Haha same here
De boxers van de zeeman zitten bij L beter dan die van de Hema, zijn net wat ruimer om dr billen. Hema onderbroeken vind ik echt klein vallen, zeeman gewoon op maat.
I heeft zulke smalle billen dat Hema 86-92 nog ruim zit
Edit: deze bedoel ik, 2 voor €2,99. Ze hebben ze in heel veel (wisselende) printjes.
Qua gewone onderbroek vind ik deze altijd heel netjes zitten bij L
Wel die met het strikje, die zijn van wat dikkere stof dan degene zonder strikje.
Ja hier ook fan van zeeman!
Heeft iemand nog een tip voor een leuk spelletje? I heeft “eerste boomgaard” gehad voor kerst en ze vind het zoooo leuk. Volgende week is ze jarig dus ben op zoek naar nog een spelletje.
Mijn zoontje heeft voor kerst haba’s eerste spellendoos gehad en dat is echt een groot succes! Dat zijn 10 verschillende spellen met een boerderijthema.
Edit: ik weet niet hoe oud ze wordt, maar sommige spelletjes zijn wel iets lastiger dan eerste boomgaard en hebben ook wat kleinere onderdelen, dus daar moet je wel even naar kijken!
Die zag ik inderdaad ook voorbij komen. Ze word drie jaar (nu al ). Als er een aantal al te doen zijn is het prima.
Hoe oud is jou zoontje?
Mijn zoontje is 3,5 dus dan denk ik dat er zeker wel wat tussen zit wat al leuk is! Als je wil kan ik je in een pb wel wat foto’s van de handleiding en het spel sturen?
Ah lief maar is niet nodig hoor! Heb hem online al gevonden
Wanneer zijn jullie van rompers overgegaan op een broekje en hemdje? R is nu uit 86 aan het groeien en ik zie dat bij veel winkels de rompers niet groter gaan (Zeeman gelukkig wel), maar ik vraag me af wat het voordeel is
Ik ben pas overgegaan toen ze zindelijk was. Daarvoor kon ik geen afscheid nemen van de romper. Ze hebben bij Hema 98/104 rompers en dat paste ze gewoon nog
@Coco Bambino loco is indd ook erg leuk! Ik heb er toen 2 boekjes bij gekocht. Verder heb ik hamertje tik van little dutch, iets minder spel, maar ook een hit!
Wij hebben zelf een prenatalbedje, net wieltjes aan een kant eronder dat is handig met verplaatsen vind ik.
En ook wel handig
Je kunt trouwens altijd een account aanmaken daar en dan geloof ik 2 weken gratis proberen, als je binnen die tijd opzegt kost het je niks
Wij hebben gewoon nog de HEMA rompers nu. Zo lang we niet bezig zijn met zindelijkheidstraining, vind ik het wel fijn dat zijn rug/buik gewoon lekker bedekt blijft door de romper met dit weer.
Ik ben overgegaan toen ik begon met zindelijkheidstraining, toen droegen ze een hemdje en een luierbroekje zodat het makkelijk naar beneden kon en ze dit ook zelf konden zonder eerst die drukknoopjes open te moeten peuteren.
Toen ze wat verder waren met de zindelijkheid ben ik overgestapt op onderbroekjes, en die in bulk ingeslagen bij de zeeman omdat er toen nog wel ongelukjes gebeurden. Inmiddels is ook I. nachtzindelijk sinds een maand dus een einde aan het luiertijdperk!
Bedankt! Ook @morange en @Unquestionable dan wacht ik lekker nog even vind het idee van een hemdje en onderbroekje echt zooooo cute, maar die rompers zijn wel heel makkelijk haha.
Ik heb uiteindelijk na de post van Suikerklontje de Qute q-break gekocht omdat deze ook wieltjes aan 1 kant heeft. Dat is heel makkelijk als je hem even een stukje wil verplaatsen.
Hij bevalt erg goed!
Hebben jullie een speciaal speelhoekje in de woonkamer? Hopelijk kan in het voorjaar de box eruit en dan willen we een gezellig hoekje maken in het nieuwe huis. Hebben jullie tips en ideeën? Ik denk nu aan een keukentje en misschien een bureautje met stoel oid.
Wij zijn begonnen met de erker als speelhoek, daar ligt zo’n mat en legden we al het losse speelgoed neer (zit in een mand). Nu staat daar standaard de bak met duplo en wat ander speelgoed waar ze veel mee speelt. De rest zit in de mand of in de tvkast, die bij de erker staat. Ook het boekenrekje staat daar.
In de erker wordt nog steeds het meeste gespeeld (of er net voor want waarom zou je op een kleed gaan zitten als je ook op de houten vloer kunt zitten). Is ook aan de voorkant van ons huis, dus kan ze ook lekker naar buiten kijken.
Het keukentje staat in een eigen hoekje en daar heb ik ook alles staan wat met eten/huis te maken heeft (dus bv ook der schoonmaakkarretje en der theesetje) en we hebben dan nog een hoekje waar de poppenspullen (bedje, wagen, stoel) staan. Vaak speelt ze daarmee in die hoekjes, maar regelmatig wordt het ook door heel de woonkamer gesleept, dus heb gewoon overla viltjes onder gedaan
Edit: ze zit trouwens ook vaak aan de salontafel met een stoeltje. Bv als ze een koekje eet of een boekje te lezen. Ze heeft ook een eigen tafeltje, maar daar staat nu de kerstboom op als we volgend jaar gaan verhuizen wil ik in de speelhoek graag zo’n lange plank met opbergruimte eronder. Ikea heeft geloof ik ook van dat soort systemen
Ik wil net zo’n speelhoekje maken wat Shaunirau op insta heeft! Lijkt me heel handig
Oooh dat is ook leuk gedaan idd met die kasten zo! Ik wilde eerst ook zon kast in de erker zetten (heb ik nog 1 op zolder en is net zo hoog als de vensterbank) maar dan konden de gordijnen niet meer dicht en om nou 24-7 in de inkijk te zitten als we op de bank zitten
Ik roteer ook af en toe het speelgoed wat in de erker staat en in de kast ligt trouwens. Die kast heeft ze nog niet goed door hoe ze die open krijgt en iedere keer als die dan open gaat is het feest voor der.
Hier staat hij nu op de plek waar ik hem de eerste keer niet wilde “want dan staatie veel te erg in de woonkamer” maar naast de bank vond ik geen optie want dan zou K. er zeker in klimmen (ze zat vd week ook al in het ledikant
). En dan hebben we nu ook nog een kerstboom haha. Wat zal het straks ruimtelijk voelen als die boom weg is en wat van het speelgoed wat nu rondom de box staat naar die hoek kan.