Ja is echt al leuk op die leeftijd, alleen al sprookjesbos is leuk en dan zijn er echt nog best wat attracties voor kleintjes.
In Limburg heb je ook het sprookjesbos dus dan zou ik idd niet helemaal naar Enkhuizen rijden hahaha.
Ik denk trouwens wel dat Efteling leuk is met kleintjes, maar sla die spiegel van sneeuwwitje even over. Pure horror is dat.
Wij zijn vandaag geweest met dochter van 22 maanden. Ze vond het heel leuk. Ik had gedacht dat ze het sprookjesbos heel leuk zou vinden, maar eigenlijk vond ze attracties zoals droomvlucht, symbolica en carnavaltown het leukste. Fatamorgana vond ze doodeng
Ik denk wel dat je aan 3 uurtjes niet genoeg gaat hebben. Volgens mij is het gewoon standaard druk tegenwoordig in de Efteling. Wij vlogen echt door de tijd heen.
Btw. Ik heb zelf vrij weinig gezien van de attracties. Heb alleen maar naar haar gezichtje gekeken wat zo vol verwondering was. Echt heel leuk om te zien.
Hallo sprookjesbos was het ergste wat ik ooit heb meegemaakt in mijn leven ik zou nog liever mijn bevalling overdoen dan door het sprookjesbos moeten lopen/klimmen.
Ja dat las ik al! Staat al op de planning voor een andere keer
Hahhahahahaha echt??? Mijn vriend heeft het er altijd over op een nostalgische manier, maar zelf nooit geweest.
Paar weken met een 2.5 jarige geweest en best een leuke tijd gehad. We zijn geweest in de Carnival Festival, de ātheekopjesā (wat nu bootjes zijn), de slakken monorail, Fata Morgana, Droomvlucht, rondje sprookjesbos, alle kermis-attracties op het Anton Pieck plein en de speeltuin. Symbolica had me ook leuk geleken maar erg lange wachtrij.
En wat vond de peuter het allerleukst? De Jokie en Jet show die ze op het pleintje voor de Carnaval Festival houden
Ja, heel leuk vind ik. Was er voor het eerst toen hij net 2 was en daarna met 2,5 nog eens.
Sprookjesbos is leuk, Land van Laaf, Carnaval Festival uiteraard. En ook de voorstelling van Jokie en Jet die buiten gegeven wordt een paar keer per dag vond hij fantastisch.
Toen hij 2,5 jaar was zijn we ook in Symbolica geweest. Was ook een succes.
Fata Morgana niet, had ik kunnen weten eigenlijk. Dat vond ie doodeng.
Maar alleen daar rondlopen is al een feestje voor ze. Zoveel verwondering!
Maar als ik het zo zie is sprookjes wonderland of sprookjesbos Valkenburg niet echt te vergelijken. Wel misschien attracties een beetje. Maar Enkhuizen heeft echt meer een Efteling fibe. Mooi park, geanimeerde sprookjes stroom trein etc.
Weet iemand een beter alternatief voor dit soort bekers? Zijn zo handig maar miss dan ook niet de beste optieā¦
Melamine is ook kunstof toch?
Ik wil het iig in de vaatwasser kunnen doen.
Heeft iemand de hegen flessen in 240ml en 340 ml en zou je voor mij de hoogte en breedte willen opmeten? Ik kan het online nergens vinden en zelfs de hegen klantenservice weet het nietā¦
Melamine valt ook snel kapot, dus dat is sowieso geen aanrader.
Ik heb alleen de 150 en 240, die zou ik straks kunnen opmeten. Misschien dat @Ludo die van 340 heeft?
Jouw kind is 2,5 toch? Dan zou ik gewoon glas gebruiken.
Ja dat wilde ik ook zeggen, mijn kind gebruikt gewoon dezelfde glazen, borden en bekers als wij, van glas en porselein. @Tubing
Ja hier ook vanaf 2 ofzo. Nu gebruiken we wel alleen IKEA servies, dus niet zo erg als het kapot valt, maar dat is tot nu toe nooit gebeurd. Als je alleen fancy servies hebt zou ik er wat bijkopen.
Morgen naar het consultatiebureau dus dan vraag ik het ook maar ik heb een vraag voor degene die flesvoeding geven. We geven Nutrilon Omneo met een Dr Brown fles speen 1. Eerst kwam er amper wat uit de fles met speen 1, waardoor we over zijn gegaan op speen 3. Nu zijn we een tijdje terug weer overgegaan op speen 1 omdat speen 3 te snel ging en het zuigen beter ging met speen 1. Alleen is nu zijn zuigkracht (noem je dat zo?) zo sterk dat de fles met speen 1 binnen 5 minuten op is⦠De voeding is natuurlijk al dikker, we zitten dus op speen 1 en ik weet niet wat we nog meer kunnen doen. Morgen dus naar het CB en vraag ik het ook maar hebben andere ouders hier ook mee gezeten? Ons kindje is 5 maanden.
Mijn baby van 3 maanden heeft erg lange benen, alles in haar maat is hoog water: welk merk heeft leggings die lekker lang zijn? Ik kan nergens de meegroei leggings van de Hema meer vinden want die zijn top.
Ja, wij hebben wel duur servies (want dachten nooit een kind te krijgen), dus durf dat niet vaak te geven nog Al doet ze er meestal behoorlijk voorzichtig mee.