Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Wij zijn begonnen met Shoesme maat 20 van de zomer en die zou ze nu nog passen. Ze had eigenlijk maat 19 en hebben dis maatje groter gedaan want die zaten ook prima qua ondersteuning.

Bij vanharen hebben ze ook eerste loopschoentjes, elefanten ofzo heeft dat geloof ik.

1 like

Misschien van Haren of Scapino? Die hebben ook flexibele zolen

1 like

Wij hebben schoentjes van Elefanten ja, die zijn top! Anders de slofjes van Baby Dutch (vreselijke naam, I know) die vind ik ook suuuper fijn en kunnen lang mee omdat ze rekken :slight_smile:

1 like

Heb je al op Vinted gekeken? Staat vaak een hoop op en sommige vrijwel ongedragen.
Heb daar laatst voor 2 euro zgan timberlands voor N. gekocht vast voor op de groei.

1 like

:scream: goeie deal :raised_hands:t3:

1 like

Ja echt! Als je maar lang genoeg scrollt en je filters goed hebt staan! Er staat namelijk zoooveel op anders is er geen beginnen aan.

1 like

Weet iemand waar dit dekentje van is? Vind m zo schattig, heb het uiteraard al gevraagd maar het is niet haar eigen foto dus ze wist het helaas niet.

Ik heb nu donsje laarsjes en Moons baby schoentjes, zijn die ook gewoon goed genoeg ok op te leren lopen?

Ik denk van Róisin, kijk maar eens bij de boxkleden (en dan millefleurs embroidery):

Prachtig! Maar net niet hetzelfde, hou t wel in mn achterhoofd voor als mijn zoektocht op niks uitloopt. Bedankt!

1 like

Bij mijn derde kind ook toch maar eens wat duurdere schoentjes aangeschaft. Ken helemaal het gevoel van dat je 35/40 euro te duur vind. Maar ik weet niet precies waarom nu wel, maar opeens had ik van die Donsje leren schoentjes met zool gekocht. Wel 30% korting maar nog wel te duur voor mijn principes haha. Maarrrr - toen bleek dus in dit geval dat wat duurder echt wel beter is. Ze heeft maanden met die schoentjes gelopen door weer en wind en ze zijn nog mooi. Elke dag. Ben zwanger van #4 en ze kunnen makkelijk nog een ronde mee. Terwijl ik bij mijn oudste twee steeds al snel die goedkopere schoentjes weg moest gooien en ze zeker niet twee kinderen mee konden.

Ja ik. Moest natuurlijk 2 flesjes maken dus hier was het dubbel de moeite, maar ik vond het ideaal! Had er voor 100 euro eentje via Marktplaats en weer doorverkocht voor hetzelfde bedrag.
Wel goed schoonmaken om de paar dagen want anders loopt ie vast.

1 like

Ik ben 34 weken zwanger maar heb sinds gister aan het eind van de middag zoveel last van maagzuur en diarree. Heb amper een oog dichtgedaan afgelopen nacht. Ben net maar uit bed gegaan maar kan ook niet echt een goede houding vinden om te zitten. Vraag me echt af hoe ik ooit de dag ga doorkomen zo. Laat staan werken deze week.

1 like

Heb maar gebeld naar de afdeling omdat ik onder controle ben bij de gynaecoloog, kan zo gelukkig terecht.

1 like

Fijn dat je snel terecht kan, hopelijk hebben ze een oplossing. Ik had er niet veel last van, maar rennies hielpen wel als ik er last van had.

Wij gebruikte een waterkoker die je kan instellen op 40 graden. Vond dat ideaal.

2 likes

Ik had die moons ook voor m’n oudste en ik vond ze niet fijn. De zijkanten zakten helemaal in, ze liep dus op de zijkant van die schoenen ipv op de zool.

Ik had ook heel erg last van maagzuur in de laatste weken. Echt vervelend, hopelijk kunnen ze het iets verminderen!

Vrijdag is L voor het laatst op de opvang en ik wil dan iets trakteren aan de kindjes. Maar het is een baby groep en ik weet niet zo goed wat ik kan geven :sweat_smile: L is 7 maand en er zijn kindjes wat jonger en wat ouder daar volgens mij

Misschien rozijntjes of mandarijntjes? Of een bellenblaas of uitdeelboekjes van bijv. Dikkie Dik of Kikker?

1 like