Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Thanks allemaal. Ik kijk even of de kleuren die ik wil beschikbaar zijn in maat 2, zo niet neem ik gewoon maar maat 1 :slight_smile:

Oh echt, hmm, misschien dat ik dan voor de zekerheid gewoon voor maat 1 ga

1 like

Sowieso moet je glow in the dark nemen! Zoooo handig :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Voor de mensen bij wie tandenpoetsen ook de martelgang van Kromme Leendert is: ik laat ze het Tandenpoetslied van Prodent zien (terwijl ik poets met zo’n Baby Brush electrische tandenborstel) en ze vragen nu zelfs overdag of ze mogen tandenpoetsen.
Het is zo’n schijtnummer wat de hele tijd in je hoofd blijft hangen, maar die opoffering kan er ook nog wel bij.

7 likes

Jaa, daar was ik inderdaad al naar aan het kijken. Top!

@Zitzak Toevallig had ik het met mijn man net over een elektrische tandenborstel voor Z. Wat is het verschil met een gewone?

“Schoon, sterk, schoon en sterk!” Hier ook of die van Prodent of die van Jokie van de Efteling(?). Ze mag zelf kiezen, apie (van Prodent dus) of Jokie.

1 like

Zachtere borstel (zitten er 2 bij voor verschillende leeftijden) en vibraties aangepast op babygebit. Ik vind ze heel fijn iig!

1 like

Kent iemand een webshop met baby artikelen die je door de webshop in kunt laten pakken?
Ik heb binnenkort een online babyshower waarbij ik het cadeau direct bij de moeder-to-be laat bezorgen, maar dan is het natuurlijk wel leuker als het leuk ingepakt is

Voor de dames die nu of ooit, een kolf BH hebben gehad… Doe je zo’n ding nou alleen om als je gaat kolven? Of draag je die dan de hele dag? En als je 'm de hele dag draagt; ziet dat er dan nog een beetje uit onder (strakkere) kleding?
Ik overweeg er een. Maar kolf ook heel vlot (max 6-7min voor 2 voedingen in 1x). Dus als ik dan eerst een BH enz aan moet doen, weet ik niet of het de moeite is :thinking:

Hmmmmm ik twijfel zo :joy:
Ik moet straks op stage ook kolven, maar goed daar heb ik officieel geen tijd voor vrij gekregen en de uni wil dat ik je registreer en dan dus “extra” uren loop. Ja dat was ik voor die 3x 5-7min per week niet van plan tbh🤓

Ah dankje! Daar kan ik wel wat mee denk ik

1 like

heb je al een beetje een idee hoe de rest vd babyshower er uit gaat zien?

Ik ga er binnenkort ook 1 organiseren en vind het echt lastig met alle maatregelen…

Ik zit om deze reden dus echt te kijken naar die Elvie. Toen ik een kolf kocht was hij in NL nog niet op te markt maar lijkt me zo handig met werken buiten de deur straks. Maar goed kans is groot dat ik toch nog weinig bij klanten over de vloer mag komen de eerste maanden en weet dat ik het bij K. vanaf 8 maanden redde met 1x kolven op een dag. Dusja is dat zo’n dure kolf waard terwijl ik nog een prima kolf heb…

1 like

Wij hebben van mijn mamma deze gekregen;

Trampoline - Salta Comfort Edition - 251 cm - Zwart

Zit een klein trapje eraan. Mooi stevig net omheen.

1 like

We doen een online babyshower via zoom, de organisator gaat een high tea en cadeautjes afgeven en die kan ze dan voor de webcam openmaken. Verder gaan we wat spelletjes doen zoals iedereens babyfoto’s raden en voorspellingen over de baby. Volgens mij zijn er vrij veel dingen te vinden als je Googled op online babyshower oud!

1 like

Ik heb toevallig afgelopen week in t zwangerschapstopic nog een link gedeeld naar een oude post van me over een coronaproof digitale babyshower. Misschien kan je die terugvinden?

Heb iig oa. een quiz gemaakt (wil ik best delen als je interesse hebt) en allerlei spelletjes om toch een beetje te zorgen dat niet iedereen door elkaar heen kletst. T was echt boven verwachting gezellig :grin:

Wij hebben deze:

Als je de ruimte hebt zou ik wel een maatje groter gaan dan deze, want dan kan je er ook met zijn tweeen op.

Ik heb als kraamcadeau deze van Maxi Cosi cadeau gegeven. Waren ze erg blij mee! Een stuk goedkoper dan die van BB ook.

1 like

Ik heb laatst een cadeautje besteld bij Lazy Lama, die pakken ook in. Ik vond het heel leuk inpakpapier ook :slightly_smiling_face:

2 likes

Met deze 2 winkels heb ik goede ervaringen wat betreft feestelijk en mooi inpakken.

2 likes