Ik had 2/3 pakjes maar baby was prematuur dus moest logischerwijs nog bijhalen. Uiteindelijk was ze er redelijk snel wel uit, ik denk dat als ze rond de uitgerekende datum was geboren, ze aan de grote kant was geweest en heel snel in 56 had gezeten.
Volgens mij heeft O. slechts 1 week maar 50 gedragen. Ik had zoān Hema pakket gekocht in maar 50 met verschillende kledingstukken. De kraamhulp hielp met de was doen dus dit was voldoende!
Qua pakjes / setjes denk ik 4?
Maar rompertjes nog wel 10 ofzo. Ze spuugde veel (deed dr broer ook dus toen hadden we al wat extra rompers gekocht). En dus gingen er soms wel 6-7 rompers doorheen per dag.
Maar dat was wel HEMA 50, en dat is stiekem misschien wel 56 haha.
En ondanks dat E echt wel groot was (53cm en ruime 4kg), heeft ze die best een paar weken gedragen
Nog bedankt voor het opmeten! Pak is inmiddels binnen (maat 86) en zit ruim, zoals ik wilde. Helemaal goed dus.
Ik ben er echt blij mee en dochter ook. Vanochtend ging ze met het pak bij de deur staan ten teken dat ze naar buiten wilde haha. Sinds ik vorig weekend schoenen heb gekocht wil ze nu iedere ochtend gelijk naar buiten, zo lief
Wat voor fruit was het precies? Zeker in het begin kan dat echt veel invloed hebben.
Als het trouwens bloed is (want geloof dat dat is waarom zwarte poep slecht is toch? Dat het bloed is van een interne bloeding ofzo) is dat een hele typische kleur, denk dat je via google wel een plaatje vindt.
En als je twijfelt kun je altijd ff bellen.
Het was zoān Olvarit potje met appel, bosbes en peer. Ik heb de poep overigens nog even door mijn vriend laten analyseren en volgens hem is het heel donkergroen en niet zwart. Ik heb het nu maar zo gelaten, denk dat er niks aan de hand is.
Ohja zou goed van die bosbes kunnen komen zo donker idd.
En ik herken he haha. K. had vd zomer een keer ineens grijze poep. Ook foto van gemaakt voor mn man om te kijken wat hij ervan vond. Maar het was 1x en daarna weer normaal.
Ik lees hier heel vaak dingen over een p lijn oid. Ik heb twee kinderen, maar maar heb hier echt nog nooit van gehoord?
Wow nog nooit gezien haha
Bij ons heeft CB ook de āNederlands lijnā die laten ze altijd zien en staat ook in mijn kinddossier
Ik heb een hond. Volgens mij van zazu. Zit een soort ovaal ding in en daarmee kan je harder of zachter zetten. Liedjes, harslag en ruis/zee geluiden. Gebruik het bij elk slaapje.
Dat ding waar het geluid uitkomt kan je er ook makkelijk uithalen, doe ik meestal als ze met de hond wilt knuffelen.
Ik heb het boek en kan je evt wat fotoās sturen wat ze erover zeggen als je wilt. Hoe oud is je kindje nu?
Wij hebben er een hekje van babydan om heen gezet, ik durfde het ook niet aan! Als hij heel graag wil kan hij nog zijn arm erdoor steken en de kachel met een vingertje aanraken, maar hij kan er iig niet meer tegen aan vallen of iets dergelijks. Het geeft mij een heel veilig gevoel!
Mijn ouders hebben een houtkachel en dat gaat eigenlijk gewoon goed. Ze zetten er wel iets voor dat ze er niet per ongeluk tegenaan kan lopen, maar we hebben gewoon uitgelegd dat het heet is en pijn doet en ze loopt er vanzelf al blazend met een grote boog omheen. En ze is verder nogal balsturig dus het verbaast mij ook eigenlijk Ik zou het gewoon eens proberen terwijl je tijd hebt om er bovenop te zitten.
Van mei 2019, scheelt niet zo heel veel dacht ik?
Maakt niet uit hoor, ik post ook niet zo actief. Het gaat bij ons zeker wel al een half jaar goed (ze is daar veel en zij gebruiken de kachel ipv verwarming dus hij is ook altijd aan) , dus ik zou het idd gewoon proberen!
Ik twijfel zo of ik mijn zoontje morgen bij bef kdv moet brengen.
Hij was afgelopen week niet geweest want hij had de waterpokken. Deze zijn allemaal ingedroogd nu. Maar hij geeft nog steeds aan mama ben moe. En wil lekker op de bank hangen. Plus het weer zit natuurlijk ook niet mee om er door te gaan.
Lastig soms
Wij hebben de walvis van flow en een otter van fischerprice, beide als kraamcadeau gekregen. De walvis gebruiken we het meest en van het melodietje wordt hij vaak rustig, de hartslag functie gebruiken we ook wel eens in de wagen. Handig dat hij automatisch aangaat als hij huilt (of als wij te hard niezen ). De otter heeft wat meer functies en geluidjes, maar vind ik nog een beetje groot voor onze baby van 8 weken).
Ja ik ga hem inderdaad afmelden.
Werk zelf thuis als Gastouder en heb wegens afmelding een plekje voor hem vrij. Is toch beter voor hem denk ik.
S. is alweer uit een van zijn slaapzakken gegroeid. Irritant hoe verschillend die dingen vallen per merk. Ik had er 3 besteld, Hema (68/80) was te groot dus teruggestuurd, jollein (70) paste goed en die van Trixie (70) is nu dus een maandje later al te klein. 30 euro, poef, weg! Ik ga nooit meer nieuwe slaapzakken kopen
Zoek nu dus een nieuwe via Vinted. Misschien koop ik weer eentje van Jollein in mt 70, al ben ik bang dat ie daar dan ook weer gauw uitgroeit⦠En een maat groter is vast weer te groot?
Ik zie trouwens ook veel winterslaapzakken zonder mouwen. Gebruiken jullie die? Lijkt me wat koud? Vooral nu haha. Je koopt toch ook geen winterjas zonder mouwen?