Dat met die fles doet de mijne ook. Wat bij ons heel goed werkt (wel vermoeiend haha, maar beter dan dat gesmijt) is elke keer als hij aan het drinken is je hand plat uitsteken. Hij vindt het dan super leuk om zijn fles aan te geven. En ik zeg elke keer maar super blij: ohhhh, dankjewel!! En dat vindt hij zo leuk dat het smijten al veel minder is geworden haha.
haha ja daar ben ik nu ook mee bezig. Maar dan krijg ik af en toe die blik âecht nietâ en hoppa daar vliegt de beker weer
Ik wil zoân autospiegel waarmee je je baby in de gaten kan houden cadeau geven. Online zie ik zoveel verschillende. Hebben jullie als ervaringsdeskundigen tips voor dingen waar ik op moet letten of aanraders?
Ongevraagd advies: Vorige keer was er een mooie actie bij de prenatal waarbij ik die spiegels heb gekocht voor 3 kraamvrouwen. Ze waren ook alle drie in dezelfde periode bevallen dus ik dacht heel slim te zijn om in één keer alle drie de kraamcadeaus te kopen. En je raadt het al, ze hadden het alle drie al. Stond ik daar mooi met die spiegels. En ik was zo slim om ze niet los te kopen, maar tegelijkertijd waardoor ik ze ook het bonnetje niet kon geven om iets anders te kopen
Ah wat zuur, zal je net zien haha. In dit geval heb ik het geluk dat de kraamvrouw erom heeft gevraagd dus dat zal mij gelukkig niet gebeuren.
Had je de spiegels van Prenatal eigen merk? Ik zie nu dat die niet op voorraad zijn, jammer. Zou dit ook wat zijn. https://www.prenatal.nl/onderweg/autostoelen/auto-accessoires/a3-baby-en-kids-autospiegel-0944980010.html?dwvar_0944980010_kleurnaam_60=Black&cgid=#q=Autospiegel&start=1 Of is die van Maxicosi beter?
Wij hebben die van a3 die je deelt, prima ding. Goed verstelbaar ook in hoek, paste zowel in onze oude als nieuwe auto
Edit: ik weet niet wat je budget is, maar zie dat ze er van a3 ook 1 met ledverlichting erin hebben. Onze oude auto had geen lampje achterin en dat was soms best lastig, want dan kon ik bv nog niet zien waarom ze huilde of dat alles goed ging in het donker. Mijn man is vrachtwagenmonteur en heeft toen zelf een lampje achterin gemaakt die op 1 vd knoppen voorin zat, maar als het in je budget zit is het een leuke toevoeging dje het cadeau net iets luxer doet voelen.
Oh dat is fijn om te lezen want ik was net die van A3 aan het bekijken! Ik weet ook niet zeker of ze hoofdsteunen achterin de auto hebben (kleine auto) en deze past vrijwel overal.
Naar dat lampje ga ik nog even kijken, goeie tip ook!
Ohja die naam komt me idd bekend voor van hier! Kunnen ook in het water toch? Ga ik naar kijken
Ahw wat schattig is die! Ik ga hem opzoeken!
Denk dat het een beetje prutsen blijft. Er is niks wat echt afsluit volgens mij, en dat wil je ook niet met de warmte natuurlijk. Denk dat je daarom altijd een opening houdt. ik gebruik zelf een Dooky en als de zon echt van de zijkant komt, schuif ik die op, zodat de Dooky ook aan de zijkant zit. Dan houdt het de zon goed tegen bij mij (en is dus bijv. de rechterkant bedekt en links helemaal open).
Denk idd dat zoals @Fredje zegt dat het prutsen blijft. Ik had ook een Dooky. Zo min mogelijk in de zon lopen en soms ging ik zo lopen dat ik schaduw creëerde
Ik heb toevallig slipstop besteld van de week! Als het goed is komen ze vandaag binnen dus kunnen we ze testen.
Ze loopt hier nog niet goed genoeg voor sandalen dus voor buiten lijkt me dit ideaal. Ook voor de speeltuin etc
Ik heb het eerder genoemde aapje besteld! Ze is er net mee gaan slapen en ik weet niet of het een toevalstreffer is of dat ze gewoon moe was van een ochtend Ballorig en een middag zwembadjes in de achtertuin, maar ze ging meteen slapen want âaap ook slaap ssstâ. Normaal heeft ze eerst nog even een gymuurtje, maar nu in 1x weg.
Benieuwd hoe het morgenochtend gaat!
Vraagje: mijn zoontje (1,5) zijn haar is erg dun. Voor licht golvend en achter echte krullen. Ik vind het prachtig maar twijfel toch of we er niet iets mee moeten⊠hebben moeders hier misschien ervaringen?
Foto
Heeft tijd nodig denk ik. Hier ook een met stijl van voren en party in the back heb nu wel fijne producten van Cantu, werkt erg fijn op de krullen!
Heeft tijd nodig denk ik. Mijn zoontje had dit ook (maar dan donker) haar. Op gegeven moment hebben wij in de zomer zân haren lekker kort laten knippen / gemillimeterd. Nadien is alles op een lengte gegroeid.
Dit haar heeft mijn zoon van 1.5 ook. We laten de krullen achter lekker groeien. Vind het heel mooi dat hij wat meer haar begint te krijgen. Iedereen denkt wel dat het een meisje is.
Bedankt voor jullie reacties! Dan doe ik eerst lekker nog even niets. Als dat niets wordt kan ik het altijd nog (laten) millimeteren.
En goede tip van Cantu. ik was nog opzoek naar een goede shampoo/ conditioner. Ga hier zeker naar kijken.
Heeft iemand een tip. Mijn zoontje heeft eigenlijk al maanden iedere keer achter zijn oortje wat kapot. Het lijkt beetje smet. Probeer het goed af te drogen elke keer maar toch het gaat niet over. Hij heeft het maar aan een kant.
Smeer je het ook in na het afdrogen?
Bij mijn dochter hielp zinkzalf (billencreme met zink erin) omdat dat de natte plekken indroogt.