Deze komt van Ali. Pas er mee op!
Wat een naar idee dat je nu dus ook al via bol moet opletten dat je niet eigenlijk spullen van Ali aan het kopen bent. Had eigenlijk gehoopt dat bol wel enigszins aandacht zou besteden aan de partijen waarmee ze samenwerken.
Volgens mij komt dat omdat iedereen dingen kan verkopen via bol(als je al een KVK hebt) als je een melding maakt dan haalt bol het er wel af. Maar ik denk dat ze het vaak zelf niet zien of willen zien. Gebeurd heel veel via bedrijven die op bol dingen verkopen.
Ja hebben het een tijdje veel gebruikt voor hij echt wat kon praten, maar vooral de wat basis dingen als eten/drinken/slapen/papa/mama/opa/oma. Heb wel het idee gehad dat hij het fijn vond om zo iets meer grip te krijgen op communiceren met ons
Ik weet dat het hier vaak over slaap gaat en er soms boeken worden aangeraden, maar heeft iemand misschien een tip voor een goede website of andere online informatie? Ik ben wanhopig inmiddels (baby is bijna 6 maanden). Slapen 's nachts ging altijd al slecht, maar sinds hij in een ledikant slaapt is het overdag ook een drama. Ik ben al aan het spelen met de timing, maar ook al is hij moe, zodra hij in zân bed ligt wordt hij helemaal wild en gaat brabbelen en door zân bed kruipen. Duurt vaak een uur voordat hij slaapt (en dan help ik hem uiteindelijk ook nog). 's Nachts slaapt hij vaak maar 1-2 uur achter elkaar. Ik zie weleens van die slaapcoaches voorbij komen, heeft iemand hier weleens gebruik van gemaakt?
@Timeless Oh ik zou daar ook heel erg van schrikken! Heb je inmiddels de huisarts erover gebeld?
Ja zo zal het inderdaad gaan. Zo vervelend al die dropshippers. Denk je âveiligâ iets te kopen via bol koop je indirect nog via een of andere vage webshop
Ja als hij daarna lekker blijft slapen zou ik het inderdaad niet zo erg vinden! Maar duurt het bij J overdag ook lang voordat hij slaapt/sliep? Want zelfs dat eerste slaapje is nu een gedoe, en vraag me af of hij 's ochtends al zoveel moet verwerken
Wat fijn dat het zo goed gaat met slapen!
Ja het zijn hier meestal 3 slaapjes nog, soms 4.
Het ging hier laatst over wasbare zwemluiers en ik sta as we speak in de TK Maxx waar ze LĂ€ssig zwemluiers hebben voor 3,49. Veel leuke printjes ook (wel meer keus voor meisjes, met ruches op de achterkant).
Ik heb deze ook gebruikt, zes maanden lang, fulltime gekolfd. Deed het echt prima.
Ik ben op zoek naar een campingbedje.
Heb al met de zoekfuncties teruggezocht en heb er al wel wat bekeken. Waar ik vooral benieuwd naar ben is of iemand de tip heeft voor een campingbedje waar al wel een goed matrasje bij zit. In de winkel vind ik de meeste zo dun. En over een extra matrasje lees je ook verschillende verhalen.
Daarnaast vind ik de winkelvoorraad waar ik ben geweest ook tegenvallen dus in het echt beoordelen is ook redelijk beperkt.
Iemand tips?
Ik heb dit matrasje erbij gekocht toentertijd. Dus die leg ik boven dat dunne harde matrasje.
Ohh tips zijn ook zeker welkom hoor! Fijn dat dat voor jullie heeft gewerkt! Wij hebben daar ook over gedacht, maar ik denk toch niet dat dit het probleem is want hij slaapt het eerste deel van de avond alleen (vanaf 19:00-19:30 meestal) en dan wordt hij ook al steeds wakker, wij gaan zelf pas rond 23:00 naar bed (en dan is hij dus al 3/4 keer wakker geworden).
Op Instagram volg ik het account Snuggles and dreams, ze is een kinder slaap coach, ik heb er erg veel aan gehad!
Meteen gevolgd, thanks!
Mijn enige tip leg nooit een ledikant matras in een campingbedje. Kindjes kunnen dan tussen de rand komen en stikken.
Google maar even de Consumentenbond heeft er een artikel over. Ik als Gastouder mag dit absoluut niet gebruiken van de ggd door de gevaarlijke situaties.
Dit kan wel erg gevaarlijk zijn!
Oh hier had ik dus echt geen idee van⊠hij sluit bij ons wel heel goed aan en wij gebruiken het pas sinds K. een half jaar oud is omdat we het daarvoor nooit nodig hebben gehad. Toch maar zoân speciale kopen dan! verwijder het ff uit mn oorspronkelijke bericht.
Samenvatting
En even checken wat er bij schoonmoeders in het campingbedje ligt. Ooh wacht daar gaat mn baby toch niet logeren omdat ze onze grenzen en aanwijzingen niet respecteert die had K. maandagmiddag ook weer onder een (los!) laken gelegd want het was zo warm dus ze had de ventilator erop gezet. Echt hoe vaak moet ik haar nog vertellen dat K. Niet onder een los laken of dekentje mag omdat ze het hele bed doorkruipt in haar slaap⊠ze had notabene een hydrofiele slaapzak bij en alleen in luier is ook prima met deze hitte. Ohja ze hebben verder boven airco, dus waar die ventilator goed voor was (zit hier een hoop frustratie op dat gebied).
Edit: oprechte vraag weet jij toevallig wat het verschil in veiligheid tussen een ledikantmatras en bv het opvouwbare campingbedmatrasje dat Saturnus tipt? Ik zie dat die uitgevouwen ook 6cm dik is, wat het matras (Pelleput) die wij gebruiken bij dat bedje ook is.
Goed dat je contact opneemt met de huisarts. Mocht het nogmaals gebeuren, kijk of het lukt om een filmpje van te maken. Dat is ontzettend informatief voor de dokter. Hoop uiteraard dat het niet meer gebeurt