Ik scoor zelf altijd veel goed te betalen dingen bij H&M home & Zara home. Verder leuke dingen bij Petit Amelie wel wat duurder), jutenjuul, bluegorilla, kidsdecoshop, mevrouwaardbei.
De stapeltoren van IKEA werd hier ook interessant vanaf die leeftijd. Vooral de bakjes tegen elkaar timmeren en later ook de bakjes in elkaar, spullen erin, bakjes op elkaar, toren omgooien, bakjes in bad (zitten gaatjes in).
Deze is hier ook super favoriet! Mijn zoontje heel veel mee gespeeld en nu mijn dochter.
Dank je! Bij petit amelie hebben we de meubels besteld
Ik ga de webshops eens bij langs. Vind inrichten echt moeilijk haha, liefst koop ik een kant en klare kamer
Komende week zijn de beren goed luiers 2e halve prijs bij de appie.
En die dingen zijn al intens goedkoop. En praktisch nooit in de aanbieding haha - dusssss doe er je voordeel mee haha
Dille en Kamille, Kwantum ( heeft nu sale geloof ik)
Ik heb eigenlijk ook een vraag over een step voor een 4 jarige. Welke hebben/ kennen jullie? Voor buiten in de buurt steppen, dus geen lange moelijke afstanden oid. Online zie ik gobbler? Bandits en angels? Echt geen ideeš
Ik vond dat Sostrene Grene ook leuke dingen had!
Wij hadden eerst een ānormaleā step voor onze kleuter, met van die kleine bandjes. Ging prima, maar echt comfortabel was het niet en die bandjes maken lawaai.
Nu hebben we een step gekocht met luchtbanden. Hij is al 1.25m dus we hebben een 16 inch step gekocht, maar je hebt ze ook in 12 inch.
Als ik de omschrijving moet geloven, kan hij hier nog jaaaarrreeenn mee vooruit.
Edit: wij hebben via giga bikes gekocht en het was de volgende dag al in huis. Mān man heeft hem in elkaar gezet en dat was super simpel.
Ik ga inslaan wilde vandaag luiers van kopen, maar ik wacht even.
De Micro Step! Heb ze voor beide kinderen en ze gaan er supersnel en moeiteloos op, en heel veilig omdat er 2 wielen aan de voorkant zitten.
Het is een systeem wat ze even door moeten hebben want je draait niet met je stuur, maar je duwt 'm opzij.
Die sale is er altijd
Zijn deze softshell overalls fijn? En zijn ze warm of vooral fijn voor herfst en voorjaar? En zijn ze ook geschikt voor een kruipende baby?
Iemand tips voor een baby die elke avond als we naar bed gaan gaat huilen? Word er helemaal gek van, waarom precies dƔn? Slaapt al maanden bij ons op de kamer en er is niets veranderd ofzo. Kan nooit op tijd gaan slapen want het is elke keer drama
Ik heb ze voor een 3,5 en 1,5 jarig kind nu, echt super warm zijn ze niet, maar ik vind het echt top voor buiten spelen. Zand komt er niet in, in plassen kunnen ze gewoon gaan zitten zonder natte billen. Kruipend ook handig, maar ik weet nog wel dat ik met een kruipend kind niet zo vaak buiten liep. Dus ik vind ze handiger voor een lopend kind denk ik (maar goed, ik had het pak dan ook niet toen ze kropenā¦)
Ik las laatst hier wel iemand die zei dat bij kruipende kindjes er wel water via de rits en boorden naar binnen komt, dus dat is iets om rekening mee te houden.
@Harmon en @Unquestionable, dankjewel voor de toelichting. Ik denk dat ik ook nog even wacht tot mijn kleine kan lopen!
@Fishing (en anderen die lang samen slapen/hebben geslapen)
Mijn dochter is nu 11 maanden en slaapt over het algemeen in haar eigen bed, maar wanneer ze daar behoefte aan heeft mag ze bij ons. Hoe doe je dat veilig met een groter kindje? De ene nacht blijft ze netjes op haar rug liggen maar andere keren (zoals vannacht ) rolt ze alle kanten op en slaapt ze op haar rug, op haar buik, ondersteboven, achterstevoren etc.
Ik doe mān dekbed altijd maar tot halverwege etc., maar slaap dan toch minder diep omdat ik haar in de gaten houd. Heb niet zoān beste nacht gehadš
Volgens mij legde ik haar helemaal boven aan het bed tussen onze kussens zeg maar.