er best wel van geschrokken.
Gelukkig deden wij de drinkflessen al niet in de vaatwasser, maar bijv plastic bordjes, open bekers en Tupperware bakjes wel. Zouden die na 20x vaatwasser ook giftig zijn?
Ik wil nu direct al het plastic in de prullenbak gooien, maar missch is dat wat rigoureus en overdreven?
Kind in ledikant laten? Of als ze kan zitten samen douchen, mijn kind speelde dan vaak op de grond in de douche (dus niet in de badkamer, maar onder de straal) terwijl ik verder douchte. Evt sokken aan zodat ze niet uitglijden
Ik zet hem meestal in de kinderstoel, daar kan die zelf (nog) niet uit.
Wij gaven een goede duikbril.
Die is jaren lang erg goed gebruikt.
Oeff ja, kan me voorstellen dat je schrok!
Ik zette mijn dochter vaak in de (lege, uiteraard) badkuip. Met wat speelgoed ofzo, zodat ze zichzelf even kon vermaken terwijl ik douchte. Of anders inderdaad terwijl ze sliep. Maargoed, ontspannen douchen terwijl je de zorg hebt voor een baby is er volgens mij sowieso niet echt meer bij, dus ik ben sindsdien ook goed geworden in supersnel harenwassen/scheren/wassen/afspoelen
Oké nu wil ik ook alles weggooien
Maar ik kan ze geen glazen drinkfles gaan geven want dat kan niet goed gaan hier.
Nee hier ook niet. Je zou nog naar RVS kunnen kijken. Maar zoals ik het nu begrijp gebeurt het alleen als je de fles in de vaatwasser doet. Dus handwas van een plastic fles zou ook een oplossing zijn.
Dit wou ik inderdaad ook nog hier neerzetten! Heb in ieder geval de dr Brown’s glazen flessen aangeschaft voor mijn baby, maar vond het item op tv niet super duidelijk of dat inderdaad alleen voor de vaatwasser geldt of ook bv de magnetron en of ook voor andere plastic bekers enzo.
Was een tijd terug ook over bamboe, nu dit weer.
Als je vanuit de douche zicht hebt op je bad kan je haar mss in bad zetten? Als ze daarin rustig blijft zitten spelen natuurlijk (en best met een anti-slipmat).
Ik vond dat in het item ook niet heel duidelijk, maar als het goed begrijp gaat het om alles van plastic dat in aanraking komt met eten of drinken. Dus ook andere drinkbekers.
Borden zullen misschien minder snel deze stoffen afgeven omdat er minder oppervlak van het eten in aanraking komt met een bord dan bij drinken in een fles. Maar bijvoorbeeld voor magnetron bakjes wordt plastic al langer afgeraden.
Ik heb in ieder geval een nieuwe rvs drinkfles gekocht voor kind (deze voor wie benieuwd is)