Ik verhuis dus binnenkort naar een huis met tuin. Voor het eerst in m’n leven dat ik een tuin heb
. Nu wil ik deze ook graag leuk maken voor mijn peuter van 3,5. Probleem is dat ik 1) niet kan kiezen wat en 2) niet zo goed weet wat leuk is tot welke leeftijd.
Opties die ik had bedacht:
- Modderkeuken/buitenkeuken - lijkt me op deze leeftijd heel leuk, maar tot welke leeftijd zal een kind hier mee spelen? Dat zou namelijk bepalen hoeveel geld en moeite ik hier in ga steken.
- Trampoline - volgens mij is dit sowieso een winnaar, want ook voor een kind van 10 nog wel leuk? Maar hoe veilig zijn die dingen als je ze wel/niet ingraaft?
- Opblaaszwembadje - voor de hele warme dagen
-
Zandbak - maar heb ik zin in al dat zand?
- Glijbaan - ik denk dat hij eigenlijk al wat te oud/groot is voor zo’n plastic glijbaan gevaarte
- Schommel - wel heel leuk, denk ook op oudere leeftijd? Maar dan zou ik ook iets nodig hebben om ‘m aan vast te maken.
- Voetbaldoeltjes - die zijn niet zo duur en nemen niet veel ruimte in, dus die komen sowieso wel
- Basketbalpaal - kind houd van alles met een bal, dus dit zou een verjaardagslijstje-item kunnen zijn
Zie ik nog een leuke optie over het hoofd? Alle andere opmerkingen/tips ook van harte welkom! ![]()