Denk dat het een beetje prutsen blijft. Er is niks wat echt afsluit volgens mij, en dat wil je ook niet met de warmte natuurlijk. Denk dat je daarom altijd een opening houdt. ik gebruik zelf een Dooky en als de zon echt van de zijkant komt, schuif ik die op, zodat de Dooky ook aan de zijkant zit. Dan houdt het de zon goed tegen bij mij (en is dus bijv. de rechterkant bedekt en links helemaal open).
Denk idd dat zoals @Fredje zegt dat het prutsen blijft. Ik had ook een Dooky. Zo min mogelijk in de zon lopen en soms ging ik zo lopen dat ik schaduw creëerde
Ik heb toevallig slipstop besteld van de week! Als het goed is komen ze vandaag binnen dus kunnen we ze testen.
Ze loopt hier nog niet goed genoeg voor sandalen dus voor buiten lijkt me dit ideaal. Ook voor de speeltuin etc
Ik heb het eerder genoemde aapje besteld! Ze is er net mee gaan slapen en ik weet niet of het een toevalstreffer is of dat ze gewoon moe was van een ochtend Ballorig en een middag zwembadjes in de achtertuin, maar ze ging meteen slapen want âaap ook slaap ssstâ. Normaal heeft ze eerst nog even een gymuurtje, maar nu in 1x weg.
Benieuwd hoe het morgenochtend gaat!
Vraagje: mijn zoontje (1,5) zijn haar is erg dun. Voor licht golvend en achter echte krullen. Ik vind het prachtig maar twijfel toch of we er niet iets mee moeten⊠hebben moeders hier misschien ervaringen?
Foto
Heeft tijd nodig denk ik. Hier ook een met stijl van voren en party in the back heb nu wel fijne producten van Cantu, werkt erg fijn op de krullen!
Heeft tijd nodig denk ik. Mijn zoontje had dit ook (maar dan donker) haar. Op gegeven moment hebben wij in de zomer zân haren lekker kort laten knippen / gemillimeterd. Nadien is alles op een lengte gegroeid.
Dit haar heeft mijn zoon van 1.5 ook. We laten de krullen achter lekker groeien. Vind het heel mooi dat hij wat meer haar begint te krijgen. Iedereen denkt wel dat het een meisje is.
Bedankt voor jullie reacties! Dan doe ik eerst lekker nog even niets. Als dat niets wordt kan ik het altijd nog (laten) millimeteren.
En goede tip van Cantu. ik was nog opzoek naar een goede shampoo/ conditioner. Ga hier zeker naar kijken.
Heeft iemand een tip. Mijn zoontje heeft eigenlijk al maanden iedere keer achter zijn oortje wat kapot. Het lijkt beetje smet. Probeer het goed af te drogen elke keer maar toch het gaat niet over. Hij heeft het maar aan een kant.
Smeer je het ook in na het afdrogen?
Bij mijn dochter hielp zinkzalf (billencreme met zink erin) omdat dat de natte plekken indroogt.
Ja soms wel. Misschien nog vaker doen dan.
Ik heb een vraagje over de stokke tripp trapp. Ik heb er gister eentje gekocht op marktplaats. deze is uit 2009 en het serienummer begint met een 4, dus de baby set zou er op moeten passen. Maar hij heeft ook de houten beugel met leertje. Ik kan nergens vinden hoe ik deze er af moet halen, wie weet dit?
Even wijder maken door de zijkanten los te schroeven, beugel losmasken, leertje van beugel af schuiven en aan de onderkant door het gaatje in het zitvlak halen.
Ahhh thanks, dus echt even de zijkanten losmaken en dan kan ook het zitplankje omhoog natuurlijk.
Jep! Elke aanpassing die er voor doet qua afstellen gaat via de zijkant Hoeft niet helemaal los, beetje ruimte en je kunt al verschuiven.
Wat gaan jullie doen met de kindjes met dit weer? De jongste is 16 maanden en loopt net, waardoor ik het buiten best pittig vind met hem (als in hij verzuipt binnen no time in ons zwembadje, loopt de struiken in, wil alles omgooien, stopt stenen/gras/zand in zijn mond ) we willen liever niet naar de zee omdat het onmogelijk is hem in de schaduw te houden. maar we hebben vakantie en heb er ook weinig zin in om binnen te zitten. De oudste is een stuk rustiger maar qua ontwikkeling heeft hij wel hetzelfde niveau. Met andere woorden: wat ga je met deze pleurishitte doen met 2 kinderen die je met alles moet helpen en non stop in de gaten moet houden?
Hier precies hetzelfde. Morgen ben ik een dag alleen en weet dan niet zo goed wat ik alleen moet doen Heb een vriendin gevraagd of ze iets met ons wil doenâŠ
Edit: ik las niet goed, je bent dus niet alleen met de kinderen? Zit even te denken maar ik kan ook niet echt iets bedenken. Wij hebben zwembadje opgezet en zitten er allebei gewoon naast hahaâŠ
Klopt, gelukkig is mijn man ook vrij! vind het een heerlijke fase maar ook wel heeel pittig. Binnen blijven is eigenlijk het makkelijkste maar vind ik ook weer zo zonde
Ik heb 1 dochter (wordt deze maand 2), we blijven binnen. Alle gordijnen dicht, airco flink aan en binnen spelen met Duplo, kleurpotloden en blokken.
Ze heeft echter ook behoorlijk last van een doorkomende kies dus we hangen ook regelmatig op de bank.