Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Ja het is wel slim om inderdaad eerst uit te testen hoe het bevalt. Kan je later bijkopen of toch een ander systeem proberen.

Hebben jullie aanraders voor speelgoed voor baby’s van 6+ maanden? Bijvoorbeeld de babygym en freddy vond E een tijdje heel leuk, maar ik heb het idee dat er nu wel wat meer afwisseling in mag. We hebben voornamelijk knuffelachtig speelgoed met knispers, bijtdingen en spiegeltjes.

Het is echt hysterisch maar N wordt helemaal wild van Nora de Beer (die kregen we omdat ze dezelfde naam heeft als onze baby haha) en van Bijtring nijlpaardje van Vtech.

1 like

Sensory balls, door ons ook wel de coronavirussen genoemd.
Knisperboekjes inderdaad
Rammelaar
Pollepels
Spiegel ophangen bij box

2 likes

Thanks @Harmon @anon37686689! Ga ik allemaal naar kijken. We hebben een soort lookalike oball met belletje erin @Printemps, die vindt E inderdaad ook al wel leuk. Rolt alleen wel makkelijk weg en dan kan hij er niet meer bij, dan is de pret snel over :sweat_smile:
@Avocadotoast coronavirussen :joy: wel een goed idee!

1 like

Heeft iemand een tip qua webshops voor accessoires in een peuterkamer? Liefst niet ál te prijzig…

Ik scoor zelf altijd veel goed te betalen dingen bij H&M home & Zara home. Verder leuke dingen bij Petit Amelie wel wat duurder), jutenjuul, bluegorilla, kidsdecoshop, mevrouwaardbei.

De stapeltoren van IKEA werd hier ook interessant vanaf die leeftijd. Vooral de bakjes tegen elkaar timmeren en later ook de bakjes in elkaar, spullen erin, bakjes op elkaar, toren omgooien, bakjes in bad (zitten gaatjes in).

2 likes

Deze is hier ook super favoriet! Mijn zoontje heel veel mee gespeeld en nu mijn dochter.

2 likes

Dank je! Bij petit amelie hebben we de meubels besteld :slight_smile:
Ik ga de webshops eens bij langs. Vind inrichten echt moeilijk haha, liefst koop ik een kant en klare kamer :crazy_face:

Komende week zijn de beren goed luiers 2e halve prijs bij de appie.
En die dingen zijn al intens goedkoop. En praktisch nooit in de aanbieding haha - dusssss doe er je voordeel mee haha

8 likes

Dille en Kamille, Kwantum ( heeft nu sale geloof ik)

1 like

Ik heb eigenlijk ook een vraag over een step voor een 4 jarige. Welke hebben/ kennen jullie? Voor buiten in de buurt steppen, dus geen lange moelijke afstanden oid. Online zie ik gobbler? Bandits en angels? Echt geen idee😅

Ik vond dat Sostrene Grene ook leuke dingen had!

1 like

Wij hadden eerst een ‘normale’ step voor onze kleuter, met van die kleine bandjes. Ging prima, maar echt comfortabel was het niet en die bandjes maken lawaai. :joy:
Nu hebben we een step gekocht met luchtbanden. Hij is al 1.25m dus we hebben een 16 inch step gekocht, maar je hebt ze ook in 12 inch.
Als ik de omschrijving moet geloven, kan hij hier nog jaaaarrreeenn mee vooruit.

Edit: wij hebben via giga bikes gekocht en het was de volgende dag al in huis. M’n man heeft hem in elkaar gezet en dat was super simpel.

1 like

Ik ga inslaan :grinning: wilde vandaag luiers van kopen, maar ik wacht even.

1 like

De Micro Step! Heb ze voor beide kinderen en ze gaan er supersnel en moeiteloos op, en heel veilig omdat er 2 wielen aan de voorkant zitten.
Het is een systeem wat ze even door moeten hebben want je draait niet met je stuur, maar je duwt 'm opzij.

1 like

Wauww alletwee heel anders maar wel superleuk! Bedankt @LunaLovegood @Nova

2 likes

Die sale is er altijd :sweat_smile:

Zijn deze softshell overalls fijn? En zijn ze warm of vooral fijn voor herfst en voorjaar? En zijn ze ook geschikt voor een kruipende baby?