Heel herkenbaar. K. redt zich heel goed met wijzen icm met die, daar en hier. Wij proberen inderdaad niet meteen het dan voor haar te doen of pakken, maar vragen dan bijvoorbeeld wil je de kaas/water/tv kijken/R. knuffelen etc. Maar ze wijst dan nog ”harder” en herhaalt wat ze zei 
@Fredje mijn man zei gisteren ook ik ken geen mensen die uiteindelijk niet gaan praten, komt straks ineens. Nou dat tweede zal best, maar dat eerste: tijd om je horizon iets te verbreden of je oogkleppen af te doen schat. Rond de 2 moeten we geloof ik weer naar het CB, dus neem aan dat ze er dan ook wel naar kijken en anders vraag ik het dan wel even. Kom voor die tijd ook nog 2x met R. daar, dus als ik me toch weer zorgen ga maken kan ik het altijd nog ff checken.
Bedankt voor al jullie ervaringen trouwens
ik maak me er niet meer druk om, toevallig zijn de kindjes in onze directe omgeving van K. haar leeftijd allemaal op dit gebied wat verder in hun ontwikkeling en dat geeft dan ook gewoon een vertekend beeld.
), en dan een slaapzak. Welke slaapzak wisselt wat, want door verbouwingen slapen we momenteel beneden waar overal vloerverwarming ligt en alles vrij open is is het vaak best warm waar we slapen, winterslaapzak is vaak te warm. Maar vaak vraag ik me echt af of we zo een dingen wel goed doen, we doen maar wat