Wat zouden jullie doen.
Ik kreeg als advies om nutrilon Forte aan te bieden voor mijn zoontje. Hij is regelmatig in de nacht hongerig en wil het gewoon eens proberen. Ik ben ook thuis nog Hero standaard.
Dit ga ik wel opmaken natuurlijk. Zouden jullie nutrilon forte alleen in de avond aanbieden of Hero en nutrilon forte bij zijn drie flessen even mengen ?
Pap werd me ook nog aangeraden maar dit wil hij niet hebben
Hij is 10 maand
Ik zou het zo eentonig mogelijk houden, dus hero en Forte mengen bij alle flessen. Al kunnen ze met 10 maanden al heel wat hebben hoor.
Precies ik denk dat ik dat maar ga doen. Hopelijk is hij meer verzadigd
Hoe oud is ze?
We laten zoon hier telkens zelf even poetsen.
âNu gaat mama (/papa) even poetsenâ insert leuk poetsliedje
âEn nu mag T. weer!â
âEnnn mama is weer!â insert leuk poetsliedje
en soms mag ik maar 10sec. Soms mag ik wat langerâŚ
(werkelijke insert van poetsliedje: https://www.youtube.com/watch?v=Swi9fJJin9U)
Wij zijn echt nog tandenpoets beginners hoor, dus misschien is dit een tip van niks
maar hier laat hij alles met zich doen als hij onze elektrische tandenborstel vast mag houden terwijl hij aanstaat. Issie zo van overdonderd haha.
ââââ
Plus een eigen vraag! Wij gaan binnenkort met een dan 9 maanden oude baby op vakantie naar een land waar het dan ongeveer 18-20 graden is. Hebben jullie nog vakantietips voor die combinatie? Ik ga een zonnebrilletje en zonnehoedje kopen (ook graag tips wat dit betreftâŚ). Een dik speelkleed gaat natuurlijk mee. Qua kleding vind ik het nog een beetje lastig, ook omdat ik totaal nog niet in kan schatten welke maat hij tegen die tijd heeft haha, dus dat zal wel last minute wordenâŚ
@360 heeft die geloof ik!
@anon18050057 zonnebril laat ze hier meestal niet zitten, hoedjes wel. Wij hadden zonnehoedjes van h&m, ik vond het vooral handig als ze een touwtje hebben zodat je het vast kan knopen onder de kin .
Uv pakje is heel fijn!
Ik vind die van LIEWOOD geweldig! Grasonderjevoeten heeft die nu in de actie!
Ja wij hebben die. Vind ze bij nader inzien wel smal, dus denk er over om er nog eentje bij te kopen voor als we straks een grondbox neer gaan zetten. We hebben de grijs/groene btw en vind hem niet heel lelijk
Oh en H&M heeft heel leuke uv pakjes @anon18050057 Toevallig ook net besteld, wij gaan over 2 weken naar Tenerife 
Wij hebben die mat, A t/m Z en 0 t/m9. 
Dus echt wel een flink stuk van de woonkamer. Het is wel kleurig, maar het is zoân fijn ding. Lekkere ondergrond, ook niet koud ofzo.
Evt. Heb je ze ook in andere kleuren he.
Dit bijvoorbeeld:
Even zoeken op foam speeltegels, of foam speelmat.
@Profound ja, heb ik! Vond hem de eerste paar maanden echt top. Maar nu K kruipt niet meer zo handig, aangezien hij er dus meteen vanaf kruipt en de kamer door crosst. Dus nu gebruiken we hem vooral zelf voor yoga / thuis sporten / fysio oefeningen. Maar ook daar dus erg handig voor haha
Omg ja, dit zou de mijne ook kunnen zeggen. I feel you!
@bathwater: onze dochter is 11 maanden. En het gaat met pieken en dalen. Ene moment (als ik schoonmoeder) niet zo vaak zie buiten de oppasdagen om, dan trek ik het prima. Maar in fases waarin ze veel over de vloer komt en letterlijk dingen zegt als: je ziet er zo moe uit, ik pas wel een dagje op, dan heb je wat tijd voor jezelf!
GA WEG! Ik ben niet moe en ik geef het zelf wel aan, aan MIJN NIET OPDRINGERIGE moeder dat zij een dagje mag oppassen. Daaaaaag!
#frustratieuit
Ookal heb ik met alle lotgenoten te doen, ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die hier zoveel last van heeft
Hier precies het zelfde! Raar hè dat boven niet gepoetst mag worden? Mijn dochter is 10 maanden en ik dacht dat het misschien kwam doordat er wellicht nog een nieuwe tand aan zou komen, maar ik zie nog niks.
On topic: M. gaat elke keer zo hard brullen als ik haar aflever bij het kinderdagverblijf. Ik probeer rustig te blijven, haar een kus te geven en te zeggen dat ik 's middags weer terug komen. Maar het is nu denk ik 2/2,5 maand zo en lijkt niet echt beter te worden. Ik weet dat het binnen een paar minuten over is als ik weg ben, maar ik vind het echt naar om steeds zo weg te moeten gaan. Hebben jullie daar ervaring mee of tips voor?
Hahaha oh ja wat erg mijn schoonmoeder praat ook altijd tegen mijn zoontje alsof hij terug kan praten. âEn heb je lekker geslapen vannacht? Heb je al gegeten? Ben je naar buiten geweest?â En dan mij echt zo verwachtingsvol aan kijken, maar ik ben me er zo aan gaan ergeren dat ik gewoon geen antwoord meer gaf en ze haar vragen formuleerde naar: âhoe heeft hij geslapen?â enz
ja heel kinderachtig maar ik kon er echt niet meer tegen om te antwoorden op vragen die ze zo formuleerde 
Hahaha ja dit is zo kut, heb ik met vreemden al. Dat zoân oma in de metro je baby zit te verhoren en jij dan totaal genegeerd wordt, maar wel antwoord mag geven. Aaaaaah koetsiekoetsie hoe oud ben jij??? En ik dan zo heel droog ernaast: 7 maanden. Ahhhhh 7 maanden? En ben jij een jongen of een meisje? 
Hahaha JA DIT! Dat is zĂł ergerlijk.
Hebben jullie nog tips voor fijne interactieve boekjes?
J is 17 maanden en vindt boekjes met flapjes / texturen / geluidjes etc helemaal geweldig, en ik zoek er nog een paar om het af te wisselen.
Ik had laatst Waar is beer uit de bibliotheek. Is een flapjesboek met zachte flapjes, ik vond het leuk!
Waar is baby tijger? vind ik leuk. Met flapjes en geluidjes