Hier ook een vroege vogel. Begon de dag altijd om 5.00u. Wij kregen als tip om hem 's nachts wakker te maken (evt drinken geven of verschonen offf alleen even in zijn zij porren maar even uit het ritme halen) en dan sliep hij daarna opeens door tot minstens 6.30u. Na een tijdje die nachtwekker eraf gehaald (want kut) en nu een paar weken later is het op zijn vroegst 5.30u en de laatste dagen zelfs 6.00u/6.30u. Ennnn tegelijkertijd overdag ook het 2-3-4 ritme ingevoerd, werkt hier echt super. Valt makkelijk in slaap en slaapt 9 van de 10 keer 1,5 uur. (Hem wakker houden en ochtenddutje inkorten werkte hier averechts, maar werkt voor andere kindjes juist weer goed!)
Als je je iets probeert zou ik het in ieder geval minstens een week proberen (en ons op de hoogte houden )
Zo lang verhaal, maar ik weet hoe kut het is als je dag zo vroeg begint, dus ik hoop dat het snel weer beter gaat!
@Harmon elke dag heeft 24 uur dus ook deze gaat voorbij! Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. En geen tip maar wel bevestiging: alles is een fase (behalve de leuke dingen natuurlijk). Wil je delen waarom je zo moe bent?