Wij hebben sinds vorige week ineens dat vrijwel iedere poepluier doorlekt. Inmiddels zitten we sinds zondag zelfs op 100% en vandaag en gisteren 3x bingo. Het maakt niet uit of ze net een schone luier aan heeft of hem al een paar uur aan heeft. Het is ook niet veel poep, dat is het gekke. Maar toch zit het steeds overal. De ene keer komt het er bij haar benen door, de andere keer bij haar billen of buik. Alsof het er met flinke kracht uit komt.
We zijn thuis net over op een maat groter omdat de vorige maat te klein was (pampers baby dry). Luierbroekjes zijn ook de oplossing niet helaas. Op de opvang gebruiken ze andere luiers (kruidvat droog&vertrouwd) , daar is het dus net zo goed en snappen ze het ook niet. Ik heb deze week maar 2 setjes reservekleding per dag meegegeven en die waren ook nodig.
Het ruikt ook flink en ik voel een achterste kies, Maar die voel ik al een paar weken en komt niet echt verder door⦠bij al haar andere 16 tanden nooit echt wat aan de ontlasting gemerkt, hoogstens een wat zuurdere lucht. Zou het gewoon die kies uitzitten en veel wassen zijn? Of iemand nog andere ideeën?