We zijn niet blij met onze opvang. Nu achteraf gezien denk ik ook op welke basis hebben we de keuze gemaakt om ons kind hierheen te doen? Onwetendheid natuurlijk, je bent net zwanger en we hadden echt geen idee nog wat we wel/minder belangrijk zouden vinden.
Onze opvang is overgenomen door de dochter van. Maar ik heb echt het idee dat zij 0 affiniteit met jonge kinderen heeft. Ze viel ook een keer uit tegen een van de leidsters (onterecht) waar ik bij was. En er zijn ontzettend veel wisselingen.
Ik vraag me ook echt af op welke basis er nieuw personaal aangenomen wordt, eerlijk gezegd
daarnaast zijn de kindjes 9/10 keer binnen als we ons kind op komen halen. Terwijl wij echt voorstander zijn van buiten spelen.
Probleem is alleen dat er nog een andere opvang is in dit dorp. Vrienden van ons hebben hun kind daar en er is echt al 2x iets heftigs gebeurd met dat kind daar. Overigens vinden zij het daar alsnog fijn dus blijven ze daar. Een andere kennis had ook een slechte ervaring met de opvang.
Gastouder lijkt me ook niks, kind vind juist de uitdaging met veel kindjes volgens mij heel leuk. Plus niet handig als iemand eens ziek is en geen twee ogen principe.
Vind het zo moeilijk want we brengen nu ons kind eigenlijk met tegenzin naar de opvang. Het voelt gewoon niet goed