Ik wil sokken met de gezichten van de kids geven met vaderdag maar welke site is hier goed voor? Ik zie op insta zoveel ads voorbij komen waarbij ik bij sommige ook vraagtekens heb.
Ik heb sokken besteld bij Hey Dear en toevallig vandaag binnen gekregen. Het is een polyester sok, maar wel mooi gedrukt. Ik ben er blij mee!
Was snel verzonden en in huis (dinsdagavond laat besteld, maandag bezorgd).
Iemand nog aanraders voor leuke jongenskledij? Mijn zoontjes zijn bijna 1 jaar en ik merk dat nu de lelijke dino prints, paw patrol,… te komen in hun maat het hoeft echt niet alleen maar ‘sad beige’ te zijn maar ik zoek iets minder hysterische prints.
Zara? Heeft effen shirts in leuke kleuren en leuke prints, en ik vind de broeken ook fijn (vooral de jeans zijn top imo, shorts ook goed). De kleding van mn kids komt voor 90% daar vandaan. Hema is vaak ook wel prima als je in een fysieke winkel wil kijken. Zeeman en Wibra hebben soms veel leuke dingen en soms is het helemaal niks, maar ik kijk er altijd wel even. Prenatal en H&M, maar daar kijk ik zelf eigenlijk nooit.
Zara in de buurt heeft heel weinig kleding voor jongens maar ik zal eens online kijken, dankjewel! Hoe vallen de maten daar?
Late reactie maar ik heb babytracker en die vind ik heel fijn! Heb zelfs een shortcut op de achtergrond van mijn telefoon die mij dan in kleine lettertjes en simbooltjes vertelt hoe lang mijn baby wakker is en hoe lang hij niet gegeten heeft
Ik vind Next leuk. Die verkopen vanalles wat naar mijn idee.
Ik zoek vaak op Zalando specifiek op naam, prijs etc (Lounge) en zie vaak leuke artikelen van Name it, Next, Lindex, M&S etc
Ik lees op Reddit vaak over The Happy Song van Imogen Heap, dat hun baby direct stopt met huilen als dat begint.
Laatst zaten we in de auto en we waren bijna thuis maar de baby was echt ontroostbaar, dus we hebben dat liedje hard aangezet en het werkte ook echt direct. Zo bizar. Dus als iemand ooit wanhopig in de auto zit, probeer The Happy Song.
Dit nummer heeft ons echt door meerdere slapeloze nachten heengeloodsd toen ons zoontje een bepaalde tijd slecht sliep. En dan steeds een standje zachter zetten. Ik kan dat nummer nu niet meer aanhoren, maar het helpt echt! Ook als hij overprikkeld / over zijn moeheid heen is.
Bizar hè! Ik vind het ook een kutnummer, maar het werkt wel dus het is het waard.
Vind ik over het algemeen prima. Mijn peuter van 2 jaar en 4 maanden past kleding in maat 2-3 jaar over het algemeen goed, sommige dingen in maat 3-4 jaar ook wel. Ik zou 12-18 maanden bestellen als je kindjes nu bijna 1 zijn.
Ik heb ook babytracker, bevalt goed. @MyMoon
En thanks voor de tip van de shortcut, ga ik ook even testen, klinkt handig!
Als je een iPhone hebt kun je het als widget instellen bij achtergrond
Ja dat liedje is hier ook echt een succes. En dit filmpje ook. Als mijn baby haar stem hoort word ze direct vrolijk.
Jij woont in België toch? Ik vind dat JBC, Filou and friends en Emile et Ida leuke dingen voor jongens heeft.
Ik zag net dit voorbij komen. Circustheater voor baby’s vanaf 6 tot 18 maanden. Lijkt me echt leuk maar ik ben op vakantie. Maar misschien een leuk tip en ben dan ook heel benieuwd hoe het was’
Ohh wat mega leuk dit. Beetje te ver rijden voor ons helaas
Als je zoekt op de naam vind je misschien wel andere theaters waar het te zien is?
https://www.theaterwalhalla.nl/voorstelling/reis-0-door-krulmuziek/
Dit lijkt er denk ik wel op, in het najaar in Rotterdam. Ook voor oudere kinderen met andere voorstellingen die dag! Ik was er vorig jaar met dochter van ruim 1,5 en het was onwijs leuk!