Aaah wat goed!
Die van mij van bijna 1.5 houdt zijn zonnebril ook maar max 10 seconden op.
In het badje op het balkon altijd bloot.
Havermout cocao balletjes?
Wij zijn 2 weken terug voor het eerst wezen babyzwemmen ze was toen bijna 12 weken. Ik twijfelde van te voren heel erg of ze niet te klein was maar ik dacht ach ik probeer het gewoon. Het was heel leuk maar een half uur was nog wel een beetje lang voor haar. Ze was vooral onder de indruk van alles wat er gebeurde maar ze genoot ook echt van het water. We gaan donderdag weer!
Dank allemaal. Ik heb vanmiddag het kdv gebeld, en ze geven aan inderdaad niet te dragen. Maar best de baby in slaap willen wiegen als het zelf inslapen niet lukt. Anders hebben ze ook schommelwiegjes en ze gaven aan dat hun ervaring inderdaad is dat de meeste kindjes wel slapen vanwege alle prikkels en indrukken.
Fingers crossed!
Vreselijk trouwens, te lezen dat er juffen zijn die de kleintjes laten huilen. Mijn hart breekt, ik wil zelfs een wildvreemde baby oppakken en troosten als deze huilt. Maargoed, gelukkig werk ik niet op een kdv
Wat vinden jullie fijne, betaalbare sandalen voor een kindje dat net loopt? Thuis loopt ze vooral op blote voeten, maar buiten de deur vinden we dat niet altijd fijn en schoenen krijgt ze nu al soms echt zweetvoetjes in, dus als het nog warmer wordt helemaal. Heb toen een keer bij h&m besteld van het voorjaar maar die waren toen veeeeeel te groot (gekke maten qua sandalen vergeleken met wat ze had) en vond die zool megahard dus zou voor nu weer niet handig zijn.
Zoveel opties online. Mijn eisen; geen harde, stugge zool en goede ondersteuning, dat ze er niet langs loopt zeg maar. En het liefste een beetje betaalbaar want wie weet is het na volgende week wel over met het mooie weer (hoop het niet haha).
Schoenwinkel hier heeft de shoesme zomer collectie allemaal al met 40% korting⊠dan zijn ze ânog maarâ 30-40âŹ.
En T loopt eigenlijk met alles boven de 15gr op sandalen hahaha. Hij vindt ze echt heel fijn zitten!
Oh kan wel eens online of in een ander dorp kijken daarvoor idd!
Die schoenenwinkel hier in het dorp ga ik geen schoenen meer halen na dat gedoe met die anderen (conclusie was dat deze inderdaad niet tegen kruipen konden en er werd toegegeven dat ze deze niet op die manier aan hadden mogen bevelen voor een kind wat ook nog kruipt⊠maar dat ze er verder niks mee konden ).
De eerste sandaaltjes waren volgens mij van Nike of Adidas. Vond de zool erg buigzaam en flexibel.
Bij ons was het vasthouden. En je doet oefeningen op basis van kinderliedjes. Bijvoorbeeld de wielen van de bus gaan rond en rond en dan Je kindje onder de oksels vasthouden en een roterende beweging maken, of met je kindje in je armen onder een bruggetje gemaakt van zoân zwemspiraal lopen. Ik vond het heel goed te doen voor alle leeftijden! Alleen het zelf spetteren lukt niet met hele kleine babyâs.
Ooo ik snap je zo goed! Hier drama met avondeten, als ze een wortel ziet van een kilometer afstand gaat ze al janken. Ik kan ook zo boos worden van die ondankbaarheid, vooral als je je voor je kind hebt uitgesloofd. Heb verder ook geen tips, ik denk gewoon blijven volhouden en verschillende dingen blijven aanbieden
Ik heb geen tips helaas maar wel even een hart onder de riem. Wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent.
Oh kan me helemaal voorstellen dat dat t bloed onder je nagels vandaan haalt. Ik heb niet per se tips voor dat gedrag maar op instagram is elementnutrician.kids wel een goede. Zij laat bijna dagelijks het eten van haar kind zien en ook wat ze opeet. Was voor mij een eye-opener qua dingen die je aan kan bieden en wat normaal en âgezondâ is voor kinderen. Ik heb er veel aan gehad in elk geval.
@Broodrooster thanks! Ga eens kijken wat ik vanmiddag hier in een wat groter dorp kan vinden
@Peppie aaah dat is echt mega frusterend, snap dat je daar ff klaar mee bent!
Pffff wat STOM!
Sowieso, whatâs up met dat gegooi met eten? KAP DAAR EENS MEE!
Onze dochter blijft het ook maar doen (20 maand).
Ik voel me echt mijn moeder maar: kinderen in arme landen âŠ
Oh jeetje wat kut! Ik voel je, hier gaat het zo met avond eten. Dit ben ik dan:
Helpt het misschien als ze afleiding hebben? Lekker pedagogisch onverantwoord hoor, maar een Ipad ofzo op tafel met een filmpje?
Wow dit klinkt idd wel pittig voor kleine babyâs.
En sterkte met het eten, wat rot dat ze alles op de grond gooien als je zo je best doet! I
Ah wat kut zeg. Sta je je voor niks uit te sloven. M heeft ook nu die fase dat alles alleen maar op de grond belandt, maar gelukkig krijst ie er niet bij. En als ik m dan uit zân stoel op de grond zet, begint ie het van de grond te eten Nouja, heb je niks aan natuurlijk. Hoop dat ze snel weer beter gaan eten
Ook hier wordt met eten gesmeten. Op het kdv smijt ze ook met haar brood als ze geen zin meer heeft. Gaat hier ook in fases, afgelopen week wilde ze geen banaan, gister weer wel. Dan eet ze geen wortel meer, dan is pasta eng, dan is het weer lekker. De hond vindt het allemaal prima, lekker restjes eten, maar ze smijt nu ook met haar beker en die is al een paar keer op zân kop beland. Ik word er helemaal gek van, ze is altijd zo snel klaar met aan tafel zitten. Ik geef haar nu haar lepeltje en dan gaat ze lekker zitten drummen. Het nadeel ervan, is dat ze nu de lepel niet meer wil aanpakken om zelf te eten. Dat deed ze eerst wel, maar nu gaat alles dan maar met de handjes.
Dit is niet echt een tip voor goede sandalen, maar wij gebruiken naast sandaaltjes ook deze slippers, omdat die zo makkelijk aan en uit te doen zijn en lekker vies kunnen worden. Is natuurlijk niet enorm ondersteunend, maar wel heel flexibele zool. M loopt al goed, dus misschien anders, maar vind het echt fijne dingen!