ByKay! Top doeken en niet duur.
Zoogcompressen weet ik nog niet want ik heb mijn oudste geen borstvoeding gegeven en mijn baby komt volgende maand
ByKay! Top doeken en niet duur.
Zoogcompressen weet ik nog niet want ik heb mijn oudste geen borstvoeding gegeven en mijn baby komt volgende maand
Staat goed uitgelegd wat het inhoudt en waarom Elidel juist wel wordt aangeraden.
Ik heb nu een stretchy draagdoek van bykay die ik de eerste vier weken al superveel heb gebruikt. K. past er ook nog in (1,5), toen ik ging oefenen met knopen wilde ze erin haha. Mag tot 18kg in, maar als R. Zwaarder wordt lijkt de draagzak of een gewone draagsoek me fijner dan een stretchy.
Ik heb een rekbare van bam+boe, die hebben afgelopen tijd ook wel leuke aanbiedingen
Ik heb twee weken voor de bevalling nog de minu baby wrap gekocht en ik vind deze heel fijn! Ik had (nou ja heb nog steeds haha) een vrij kleine baby en vind deze doek voor het begin heel fijn! Is een rekbare, vond zeker de eerste weken het wel fijn dat je die eerst knoopt en dan de baby erin doet, tov de geweven die ik eerder kocht ik was bij zo een kersverse baby te onzeker om die er echt al in te knopen zegmaar.
Toevoeging: ik zie dat blabloom bepaalde kleuren in sale heeft https://www.blabloom.com/nl/producten/minu-baby-wrap-navy-blue/24982/
Mocht iemand interesse hebben; ik heb nog een rekbare doek van ByKay. Amper gebruikt. Zal morgen wel even foto’s plaatsen in verkooptopic.
Ik vond die van eigen merk van de Kruidvat fijn: zacht en absorberen prima. Hebben ze ook regelmatig aanbiedingen van. Ik heb ook duurdere geprobeerd, maar die vond ik erg jeuken.
Wasbare heb ik uiteindelijk niet gedaan, omdat die vaak iets groter zijn en het randje meer opvalt onder je kleding.
Ik vond de wegwerp zoogcompressen van Medela het fijnst. Die zijn groot en verschuiven daardoor niet snel van je tepel. Verder absorberen ze veel.
Een tijdje terug deelde iemand hier een website waar je kon zoeken naar speeltuinen in de buurt, weet iemand nog welke dat was? Of andere aanraders voor het zoeken naar speeltuinen?
@Grey Die zijn heel fijn ja! Die van Natusan zijn mijn favoriet maar helaas niet meer verkrijgbaar. Ik vond een paar maanden geleden bij de Normal nog vijf pakken, die heb ik allemaal meegenomen hahah. Binnenkort maar weer eens checken of ze er weer zijn.
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik zie dat die van ByKay in de aanbieding is bij Prenatal nu, denk dat dat hem gaat worden!
Oh dat is wel heel goedkoop ik ga even kijken!
Ik ben op Marktplaats op zoek naar een mooi buiten glijbaantje. Die huisjes zijn wel gauw héél groot, maar misschien past het toch wel enigszins in de tuin. Heeft hier toevallig iemand nog tips? R. is nu 1,5 maar tegen de tijd dat het zomer is, is hij 2, dus dan moet het ook nog leuk zijn.
Wij hebben deze van Step 2, ook niet zulke hysterische kleuren. Is wat hoger dan de standaard glijbaantjes dus langer leuk en kun je evt ook een hut onder maken ofzo. En hij is inklapbaar!
Huisje is wel echt groot, vind ik. Zou wel een foto kunnen maken?
Wat vinden jullie fijne basic overslagrompers?
Ik wilde eigenlijk die van Hema bestellen, maar die zijn niet leverbaar en hoorde gister dat Hema alle bestellingen bij leveranciers heeft geannuleerd door Corona, dus zal ook niet snel weer op voorraad zijn denk ik.
Korte vraag!
Ik zit nog steeds te pielen met twee dingen en ik wil daar steeds iets voor aanschaffen, maar na maand nog steeds niet gedaan haha.
Wij hebben een oudere babyjogger (2013) die zo’n stuk heeft wat tussen de benen doorgaat en vastgeklikt wordt aan het stuk van de armen. Ik zoek nu eigenlijk óf een lekker warme voetenzak (niet te duur) die hiermee om kan gaan (dus een groot genoeg gat heeft aan de achterkant van de voetenzak) óf een baby skipak wat lekker warm is oid. Maar daar vind ik de maten zo lastig. Hij draagt nu 74 onder en 80 boven, is ongeveer 76cm gokken we met een snelle meting (9 mnd).
Kleine loopt inmiddels ron de tafel en probeert steeds los te gaan staan. Hij is nu 9 maand. Hij draagt nu binnenshuis alleen sokjes en buitenshuis die lodger slofjes. Moet ik al iets van schoentjes ofzo aanschaffen voor binnen of zoiets als dit bijvoorbeeld: https://www.decathlon.nl/p/gymschoenen-voor-kleutergym-550-babylight-gevoerd/_/R-p-8887?mc=8278587&c=GRIJS ?
Ik lijk er maar geen keuze in te kunnen maken, dus dan koop ik maar niks haha, maar wil er nu eigenlijk wel wat mee.
@fullmoon oeh lastig! Wij hadden inderdaad die van HEMA, die vond ik het fijnst zelf. Die van Lindex vonden we ook fijn en die kun je ook met drukknoopjes voor maat groter nog gebruiken (zit dubbele rij drukknopen bij het kruis), maar zijn niet heel goedkoop vond ik en voelden wat ‘dun’ aan? Misschien Zeeman nog? Al kon ik daar destijds amper iets vinden.
Ik denk eigenlijk dat ik al wel weet dat ik niet zo’n huisje in m’n tuin wil toch dan steekt ie ook boven de schutting uit haha. Maar bedankt voor het aanbod!
Die van jou @Zitzak is echt top, met die kleuren. Wat heerlijk iets dat niet knalblauwrozegroen is. Ik ga es even Marktplaatsen!
Er zijn heel veel universele voetenzakken die niet al te duur zijn, kwestie van even zoeken welke de beste opening heeft voor je wagen. Mamaloes heeft er sowieso best wat volgens mij