Wanneer hebben jullie het kraampakket aangevraagd? Ik ben gewoon te enthousiast en wil het vast aanvragen maar ben morgen pas 18 weken haha. Voelt wel erg vroeg.
Laat, totdat de verloskundige erover begon. Pakket bij hun gekocht, steunde er ook goed doel mee.
Ik was met veel best laat met kopen en regelen.
Als je nu al wilt, gewoon doen. Zit houdbaar spul in.
Ik begin deze maand. Was toch bezig met mân zorgverzekering wijzigen. Een week of 24 was ik denk.
Edit; ik ben nu veel aan het shoppen (kamertje, kleding, troep) en het kraampakket was wel echt het saaiste van wat ik tot nu toe heb ontvangen
Weten jullie die site nog voor speeltuintjes in de wijkđ€
haha eens! toen ik mijn kraampakket kreeg werd het opeens wel heel echt. Tot dan toe was het allemaal vooral leuke, mooie spullen bij elkaar zoeken maar het kraampakket was iets minder gezellig vond ik haha.
Zie deze post, @Chippie. Kan je ook met de zoekfunctie vinden, kan je ook kiezen om alleen in dit topic te zoeken.
Haha ja dat snap ik wel. Ik werk met kraampakketten dus weet ook wat er in zit, maar wil gewoon graag al van alles regelen haha.
Bij mijn verzekering kon je die na de termijnecho aanvragen via de site, als je een uitgerekende datum hebt en ik geloof rond de 30 weken ofzo krijg je die dan thuis geleverd. Ze verstuurde hem dus niet meteen.
Ik heb hem meteen opgeslagen dankjewel!
Heeft iemand tips / ervaringen hoe om te gaan met het overlijden van een huisdier ( hond van ouders in dit geval) waar peuter (3) wekelijks kwam? We hebben net gehoord dat de hond vandaag vrij onverwachts alsnog is ingeslapen⊠Ik las dat dingen als â slapen en âwegâ niet de juiste bewoordingen zijn en je toch gewoon over dood / overleden moet hebben maar vind het op zoân jonge leeftijd zo lastig uitleggen.
Wij hebben nu een tijdje de joolz aer en ik vind hem geweldig! Zo wendbaar en licht en smal maar ook stevig. Vouwt ook klein op waardoor hij niet in de weg staat. Sinds de buggy binnen is hebben we de wagen nooit meer gebruikt. Ik vond hem wel belachelijk duur maar omdat onze kinderwagen een beetje een miskoop was wilde ik er per se een die aan al mn eisen voldeed en dat was deze. Vandaag zeiden de leidsters op de opvang ook nog dat ze het zoân fijne buggy vonden. Maar wel een rib uit je lijf
Dankjewel! Zojuist verteld dat de hond dood is. Had niet verwacht dat op zoân jonge leeftijd een kind er al iets van begreep. Zei dingen als: maar Sully moet terugkomen! Sully moet in zijn mand liggen. Ik wil naar opa en oma kijken! Sully moet een koekje eten.
Toen moesten man en ik ook wel een potje huilen.
Daarna weer vol in de speel modus maar ik verwacht zelf wĂ©l dat er nog een paar keer op terug gekomen gaat worden. Sowieso als we daar weer komen is er natuurlijk ineens geen hond meerâŠ
Oh men wat is dat hartbrekend
Ja! Dat hebben we net gedaan. Dus dat is wel fijn, nu weten we ook hoe wij dit gecommuniceerd naar hem hebben. Ik ga het boek van kikker bestellen; heb hem net even opgezocht!
Heel erg bedankt voor je reactie
Wanneer zouden jullie een peuterbed (of groter bed) kopen? M wordt over 2 maanden 2 en ze groeit uit haar slaapzakken maar wil eigenlijk geen nieuwe meer kopen als ze binnenkort over gaat naar een dekbed.
Maar nu twijfel ik om een dekbed te kopen in plaats van een dekentje wat ze nu heeft? En ik vind dat ze dan eigenlijk ook een groter bed moet, maar misschien kan een dekbed ook al in haar ledikantje nu?
Mijn zoontje kreeg een peuterbed en dekbed iets voor hij 2 werd. Ging prima, geen problemen mee gehad.
Wij hebben eerst een dekbed in het ledikant gedaan om te wennen, toen naar Ikea om samen een bed â uit te zoekenâ; toen een meegroeibed gekocht ( wel met zij hekje), âhelpenâ in elkaar zetten en daarna geen probleem gehad! Dit hele proces duurde 3-4 weekjes.
Edit: rond 2 jaar en 2/3 maanden ongeveer.
Mijn zoontje is twee en slaapt in zijn ledikant onder een IKEA dekbed.
Wat zijn fijne wipstoeltjes? Moet ik écht een Nuna Leaf of Baby Bjorn of volstaat een goedkopere ook?
Nuna Leaf hadden wij maar ik vind die niet leuk want die kan alleen heen en weer en dat kunnen de kindjes zelf ook niet doen. Maar een goedkope kan prima hoor! Hier vind ze zoân wipstoel sowieso niet eens leuk haha
Wij hadden een goedkopere met zoân boog met drie gekleurde knuffeldiertjes eraan. Dat hoefde in eerste instantie van mij niet, maar mijn baby vond dat wel super leuk.