Ik vond het iedere cent waard juist omdat je er van 6 mnd tot 2,5 jaar mee kunt doen en voor ieder seizoen een andere slaapzak had. Vriendin van mij kocht ieder seizoen een slaapzak bij de maat die haar kindje op dat moment had en is aan het eind van de 2,5 jaar ongeveer net zoveel geld kwijt geweest.
Ik heb 1 nieuwe gekocht en een andere via via over kunnen nemen. Ze staan ook veel op marktplaats overigens, vaak nog best mooie voor een fractie van de prijs.
Voor over de baby?
Dan absoluut âwat babyâs nodig hebbenâ van Melanie Vischer!
Allemaal op recente wetenschap gebaseerd ookđđ»
Ik heb alleen Slaap! gelezen tijdens de zwangerschap. Vond het heel interessant om te leren hoe slaap âwerktâ bij babies, hoeveel ze er van nodig hebben etc. Ook als je niet van de strikte ritmes bent is het interessant om een keer gehoord te hebben. 
Mag ik vragen in welke ziekenhuizen? Ik moet ook in Antwerpen bevallen namelijk. Maar als je het liever niet zegt, snap ik dat.
Oh nee zo bedoel ik het helemaal niet ! Maar vaak raad een cb best grote hoeveelheden aan want voor een kleintje echt veel te veel is.
Bedoelde helemaal niet dat ze wat verkeerd had gedaan!!
Ik denk dat een onzekere mama beter internetfora kan mijden 
Is ook zo. Denk dat we het er ook mee eens zijn dat iedereen elkaar op dĂt forum juist wil helpen.
Dan vind ik het juist een beetje flauw van @Boppie (ik wil steeds poppie typen) om het nog eens extra te benoemen, terwijl @Maison al had aangegeven het niet zo bedoeld te hebben.
Ik geef voortaan wel geen tips meer.
Het was helemaal niet zo bedoelt en alleen maar goed bedoelt.
Weet iemand hoe de baby/kinderkleding van Arket valt?
@Anna88 nee helaas! Heb alleen een mutsje van hun en een pyjama waar hij nog niet in past haha 
Oei lastig, heb je ook broeken ervan toevallig? Hij draagt nu gemiddeld maat 86, maar gevoelsmatig gaat 92 qua lengte wel heel groot zijn. Wil ze graag voor nu, niet voor op de groei 
Ik wil even een grondbox als tip geven. We gebruiken hem binnen om de hond rust te gunnen, te voorkomen dat degene die al tijgert alle planten opeet en om zelf even te kunnen koken oid, maar vandaag voor de eerste keer buiten en dat is ook zo fijn! Ze hebben er echt veel ruimte in en hij staat heel stabiel
Wat handig! Ik doe hier altijd heel veel moeite om de box naar buiten te slepen en daar wil ze sowieso max. 5 minuten in 
Waar is deze van?
Van boxenland.nl
Je kunt hem vrij makkelijk invouwen door 1 paneel los te maken zodat hij niet per sé hoeft te blijven staan als je hem niet gebruikt. Hij is er ook in wit en grijs, en met 2 panelen minder dacht ik
Ja daarvoor gaan de credits naar mijn man, die bedacht dat het een handigere en meer elegante oplossing is dan zoân gekleurde puzzelmat
Die heb ik dus net gekocht omdat k niks beters kon bedenken 
Je tip komt echt als geroepen. Ik wilde hier het komen vragen hoe jullie (kruipende/tijgerende) kindjes buitenspelen in de tuin (als je die hebt)âŠ
Ik ga meteen even kijken!
Nice @Zitzak
Hier de ghetto versie; mijn ouders deden dit vroeger bij ons vakantiehuisje met van dat groene soort stevige kippengaas dat je met van die stokken in de grond vastzet
.
En nog steeds gebruiken veel mensen daar dat. Ben ik van de zomer ook van plan voor K, haha