Zou voor snachts een optie zijn om te proberen, meestal heeft ze sochtends al ze wakker wordt wel gepoept. Maar verder is het gokken. Of naja je ziet het wel heel duidelijk aan haar, maar wisselend qua tijden.
Oh, goeie. Die zijn ook iets vriendelijker qua prijs en ze hebben ook luiers
Ik vind hun verzorgingsproducten ook heel fijn. Wij gebruiken de shampoo, body wash en bodylotion en zit geen troep in + verpakkingen zijn ook afbreekbaar. Ook lekker neutraal qua geur (ik wilde dat mn baby naar babygeur rook en niet naar zwitsal haha).
Hier ook heel tevreden met wasbare doekjes! Tot nu toe ook bij poepluiers maar dat is nog niet helemaal representatief op 3 weken oud denk ik haha! Wij hebben die van cheeky wipes, hebben wel twee sets vind ik iets makkelijker qua wassen.
Voor onderweg hebben we waterwipes die vinden we tot nu toe ook fijn!
Ik gebruik wasbare doekjes, bevalt mij heel goed. Ze nemen amper ruimte in beslag in de was (alle doekjes die ik heb zijn samen net zo groot als 1-2 handdoeken en was ik gewoon mee met de handdoeken) en ze vegen veel beter dan wegwerp. Ik vind het echt een aanrader.
Die heb ik gekregen en die gebruiken wij altijd. Fijn ding, geluidsdingetje kan je er makkelijk uithalen en heeft meerdere geluidjes.
Bij mij was die knuffel van Zazu dus een dikke flop. Wij gebruiken nog steeds spotify op onze telefoon, sons de laptop als ik mijn telefoon bij de hand wil houden. Misschien kan je een Bluetooth boxje gebruiken? Heb ik ook wel eens gedaan.
Ik leg de telefoon trouwens altijd op de gang buiten haar kamer.
Ik zit een beetje met dit koude weer. Gewone broekjes lijken me zo koud buiten maar ze zit altijd in een voetenzak als we naar buiten gaan. Moeten ze echt dikke kleren aan dan? ik ben een koukleum dus heb het altijd snel koud dus daarom weet ik niet wat normaal is haha
Het geluid was veel te zacht en ging veel te snel weer uit. Maar onze baby was gewend aan het geluid van een föhn, dus misschien lag het daar aanâŠ
Welke gebruik jij dan? Ik wil eigenlijk ook al een tijdje over. Ben wel niet zo goed met de was bijhouden haha daar moet ik dan wel aan werken
In een voetenzak is het wel lekker warm, toch? Of voelt ze koud als je haar eruit haalt? Slofjes erbij aan, dat scheelt hier wel voor koude voeten.
Als de voetenzak ruim is en je echt het idee hebt dat ze het kou heeft, zou je er nog een dekentje tussen kunnen doen. Als het lekker opgevuld is, is het warme dan een losse zak.
Haha, hier hetzelfde dilemma. Ik heb een nu een skipakje gekocht, dat trek ik dan aan over haar normale kleertjes en dan nog in de voetenzak. Volgens mij is dat wel lekker warm voor haar!
Ik heb een knuffelwolkje van SnuzCloud. Vind die erg fijn! Zitten 4 geluidjes op en hij kan op een hardere en zachtere stand. Ook zit er een wit en rood lampje op. En hij ziet er gewoon heel schattig uit, zo hangend aan het bedje! Nadeel kan zijn dat het geluidje na 20 minuutjes vanzelf uitgaat. Voor ons geen probleem, want dan slaapt baby al, maar bij een vriendin aan wie ik hem aanraadde, werd de baby echt wakker als hij uitging.
Nee ze voelt verder niet koud aan. Trek haar altijd slofjes aan en heb het idee dat dat wel genoeg is, maar ik ga dan toch weer twijfelen haha. Kan inderdaad wel gewoon een dekentje meenemen voor de zekerheid als het echt heel koud wordt!
@Cactuss Oh dat is ook een goed idee! Als het echt heel koud wordt dan kan ik dat ook wel doen.
Wanneer deden jullie je baby over in het zitje van de wandelwagen?
Baby hier is bijna 7 mnd, maar zit nog niet zelfstandig, en voelt ook nog niet zo âstevigâ aan. Bij onze oudste ging alles een stuk vlotter en die kon met 6mnd makkelijk in het zitje van de wandelwagen, maar vraag me af of dat met zoon nu al wel kan?
Zolang hij in de bak past zou ik dat aanhouden, voor zover ik weet is plat vervoeren het beste
Ja dat kan ik beamen. Ik heb er sinds maandag 1, en hij is echt te hard. Kind was juist klaarwakker en afgeleid en hij moet open om de knopjes te besturen en dat klittenband maakt dan ook lawaai.
Wij gingen bij 5 maanden over. Onze baby was voortdurend sit ups aan het doen in de bak
overduidelijk een signaal dat het tijd is om over gr gaan
Hier rond de 6 maanden. Ze wilde niet meer in de bak. Ze kan nog niet zelfstandig âlosâ zitten maar in de kinderstoel en als je haar handje vasthoudt gaat het prima. Ze is nu een stuk blijer in de wagen omdat ze iets kan zien.