Haha ja, en een paar dagen. Tijd gaat zo snel.
Yes ga ik doen! Nog andere hitcadeaus voor een 1-jarige?
Mân vader heeft een loopauto van Mercedes gewonnen ergens, die staat al sinds mân zwangerschap op haar te wachten haha
Hier waren een pop, poppenwagen en de magic touch piano van hape de grootste hits. Wordt ook nog steeds veel mee gespeeld.
We gaven haar zelf een learning tower (ikea hackversie) en houten stapelkubussen van Grimms. Die kubussen zijn nu ook een grote hit en worden voor van alles gebruikt (als bakjes, om te stapelen, als huisjes) maar waren in het begin nog te zwaar voor haar.
Oh en duplo! Had ze al (van mij vroeger) maar daar speelt ze al vanaf maand of 10 mee (toen vooral voelen en ontdekken, nu echt bouwen).
Onze kinderkamer krijgt een bos thema en heb vandaag deze versie van Sophie de Giraffe kregen voor de baby. Vind hem zĂł schattig
Jaaaa die is leuk he! K. heeft sophie van mn moeder gekregen toen en R. nu ook Fanfan
Wij hebben L. gister een keukentje voor kerst gegeven en het is een dikke hit. Maar ze kan ook net een paar dagen zelfstandig lopen en is nu 15 mnd.
Twijfelde zelf ook over een cadeau voor haar 1sye verjaardag, maar toen had ze er nog niet zoveel mee kunnen doen denk ik.
Baby kan zich optrekken maar wij hebben niet echt meubels waar hij goed aan kan staan. Salontafel is bijv niet stabiel. Zijn er producten die geschikt zijn hiervoor, weet iemand dat? We hebben wel een loopkar maar die trekt hij zo omver
Blokken of boeken in de loopkar als tegengewicht?
Het is geen blokkenkar ofzo, er zit geen ruimte bij voor boeken. Anders was dat idd een goeie optie
Misschien zoân activiteiten tafel? Het maakt vaak wel een hoop herrie, maar hier was het een succes
Aah jammer, bij ons passen er onderin evt een paar boeken. Hier liep ze in het begin trouwens met krukjes enzo door het huis, loopkar vond ze pas interessant toen het echt goed ging
Ze is zooooooo schattig.
Haha same here
De boxers van de zeeman zitten bij L beter dan die van de Hema, zijn net wat ruimer om dr billen. Hema onderbroeken vind ik echt klein vallen, zeeman gewoon op maat.
I heeft zulke smalle billen dat Hema 86-92 nog ruim zit
Edit: deze bedoel ik, 2 voor âŹ2,99. Ze hebben ze in heel veel (wisselende) printjes.
Qua gewone onderbroek vind ik deze altijd heel netjes zitten bij L
Wel die met het strikje, die zijn van wat dikkere stof dan degene zonder strikje.
Ja hier ook fan van zeeman!
Heeft iemand nog een tip voor een leuk spelletje? I heeft âeerste boomgaardâ gehad voor kerst en ze vind het zoooo leuk. Volgende week is ze jarig dus ben op zoek naar nog een spelletje.
Mijn zoontje heeft voor kerst habaâs eerste spellendoos gehad en dat is echt een groot succes! Dat zijn 10 verschillende spellen met een boerderijthema.
Edit: ik weet niet hoe oud ze wordt, maar sommige spelletjes zijn wel iets lastiger dan eerste boomgaard en hebben ook wat kleinere onderdelen, dus daar moet je wel even naar kijken!
Die zag ik inderdaad ook voorbij komen. Ze word drie jaar (nu al ). Als er een aantal al te doen zijn is het prima.
Hoe oud is jou zoontje?
Mijn zoontje is 3,5 dus dan denk ik dat er zeker wel wat tussen zit wat al leuk is! Als je wil kan ik je in een pb wel wat fotoâs van de handleiding en het spel sturen?