Baby Bjorn hebben wij. Vind die zelf echt heel fijn, omdat ze er echt in ‘hangen’ (ergonomisch), en makkelijk zelf kunnen wippen. Hier een dikke hit.
Voor een prikkie op marktplaats gescoord destijds haha
Ja hier ook de baby Björn. Nog een voordeel dat hij klein in te klappen is en dus gemakkelijk mee te nemen als je bv ergens op bezoek gaat.
Zeker een aanrader!
Ik zweer ook bij de Baby Bjorn. Heb ook het idee dat ze in goedkopere niet echt kunnen wippen, daar moeten ze echt grof geweld gebruiken om hem in beweging te krijgen omdat ze vaak heel stug zijn.
Wij hebben 2 Baby Bjorns meegenomen op vakantie naar Portugal zelfs, ingepakt bij de kinderwagen, zo plat kunnen ze ingeklapt worden.
Wij hebben ook een nuna leaf, onze baby vindt dat heen en weer wiegen niks, maar het kindje van mijn broer is er helemaal chill in. Hier heb je dus niks aan, maar het ligt blijkbaar aan de baby
Ik vond de Nuna Leaf vooral heel log, groot en zwaar…
Ik heb een keer op de beurs in een volwassen variant gelegen, was wel heel chill
Wij hebben ook een Baby Bjorn, vooral omdat onze fysio zei dat die ergonomisch is, en omdat wij niet zo groot wonen en hij helemaal plat in te klappen is. Maar hij staat eigenlijk nooit ingeklapt, zo leuk vindt hij hem!
Ik heb hem voor de helft van de winkelprijs gekocht op Marktplaats. Je kunt hem ook wassen, dus helemaal prima. Voor ons een van de betere baby aankopen!
Ik heb een uitzetlijst gemaakt en wil nu ook zo’n wipstoel ipv de simpele
Eerst maar eens andere grote aankopen doen en dan een campagne starten om m’n man over te halen.
Ik zag trouwens in een shoplog van babypark/babyplanet dat iemand een volwassenversie van de baby Björn uitprobeerde (Bij het gebrek aan echt kunnen shoppen verlekker ik mezelf maar aan shoplogs)
Wij hebben zelfs twee Baby Björns. Op iedere verdieping één! Maar wij hadden ook een refluxbaby die niet neergelegd kon worden zonder dat hij ging huilen.
Op marktplaats staan geregeld baby Björns te koop! Even in de wasmachine en hij is klaar voor gebruik.
Wij hebben deze gekocht. Is een nieuw model volgens mij & de helft goedkoper dan Baby Björn.
M’n baby is nog niet geboren, dus geen idee wat hij ervan gaat vinden, haha.
Op het kdv hadden we ook een baby Bjorn staan, echt een dikke hit bij bijna alle baby’s!
T is dat wij het geld er niet voor hadden, tering wat zijn die dingen (zelfs 2ehands hier in de omgeving) duur. Ik heb het echt wel gemist en zou het zeker aanraden als wipstoel als je er het geld voor over hebt.
Een normale wipstoel is zeker ook prima hoor! Maar daarin waren onze kinderen het altijd snel alweer beu. In een BB hangen ze lekkerder en 1 x met hun benen trappelen en ze wiebelen gelijk weer even lekker.
Haha ja dit maakt ‘m mede zo chill haha.
En voor wie denkt: ik heb ‘m gemist. Wij hadden er ook geen. Tot T 4mnd was en ècht maar 1 doel in z’n leven had: ZITTEN. En wel nú. Hij was continue sit-ups aan het doen ofzo … En toen dacht ik: nou dan maar zo’n wipstoeltje. Bij ‘een baby als E’ had ik ‘m denk ik niet gemist, die is daar minder op gebrand ofzo haha.
Hij was echt spot goedkoop, besefte ik later. Want ik wilde het NU. Dus kocht de eerst beste op MP. Voor, jawel, 40€ incl speelboog
Later zag ik pas dat die dingen vaak voor veel meer gaan
Even een bibs-spenen vraag… Z gebruikt op dit moment nog 2 speentjes uit de categorie 0-6 maanden. Die zijn aan vervanging toe, dus ik wil nieuwe bestellen. Inmiddels is Z al een jaar, dus zou ik volgens bibs maat 2 moeten hebben (6-18 maanden). Ik heb zelf zoiets van, maat 1 gaat hier prima. Zit er echt verschil in? Is het schadelijk ergens voor om een kleinere maat te nemen?
R. heeft maat 1 en K. maat 2 en je ziet wel dat de speen van maat 2 ietsjes langer is, maar echt minimaal.
Wij gebruiken beide maten door elkaar heen, zit inderdaad weinig verschil in.
Thanks allemaal. Ik kijk even of de kleuren die ik wil beschikbaar zijn in maat 2, zo niet neem ik gewoon maar maat 1
Oh echt, hmm, misschien dat ik dan voor de zekerheid gewoon voor maat 1 ga
Sowieso moet je glow in the dark nemen! Zoooo handig
Voor de mensen bij wie tandenpoetsen ook de martelgang van Kromme Leendert is: ik laat ze het Tandenpoetslied van Prodent zien (terwijl ik poets met zo’n Baby Brush electrische tandenborstel) en ze vragen nu zelfs overdag of ze mogen tandenpoetsen.
Het is zo’n schijtnummer wat de hele tijd in je hoofd blijft hangen, maar die opoffering kan er ook nog wel bij.
Jaa, daar was ik inderdaad al naar aan het kijken. Top!
@Zitzak Toevallig had ik het met mijn man net over een elektrische tandenborstel voor Z. Wat is het verschil met een gewone?
“Schoon, sterk, schoon en sterk!” Hier ook of die van Prodent of die van Jokie van de Efteling(?). Ze mag zelf kiezen, apie (van Prodent dus) of Jokie.