Tips, ervaringen & aanraders #2

Oei lastig, heb je ook broeken ervan toevallig? Hij draagt nu gemiddeld maat 86, maar gevoelsmatig gaat 92 qua lengte wel heel groot zijn. Wil ze graag voor nu, niet voor op de groei :laughing:

Ik wil even een grondbox als tip geven. We gebruiken hem binnen om de hond rust te gunnen, te voorkomen dat degene die al tijgert alle planten opeet en om zelf even te kunnen koken oid, maar vandaag voor de eerste keer buiten en dat is ook zo fijn! Ze hebben er echt veel ruimte in en hij staat heel stabiel

24 likes

Wat handig! Ik doe hier altijd heel veel moeite om de box naar buiten te slepen en daar wil ze sowieso max. 5 minuten in :sweat_smile:

Waar is deze van?

Van boxenland.nl

Je kunt hem vrij makkelijk invouwen door 1 paneel los te maken zodat hij niet per sé hoeft te blijven staan als je hem niet gebruikt. Hij is er ook in wit en grijs, en met 2 panelen minder dacht ik

Zo’n kleed is ook ideaal zeg! Ik leg nu steeds het boxkleed buiten maar daar rolt ie toch steeds vanaf

Ja daarvoor gaan de credits naar mijn man, die bedacht dat het een handigere en meer elegante oplossing is dan zo’n gekleurde puzzelmat

2 likes

Die heb ik dus net gekocht omdat k niks beters kon bedenken :see_no_evil:

1 like

Je tip komt echt als geroepen. Ik wilde hier het komen vragen hoe jullie (kruipende/tijgerende) kindjes buitenspelen in de tuin (als je die hebt)…
Ik ga meteen even kijken!

1 like

Nice @Zitzak
Hier de ghetto versie; mijn ouders deden dit vroeger bij ons vakantiehuisje met van dat groene soort stevige kippengaas dat je met van die stokken in de grond vastzet :see_no_evil: .

En nog steeds gebruiken veel mensen daar dat. Ben ik van de zomer ook van plan voor K, haha

7 likes

Wat zijn nou ook alweer handige bakjes om hapjes in in te vriezen? Ik doe het nu nog in ijsblokvormpjes maar hij eet inmiddels zo veel dat ik 100 van die klontjes per keer moet ontdooien. Er waren andere handige bakjes voor toch?

Goeie vraag, ik lees mee :smiley: “Oh hij heeft honger, ontdooi jij even 6 klonten?” Dan zijn die bakjes nog na 2 dagen leeg haha.

2 likes

Ik heb gewoon bij de xenos diepvries bakjes gekocht, niks speciaals ofzo.
150 gram bakjes in het begin. Gebruiken we nu voor het fruithapje. En 200 gram bakjes voor avondeten(/groenten hapje).

Ik weet wel dat mensen het in zakjes invriezen zoals met BV. Dan kan je het plat bewaren.

1 like

Wij hebben deze van Nuby. Die hadden ze toevallig in de babywinkel toen wij grotere bakjes nodig hadden.
https://www.bol.com/nl/p/nuby-herbruikbare-kommetjes-deksels-verschillende-kleuren/9200000002224216/?country=BE

Slimme meid wel! Q. kroop namelijk de bovenkant van zijn voeten helemaal open steeds :sweat_smile:

Ja ik gebruik borstvoedingszakjes idd en dan vries ik die in! Heel handig! @anon18050057

3 likes

Ja ontdooit meeegasnel idd

Hm, er is zeker geen duurzame mogelijkheid met de voordelen (makkelijk in de vriezer, snel ontdooid) van borstvoedingszakjes, hè? :thinking:

Ja want gooien jullie die zakjes elke keer weg of was je ze uit?

Ja ik heb die ook en idd dikke laag kookvocht steeds. Hangt wel beetje van het type groente af, maar ik had er nooit bij stil gestaan dat dat niet hoorde? Was eerst bij jou dus niet zo?

Hm misschien proberen met minder water of het dan verandert?