Ik vind die van h&m ook niet zo, wijde hals en de mouwen zijn wat kort en wijd inderdaad. Hema rompers met bamboe zijn echt fijn inderdaad. Hema vult wel geregeld hun producten aan trouwens, misschien heb je geluk als je de website in de gaten houdt.
Wij gebruiken altijd die van de Kruidvat en vinden ze echt top!
Ik zag van de week bamboe overslag bij Hema. Staan bij prematuur maar gaan t/m 68 geloof ik.
Ik zweer bij Etos. Gaat altijd goed en niet duur. Met Kruidvat zoveel doorlek ellende gehad. En die goedkope van de Beren variant AH vind ik ook net niet goed.
Ik vind de kruidvatluiers niet fijn. Ze gebruiken ze op de opvang en sinds ze vast voedsel eet heeft ze regelmatig beginnende uitslag/irritatie na een opvangdag. Als ik het dan meteen insmeermet calendulanzalf is het zo weer weg, maar op dagen dat ze niet gaat heeft ze dat niet. Ook heeft ze met warm weer al een aantal keer echt uitslag ervan gekregen, wat ook thuis niet zo wegtrok met een keer insmeren. (Ligt niet aan hoe vaak ze verschonen want dat is niet minder vaak dan thuis). En ik vind ze echt mega stinken als ze vol met plas zitten, echt al vanaf een afstandje.
Ja hier dus nog steeds pampers. Eerst ook de premium protection en toen over op babydry toen ze langere nachten ging maken. Etos zit hier niet in de buurt en die van de appie vond ik mwah. Lidl doen wij altijd onze weekboodschappen en waren er hier ook wat enthousiast over dus wil die binnenkort even proberen voor ik weer nieuwe pampers bestel.
Volgens mij las ik hier laatst over kindjes die raar gingen ademen in de wind. Mijn N doet dat dus als ik haar gezicht met een vochtig doekje af doe. Dan houdt ze haar adem in of gaat ze proesten en doet ze alsof ik haar minutenlang gewaterboard heb. Soms blijft ze er ook even in en moet ik in haar gezicht blazen om haar weer even āterugā te halen. Haar oogjes lijken ook heel rood te worden (ook bij gewoon een washandje met water). Niet eens per se als ik haar mondje poets, ook bij de wangetjes etc. Hebben meer mensen dit? Is het normaal?
Zal ik doen
Bij premium protection ging ze snachts doorlekken toen ze langere nachten maakte en bij babydry niet. Daarnaast vond ik haar dan sochtends ook droog voelen op de huid ipv vochtig, alsof die bij zoveel plas beter absorberen.
Ik zweer bij Lidl, vind ze echt niet onderdoen voor Woezel en Pip of AH. Ook @Moon86 En ze hebben zelfs soms 2+1, dan zijn ze bijna gratis
Welke luierbroekjes zijn een beetje fijn? Ik ben klaar met het dagelijkse gevecht om een luier liggend aan te krijgen zat. Zeker met die enorme zure poepluiers momenteelā¦
N had net hele donkere, bijna zwarte ontlasting. Nu is het de afgelopen dagen wel vaker verschillende kleuren want ze eet ineens best veel vast voedsel maar nu wel erg donker. Ze heeft gisteren wel een potje donker fruit op. Volgens internet is zwarte poep niet goed maar ik merk verder niks aan haar dus nu twijfel ik of ik de hap moet bellen.
Ik heb geen idee maar zou als je wat twijfelt toch even bellen! Misschien kunnen ze je wel heel makkelijk geruststellen?
Ik weet dat dit per baby verschillend is natuurlijk maar omdat ik het gevoel heb dat extra kleertjes nu even niet zo snel bijgekocht kunnen worden als ze toch nodig zijn:
- Geen
- 2/3 pakjes
- 4/5 pakjes
- 6/8 pakjes
- Rond de 10
0 stemmers
- Mijn aantal was precies goed
- Ik had teveel, bleef ongedragen
- Ik had te weinig en moest nog wat bijhalen
0 stemmers
Ik had 2/3 pakjes maar baby was prematuur dus moest logischerwijs nog bijhalen. Uiteindelijk was ze er redelijk snel wel uit, ik denk dat als ze rond de uitgerekende datum was geboren, ze aan de grote kant was geweest en heel snel in 56 had gezeten.
Volgens mij heeft O. slechts 1 week maar 50 gedragen. Ik had zoān Hema pakket gekocht in maar 50 met verschillende kledingstukken. De kraamhulp hielp met de was doen dus dit was voldoende!
Qua pakjes / setjes denk ik 4?
Maar rompertjes nog wel 10 ofzo. Ze spuugde veel (deed dr broer ook dus toen hadden we al wat extra rompers gekocht). En dus gingen er soms wel 6-7 rompers doorheen per dag.
Maar dat was wel HEMA 50, en dat is stiekem misschien wel 56 haha.
En ondanks dat E echt wel groot was (53cm en ruime 4kg), heeft ze die best een paar weken gedragen
Nog bedankt voor het opmeten! Pak is inmiddels binnen (maat 86) en zit ruim, zoals ik wilde. Helemaal goed dus.
Ik ben er echt blij mee en dochter ook. Vanochtend ging ze met het pak bij de deur staan ten teken dat ze naar buiten wilde haha. Sinds ik vorig weekend schoenen heb gekocht wil ze nu iedere ochtend gelijk naar buiten, zo lief
Wat voor fruit was het precies? Zeker in het begin kan dat echt veel invloed hebben.
Als het trouwens bloed is (want geloof dat dat is waarom zwarte poep slecht is toch? Dat het bloed is van een interne bloeding ofzo) is dat een hele typische kleur, denk dat je via google wel een plaatje vindt.
En als je twijfelt kun je altijd ff bellen.
Het was zoān Olvarit potje met appel, bosbes en peer. Ik heb de poep overigens nog even door mijn vriend laten analyseren en volgens hem is het heel donkergroen en niet zwart. Ik heb het nu maar zo gelaten, denk dat er niks aan de hand is.
Ohja zou goed van die bosbes kunnen komen zo donker idd.
En ik herken he haha. K. had vd zomer een keer ineens grijze poep. Ook foto van gemaakt voor mn man om te kijken wat hij ervan vond. Maar het was 1x en daarna weer normaal.
Ik lees hier heel vaak dingen over een p lijn oid. Ik heb twee kinderen, maar maar heb hier echt nog nooit van gehoord?