Wie heeft er een Piklerdriehoek?Aanrader? En hoe zit het met ruimte die hij inneemt, valt dat tegen of mee?
Ik twijfel al een tijdje, want het is een flinke uitgave, maar zeker K. zal het heel leuk vinden (en R. vast ook als ze ouder wordt). K. heeft voor haar verjaardag van de oma van mijn man geld gekregen en R. nu eenzelfde bedrag voor de geboorte, beiden bedoeld om iets aan te schaffen. Dus ik zat er aan te denken dat geld samen te leggen en dit dan voor ze aan te schaffen.
@Maanzaad mijn zoekopdracht op Pikler leverde alleen 1 bericht van jou op dat jullie er 1 als verjaardagscadeau aan hebben geschaft, is het een succes?
bij K. ruimde we die rond de 9 maanden op, dan gaan we al bijna verhuizen dus.
) maar ze weigert pap te eten terwijl ze verder tot nu toe alles lust. Papfles wordt ze kwaad en uit een bordje vind ik het zoo’n smeerboel dat ik sinds een tijdje gewoon havermoutpap maak met amandelmelk in een pannetje en dat is wel een groot succes. Nu is jouw baby daar nog te klein voor maar misschien een tip voor over een tijdje.

Ben eind maart uitgerekend. Kwam deze afbeelding tegen en dan zou ze er technisch gezien tussen juli-september in kunnen?
Mijn kinderen zaten in 74 toen ze 1 werden, maar sommige baby’s al als ze 6 maanden zijn. Soms zitten ze heel lang in een maat, soms slaan ze een maat bijna over. Ik zou wachten tot je baby er is zodat je weet of hij/zij lang en smal is, of juist wat korter en bol. En wat het geboortegewicht is. En dan pas vooruit kopen.