Jupsss. Duurde een paar weken en ging vanzelf over! Gewoon afblijven
Haha dit heb ik laatst nog tegen iemand gezegd over zo’n Dyson ventilator! Maar daarom tagde iemand die er volgens mij wel objectief naar kan kijken.
Gelukkig maar!!
Ja absoluut kwaliteitsverschil. Hou niet van AP (understatement) maar kan je echt niet vergelijken met LF.
Ik zou je eens aanmelden op een van de Facebookgroepen en kijken wat daar te koop staat wat je mooi vindt! Tweedehans is net zo fijn als nieuw (zo niet fijner) en scheelt soms een hoop qua prijs (niet altijd😝).
Ik heb zelf alleen nog Linuschka, Solnce, Sling Studio en een paar oude Oschas waar ik niet meer mee draag maar te gehecht aan ben om weg te doen.
Maar Didymos is bijvoorbeeld ook fantastisch en wat meer budgetvriendelijk.
Je kan het bandje hoger of lager stellen zodat je hem bovenarms of juist onderarms kan sluiten. Mocht dat ook niet lukken is het ook nog een optie om de schouderbanden losser te doen, dan het bandje vast maken en dan de schouderbanden weer strak trekken.
@Tunnelvisie dat laatste doe ik ook! Anders krijg ik die ook niet dicht inderdaad, maar die tactiek werkt
Mijn baby zit nu helemaal onder de zweetpukkeltjes.
Ook op haar hoofdje. Zo zielig, ze blijft maar krabben
Heb jij er toen iets op gesmeerd?
Maanden? dit heeft die van mij precies zo! Hopelijk ook een combinatie van warmtebultjes, die hopelijk na deze hitte weer weg trekken. Troost is wel dat ze er geen last van hebben inderdaad!!
@Sarie bij ons duurde het een paar weken, rond week 5 was het echt een grindtegel en met 8 weken was het helemaal weg.
Hardop moeten lachen om grindtegel naja, we gaan het zien! Het is in elk geval niets ernstigs, alleen niet zo fraai…
Ik heb er trouwens niks aan gedaan behalve elke dag gezichtje wassen met water en ingesmeerd met inoli crème om de huid soepel te houden. En inderdaad, het is niet mooi maar kan gelukkig geen kwaad.
Ons zoontje had het heel erg. Zn huid was ook super rood eromheen en heel droog. Mocht je het gevoel hebben dat het teveel is dan zou ik je HA even vragen ernaar te kijken. Wij hebben toen koelzalf gekregen om het vet te houden en het werd heel snel veel beter.
Zo zielig ziet het eruit he. Haha en ik zei precies hetzelfde. Waar is zijn egale babyhuidje
Ik ben effe kwijt of je borstvoeding geeft? Maar zo ja; je kan er moedermelk op deppen
Bij sommige kindjes werkt dat heel goed !
Edit: 50ml in het badje kan ook goed helpen. Ipv zeep/olie whatever je erbij gooit anders haha
Wow echt, dat ga ik eens proberen, geef inderdaad borstvoeding! Moet om 11 naar het consultatiebureau dus zal er dan uiteraard ook even naar vragen! Thanks voor de tip
Ik heb je lijst stiekem overgenomen en zelf nog wat dingen toegevoegd.
O.a. 2 slaapzakken, parasol en strandtentje (wij gaan naar zeeland), petje, kinderwagen, washandjes, tandenborstel en tandpasta, bepanthen.
Geen tips maar op je laatste alinea wil ik even zeggen dat je je nergens voor hoeft te schamen!
Een gegraveerd besteksetje?
Hmmmm ik zou iets geven voor een iets oudere baby. Iets voor 9 maanden of 12 maanden. Houten speelgoed. Denk dat ze nu al wel genoeg heeft voor de aankomende maanden.
Niks om je voor te schamen. Het is altijd even zoeken als ze zijn uitgebakerd. Het ene kindje is wat onrustiger dan het ander.
Heel klein tipje, wat misschien niets doet, maar ik las het eens en vond het een openbaring:
Als je je baby in bedje legt: eerst de voetjes het martas laten raken en daarna pas het hoofdje. Eerst het hoofdje activeert volgens mij de schrik reflex. Klinkt heel logisch maar ik kwam erachter dat ik uit automatisme altijd eerst het hoofdje neerlegde.
En verder: je doet het geweldig, schaam je niet! De warmte doet ook veel met de kleintjes en hun slaap.