Geweven. Wat wil.je er aan besteden? Ik ken alle merken denk ik maar het verschilt nogal qua prijs.
Ringsling is juist ideaal voor newborns! Zo fijn als ze nog zo klein zijn.
De draagzakken van LennyLamb vind ik heel fijn. Heel soepele stof, echt draagdoekenstof ipv canvas (wel wat dikker misschien, dat weet ik niet meer in vergelijk met anderen, maar ademt wel goed). Ik ben zelf wat smaller en veel andere draagzakken zaten gewoon niet goed bij mij omdat ze te ‘log’ waren. Deze sluit heel fijn aan. Andere aanrader, waar ik een peuterdrager van heb, vind ik de Isara.
Mijn knappe baby van 3 weken zit onder de puisten baby acne, zo zegt Google. Iemand ervaring in hoe lang dit duurt? Hij heeft er volgens mij geen last van, maar halló geef mijn baby zijn gave babyhuidje terug
Prenatal! Komt die van ons vandaan en hebben ze er (in Amersfoort) enkele hangen :)!
Maar toen niet gepast
Ik ontdekte dat pas later
Wij hebben precies die van je foto, maar dan in het beige! Alleen ivm het weer nog niet geprobeerd, een baby dragen op die manier met een hittegolf leek me geen strak plan
Heeft iemand ervaring met de geweven doeken van Artipoppe? Zit er kwaliteitsverschil in ten opzichte van bijvoorbeeld Littlefrog? (@Tunnelvisie)
Ik vind de Two Birds zooo mooi maar weet nog niet of ik het aan mezelf kan verantwoorden
Ik heb I. met een bondolino gedragen, de heupband sluit met klittenband en daarna knoop je hem af om je schouders. Ik vond het vooral fijn dat ik geen bandjes onder m’n oksel/langs m’n borst had lopen zoals met de tula die ik daarvoor had wel het geval was. Degene die ik had was deels van draagdoekenstof.
Rugdragen vond ik lastiger daarmee (kan wel, lukte mij alleen niet goed zelf) dus toen heb ik een kokadi Flip toddler draagzak gekocht, ook draagdoekenstof.
Beide heb ik na een consult aangeschaft, kan ik echt aanraden. Mijn consulente had een pasconsult voor draagzakken en zo kwam ik er dus achter welke drager mij het beste zat. Kon er daarna ook uren mee dragen itt de tula die ik eerder had.
Tldr: koop nooit een draagzak zonder te passen.
Ik vraag me stiekem altijd af of mensen eerlijk durven te zeggen dat ze de artipoppes niet fijn vinden, aangezien ze er zoveel voor betaald hebben lijkt me zo kut om aan jezelf toe te moeten geven (zo ben ik in ieder geval haha)
Jupsss. Duurde een paar weken en ging vanzelf over! Gewoon afblijven
Haha dit heb ik laatst nog tegen iemand gezegd over zo’n Dyson ventilator! Maar daarom tagde iemand die er volgens mij wel objectief naar kan kijken.
Gelukkig maar!!
Ja absoluut kwaliteitsverschil. Hou niet van AP (understatement) maar kan je echt niet vergelijken met LF.
Ik zou je eens aanmelden op een van de Facebookgroepen en kijken wat daar te koop staat wat je mooi vindt! Tweedehans is net zo fijn als nieuw (zo niet fijner) en scheelt soms een hoop qua prijs (niet altijd😝).
Ik heb zelf alleen nog Linuschka, Solnce, Sling Studio en een paar oude Oschas waar ik niet meer mee draag maar te gehecht aan ben om weg te doen.
Maar Didymos is bijvoorbeeld ook fantastisch en wat meer budgetvriendelijk.
Je kan het bandje hoger of lager stellen zodat je hem bovenarms of juist onderarms kan sluiten. Mocht dat ook niet lukken is het ook nog een optie om de schouderbanden losser te doen, dan het bandje vast maken en dan de schouderbanden weer strak trekken.
@Tunnelvisie dat laatste doe ik ook! Anders krijg ik die ook niet dicht inderdaad, maar die tactiek werkt
Mijn baby zit nu helemaal onder de zweetpukkeltjes.
Ook op haar hoofdje. Zo zielig, ze blijft maar krabben
Heb jij er toen iets op gesmeerd?
Maanden? dit heeft die van mij precies zo! Hopelijk ook een combinatie van warmtebultjes, die hopelijk na deze hitte weer weg trekken. Troost is wel dat ze er geen last van hebben inderdaad!!
@Sarie bij ons duurde het een paar weken, rond week 5 was het echt een grindtegel en met 8 weken was het helemaal weg.
Hardop moeten lachen om grindtegel naja, we gaan het zien! Het is in elk geval niets ernstigs, alleen niet zo fraai…