Ja soms wel. Misschien nog vaker doen dan.
Ik heb een vraagje over de stokke tripp trapp. Ik heb er gister eentje gekocht op marktplaats. deze is uit 2009 en het serienummer begint met een 4, dus de baby set zou er op moeten passen. Maar hij heeft ook de houten beugel met leertje. Ik kan nergens vinden hoe ik deze er af moet halen, wie weet dit?
Even wijder maken door de zijkanten los te schroeven, beugel losmasken, leertje van beugel af schuiven en aan de onderkant door het gaatje in het zitvlak halen.
Ahhh thanks, dus echt even de zijkanten losmaken en dan kan ook het zitplankje omhoog natuurlijk.
Jep! Elke aanpassing die er voor doet qua afstellen gaat via de zijkant Hoeft niet helemaal los, beetje ruimte en je kunt al verschuiven.
Wat gaan jullie doen met de kindjes met dit weer? De jongste is 16 maanden en loopt net, waardoor ik het buiten best pittig vind met hem (als in hij verzuipt binnen no time in ons zwembadje, loopt de struiken in, wil alles omgooien, stopt stenen/gras/zand in zijn mond ) we willen liever niet naar de zee omdat het onmogelijk is hem in de schaduw te houden. maar we hebben vakantie en heb er ook weinig zin in om binnen te zitten. De oudste is een stuk rustiger maar qua ontwikkeling heeft hij wel hetzelfde niveau. Met andere woorden: wat ga je met deze pleurishitte doen met 2 kinderen die je met alles moet helpen en non stop in de gaten moet houden?
Hier precies hetzelfde. Morgen ben ik een dag alleen en weet dan niet zo goed wat ik alleen moet doen Heb een vriendin gevraagd of ze iets met ons wil doen…
Edit: ik las niet goed, je bent dus niet alleen met de kinderen? Zit even te denken maar ik kan ook niet echt iets bedenken. Wij hebben zwembadje opgezet en zitten er allebei gewoon naast haha…
Klopt, gelukkig is mijn man ook vrij! vind het een heerlijke fase maar ook wel heeel pittig. Binnen blijven is eigenlijk het makkelijkste maar vind ik ook weer zo zonde
Ik heb 1 dochter (wordt deze maand 2), we blijven binnen. Alle gordijnen dicht, airco flink aan en binnen spelen met Duplo, kleurpotloden en blokken.
Ze heeft echter ook behoorlijk last van een doorkomende kies dus we hangen ook regelmatig op de bank.
Heeft iemand ervaring met de inbakerslaapzakken van Meyco en/of Puckababy (Piep)? Die van Meyco lijken ze wat strakker in te liggen én zijn gunstig geprijsd. Die Piep van Puckababy kan ik tweedehands overnemen voor 15 euro… ben benieuwd wat jullie aanraden.
http://duimelandspeciaal.nl/collectie/rustig-slapen/slaapzakken/swaddle-inbaker-slaapzakje/?cn-reloaded=1 Deze bedoel ik van Meyco
Heeft iemand toevallig dat wippertje van Little Dutch? Twijfel of die wel goed is, maar hij is mega schatttigg
Heb je een waterspeeltuin in de buurt? Daar zitten wij heel veel. R is 15 maanden en wordt echt gek als we binnen blijven (en ik dus ook) en het is voor jezelf ook heel lekker verkoelend!
@Sarie wij hadden de piep en waren daar heel blij mee. Plus je baby lijkt op een babyzeehondje als ze erin liggen wat echt te cute is haha
Lastig he, normaal ga ik altijd rond 2-3 u naar buiten, maar ik ga sinds 2 dagen rond 11 uur naar buiten tot een uur of 1. Daarna binnen spelen. Vandaag zijn we bij een pierenbadje, waar ze even lekker kan spelen…
Wij hebben die van Meyco hebben wij ook gebruikt. Waren hier ideaal totdat ze ging rollen maar zorgde er wel voor dat ze zich niet wakker sloeg. Wij hadden ook eentje waar de beentje wel uit kwamen. Hierdoor was het iets minder warm in de zomer
Wij zijn fan! Ze heeft ze een hele middag aangehouden in het zwembad en de tuin. Ze
Loopt nu opeens ook over gras terwijl ze daar normaal niks van moest hebben.
Ik gebruikte de piep. Ben ik super tevreden mee, nu past onze N er al lang niet meer in. Maar ze sliep er toen altijd heel fijn in. Vond het ook wel een fijn idee dat ze door de band binnenin ook niet in de slaapzak konden zakken.
Yes ik heb ze allebei! En ik wissel ze af.
Voordeel van die van Meyco is dat het redelijk strak is ingebakerd en dat geeft ons zoontje rust. Nadeel vind ik dat het klittenband is, en als ze wat sterker zijn ze zich eruit kunnen wurmen. Ook zit er onderaan bij het handje een soort opening waar hij zijn handje uit weet te wurmen en zodoende zijn hele armpje erdoorheen duwt en het heel vreemd zit.
Dan hebben we ook de puckababy, voordeel is dat hij zich daar niet uit wurmt, maar het zit wel een stuk losser. Dus neemt het gewoel met de armpjes niet volledig weg.
Puckababy is in mijn ogen wel makkelijker ‘af te leren’ omdat het ze wat meer ruimte geeft waar ze dan al aan wennen.
Ik heb die Meyco met dierenkoppies en N vindt het heerlijk!
Ja ik heb onder meer om deze reden (en alle positieve Meyco verhalen hier) toch besloten voor zo’n Meyco te gaan i.p.v. de tweedehands Puckababy! Thanks meiden, ben benieuwd!
Mocht iemand nog een piep willen. Ik heb er nog 1 liggen