Wij hebben de lieveheersbeestjeversie van het boek wat @Quattroformaggi deelt, erg leuk vooral het spiegeltje op het einde haha. En als ik een bij nadoe rent ze meteen naar dat boek om daar de bij in op te zoeken.
Dribbel, waar ben je is ook een leuke. En wij hebben ook een flapjes boekje van gonnie en gijsje (geloof gonnie springt hoog) waarbij je hele paginas uitvouwt. Al 6x weer vastgetapet
Ook leuk zijn van die uitschuif/beweegboekjes. Wij hebben er 1 met voertuigen en dan kun je bv de ladder uitschuiven of de auto uit de garage rijden etc (van lidl) en 1 van het strand (weet de naam even niet sorry heb je precies niks aan).
Edit; Qua liedjes kan ik je Juf Roos (videoland) aanraden. Afleveringen duren 5 minuutjes en op youtube staan ook alleen de liedjes. Is je repertoire zo weer uitgebreid. Sesamstraat heeft ook de klassieke kinderliedjes op youtube staan trouwens. Favoriete hier zijn papegaaitje leef je nog, ik stond laatst voor een poppenkraam, poesje mauw en in de maneschijn. Bij die laatste horen ook allerlei bewegingen, K. probeert die nu steeds na te doen heel grappig want gaat nog zo onhandig!