Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

@anon37686689 De Eikenbos verhalen zijn hier favoriet:
https://www.bol.com/nl/p/varken-speelt-verstoppertje/9200000040188535/?bltgh=vwuSvSjUm-tIxwwy2slHSg.2_5.6.ProductPageUrl

Naast deze zijn er nog 3 delen.

1 like

Wij zetten Fenna ook op. Ze gaat ook mee dansen, zo lief om te zien.
Ik vind het zelf ook wel prima om te kijken.

Waar bewaren jullie de haarclipjes, bandjes en strikjes in? Nu slingert het overal en ik wil overzicht. En een leuk bakje op de commode haha

Ik heb een mandje op het aanrecht staan (doe haar haar altijd beneden). Daarin heb ik een glaasje staan met de elastiekjes. Speldjes op een kartonnetje en de rest zit er los in. Wil eigenlijk een leuker mandje maarja de winkels zijn dicht en online is het zo lastig in te schatten qua grootte vind ik… en opzich is dit mandje ideaal want alles past er perfect in. Kan straks wel even een foto maken, ligt nu een baby op me te slapen :joy:

R. haar haarbandjes heb ik gewoon in zon ikea-skubbbakje in de lade van haar commode.

Edit

zo dus

Haarbandjes zitten aan de andere kant van dat bakje achter de borstel en kam.

tweeeee pasjes naar voren en een pasje terug

dit. de hele dag

4 likes

Draai nu een rondje met je hand op je rug :partying_face:

Ik heb ontdekt dat N de kinderliedjes van Monique Smit leuk vindt :sob:

3 likes

Dank je! Zo’n klein glaasje erin is wel.heel handig, ga ik ook doen voor nu. En als de winkels ooit weer opengaan, dan even kijken voor wat leukers :grinning:

1 like

Dochter heeft een muziekdoosje waar alles in zit (zo’n sieradendoosje)

Ik heb het nu willekeurig in een mandje, maar dat is eigenlijk heel onhandig met al die kleine frotdingen. Ik wil eigenlijk graag deze https://www.ilovespeelgoed.nl/by-astrup-sieradenkistje.html maar mijn man is nog niet helemaal overtuigd haha

3 likes

Ik wou deze kopen, maar nu pakt mijn dochter dus steefs zelf haar speldjes en raak ze ook nog eens kwijt. Dus de mooie staan nu boven in mijn kledingkast. :sweat_smile:

1 like

Heeft iemand van jullie tip voor een kinderzitje/autostoel? Voor kinderen tussen 4 en 12. Ik neig naar de Maxi Cosi pro iSize in cognac. Die heeft een verlichting ingebouwd zodat kids zelf hun gordel om kunnen doen. Wij hebben 2 auto’s en in de een die we het meest gebruiken, willen wij denk ik deze maxi cosi. Maar welke dan in de andere. Iemand tips?

Ik lees even mee!

Ik heb er nog geen gekocht (wel aan het oriënteren). Volgens mij kwam de maxi cosi rodi air protect ook wel goed eruit! Die kan ook nog in verschillende ‘slaap’standen. Maar goed, ik heb m niet, dus helaas geen ervaringsverhaal!

1 like

& @Unquestionable Ik zag nu ook deze en vind het wel fijn dat die nog een extra riem-begeleiding heeft bij de buik:

Ik maak me ook de illusie dat hij zich dan in een boze bui minder als een worm er weer uit wurmt.

1 like

Wij hebben deze van Nuby, die omcirkelde zijn hetzelfde als die @Ovenschaal volgens mij. Misschien makkelijker te vinden in Nederland.

3 likes

Heeft iemand toevallig nog een tip voor een fijne driewieler met duwstang voor een kindje van net 1?
Zie veel reviews van driewielers met plastic banden waarop je kind als een malle heen en weer zit te trillen etc, dus dacht even hier vragen of iemand nog een gouden tip heeft.

Voor mensen die op zoek zijn naar een kolf-en voedingsbeha: https://www.bol.com/nl/p/voedingsbeha-kolfbeha-in-1-voedings-bh-kolf-bh-voedingsbh-s-voedingsbhs-kolven-extra-verstelbaar-zwart-maat-s/9200000124564486?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Deze is echt ideaal. Ik deed het eerst met een gewone voedingsbeha maar dat werkte echt niet fijn, de schelpen zitten dan natuurlijk veel schever dan waar je borsten zitten. En deze is ook als voedingsbeha te gebruiken. In tegenstelling tot die van Medela kun je deze gewoon de hele dag dragen al is het niet zo mooi glad omdat er twee laagjes over je tepels zitten, maar met een strak topje zie je daar niks van.
Ik loop nu van alles te doen tijdens het kolven haha, lekker multitasken.

4 likes

Goede tip! Gelijk besteld.

1 like

Iemand nog tips voor sokken die blijven zitten voor een baby van 4 maanden? Ze heeft die van bambino en tot nu toe ging dat goed maar ze is zo beweeglijk dat ze ze nu constant uit doet met haar ándere voet.

Nog niet zelf geprobeerd maar een vriendin van mij os fan van deze https://babyplus.nl/brand/stuckies/

1 like