Mijn zoontje stapte zo weg op kipling sandalen. En de opstaande rand beschermd de tenen ook nog.
Nee je hebt gelijk. Ik ben erin getrapt
Oh echt? Shit ik heb net besteld haha
Echt zo irritant dat ze zoveel verschillende verpakkingen hebben en aanbiedingen. Dat kan ik toch niet allemaal bijhouden
@Grey sorry, hoop niet dat dat door mijn slechte tip kwam haha
Ja je hebt idd gelijk! Voor maat 4+ is het dan 14 ct per luier, die maandbox 16 ct. Nouja
@parapluie Haha beetje wel Maar maakt ook niet uit, we kunnen er weer even tegenaan haha en het is ook heel relaxed dat het nu thuisbezorgd wordt! De vorige keer bij de 1+1 actie was dat niet zo, en onze kruidvat zit in het centrum dus dat is wat onhandig met zo’n grote doos.
Ja dat had ik ook. Haal ik die doos daar op vorige keer zegt ze: ‘ehhh, nou succes ermee hè?’
Ja bedankt inderdaad wel fijn dat het bezorgd wordt, en ik kan de aanbiedingen weer even aan me voorbij laten gaan.
Er werd hier een tijdje geleden een goedkope kolf gedeeld, weet iemand nog welke dat was? Was elektrisch geloof ik. Heb er in april eentje op Ali besteld, maar is nooit geleverd
Was één van de Lidl geloof ik!
Iemand nog tips voor leuke boekjes over het krijgen van een broertje /zusje? Geschikt voor een 2 jarige. @Saturnus misschien?
Een vriendin van mij heeft een heel betaalbare van bol. Dubbel en elektrisch en is erg tevreden.
Bekijk Dubbele Elektrische Borstkolf - BPA-Vrij - 150 ml op: https://www.bol.com/nl/p/dubbele-elektrische-borstkolf-bpa-vrij-150-ml/9200000098296847?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Pfff, ik schrik hier net heel erg. Mijn baby van 8 maanden lag mooi op de grond te spelen. Ineens begint ze te huilen terwijl er niks aan de hand was. Ik pak haar op. Huilen gaat over in beetje ‘zeurderig’ huilen. Ik dacht: misschien honger? Dus ik geef haar borstvoeding en ze is aan het drinken. Begint haar voetje ineens te ‘trekken/schokken’ en tegelijk vreemd ritmisch haar ogen te knipperen. Vervolgens moet ze weer een beetje huilen. Ik hou haar rechtop, knuffel haar etc. Ze wordt weer rustig, maar ze wil niet meer drinken. Ik leg haar op de grond en ze gaat weer verder spelen.
15 minuten later pak ik haar nog een keer op om te voeden. Ik leg haar aan en ze neemt 1 slok en weer gaat ze vreemd met haar ogen knipperen. Deze keer is het meer dichtknijpen dan knipperen. Vervolgens stopt het weer als ze los laat en is het alsof er niks is gebeurd. Ze is nu weer vrolijk aan het spelen.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik zou de huisarts bellen.
Huisarts bellen. Ik ben een leek maar ik zou dit associëren met iets neurologisch en haar door een arts willen laten zien.
Heb je gebeld? Doen hoor!
Snap dat je schrikt, ik zou ook de huisarts bellen!
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgenochtend onze huisarts bellen. Sinds vanmiddag is het niet weer gebeurd en is ze gewoon haar vrolijke zelf. Ook heeft ze al weer meerdere keren goed gedronken.
Mocht het vanavond weer gebeuren, dan ga ik met huisartsenpost bellen.
Pauline Oud, Saar wordt grote zus.
En wat zit er in je buik, heel leuk met die flapjes. Verder geen boeken die ik ken. Misschien neuzen in een boekenwinkel nog een optie?
Oh flapjes vindt ze heel leuk! Met dit weer ben ik niet vooruit te branden, misschien na het weekend eens kijken bij de boekenwinkel haha.
Heb dit een paar jaar terug gedaan via FB, aanrader voor als je er nieuwsgierig naar bent. Ze beginnen blijkbaar vandaag weer
Thanks! Ook aangemeld, ben benieuwd!