Is echt niet te zeggen helaas Mijn kinderen zaten in 74 toen ze 1 werden, maar sommige baby’s al als ze 6 maanden zijn. Soms zitten ze heel lang in een maat, soms slaan ze een maat bijna over. Ik zou wachten tot je baby er is zodat je weet of hij/zij lang en smal is, of juist wat korter en bol. En wat het geboortegewicht is. En dan pas vooruit kopen.
Goed punt! Dan kan hij altijd nog aan in het zwembad Hopende dat we dan weer naar het zwembad kunnen
@Zitzak is natuurlijk ook zo. Nu lijkt ze wat aan de bovenkant van de curve te zitten, maar ze groeit er natuurlijk vanzelf in.
Thanks dames!
Ssssssssst. Stil nou…
Wat leuk! Kan wel wat inspiratie gebruiken, meteen besteld
Nou dat ik ‘m succesvol in leven heb weten te houden zonder deze kennis
Dus dat je daar geen zorgen over hoeft te hebben of hoeft te denken: fuck dit komt noooooit goed. Of zenuwachtig hoeft te worden omdat je iets niet doet oid
En het schijnt niet te mengen ofzo? Door de enzymen? Weet niet meer wat er mee was haha, maar dat zie ik vaak op van die bv fora voorbij komen ?
Dat is wat O. nu krijgt. Ik deel alleen mijn eigen ervaring. Dat ik daardoor nog niet aan pap ben toegekomen. Ik probeerde alleen @Konijntje gerust te stellen.
Let wel op dat hier vaak best wat ‘suikers’ in zitten ook al staat er op van niet. Meestal zit in dit soort producten en pyjamapapjes enzo wel maltrodextrine, fructosestroop oid in. Of ja opletten, tis geen vergif natuurlijk
Ik heb inderdaad een Gods gruwelijke hekel aan kolven. Mijn kind de borst geven vind ik inderdaad makkelijker dan dat ik zou kolven en van die melk pap maken
Dat is genoeg voor nu! Komt vanzelf als het nodig is, echt.
Ik vrees dat dat moeilijk te voorspellen is. Hier een kleine baby die ook nog niet makkelijk bijkwam, ze is 8 wkn en ik heb nu pas 1 ding in maat 50 dat te klein is. De eerste maand was 50 eigelijk wat te ruim zelfs. Een vriendin van mij had met een baby die na een week met geen mogelijkheid meer in maat 50 te krijgen was. En het scheelt ook nog per merk.
S. is eindelijk 4kg, dus we kunnen aan de wasbare luiers
Alleen, ik denk dat we er veel te weinig hebben? Volgens mij verschonen wij teveel ofoz maar wij zitten ruim boven 6 luiers per dag… moet je bij een wasbare luier die elke x meteen wassen? Of moet ik vooral zorgen voor extra boosters en vervang je vooral die vaker? We hebben het tweedelig systeem van petit lulu waar je een booster kan inklikken, ik heb nu 7 luiers en 5 overbroekjes…
Voor fulltime wasbaar luieren is dat wel wat te weinig. Volgens mij wordt er minstens 24 luiers aangeraden. Dan hoef je ook niet elke dag te wassen.
24, zo das een groot verschil met wat ze me in de winkel vertelden (dat was geloof ik ook wel iets meer dan 7, maar heb niet gelijk dat aantal gekocht omdat ik dacht dat we misschien eerst even moesten testen of het ons echt ligt, het is toch een investering)
Ja het is wel slim om inderdaad eerst uit te testen hoe het bevalt. Kan je later bijkopen of toch een ander systeem proberen.
Hebben jullie aanraders voor speelgoed voor baby’s van 6+ maanden? Bijvoorbeeld de babygym en freddy vond E een tijdje heel leuk, maar ik heb het idee dat er nu wel wat meer afwisseling in mag. We hebben voornamelijk knuffelachtig speelgoed met knispers, bijtdingen en spiegeltjes.
Het is echt hysterisch maar N wordt helemaal wild van Nora de Beer (die kregen we omdat ze dezelfde naam heeft als onze baby haha) en van Bijtring nijlpaardje van Vtech.
Sensory balls, door ons ook wel de coronavirussen genoemd.
Knisperboekjes inderdaad
Rammelaar
Pollepels
Spiegel ophangen bij box
Thanks @Harmon @anon37686689! Ga ik allemaal naar kijken. We hebben een soort lookalike oball met belletje erin @Printemps, die vindt E inderdaad ook al wel leuk. Rolt alleen wel makkelijk weg en dan kan hij er niet meer bij, dan is de pret snel over
@Avocadotoast coronavirussen wel een goed idee!
Heeft iemand een tip qua webshops voor accessoires in een peuterkamer? Liefst niet ál te prijzig…